Vores selvbyggede fødekasse

idag har vi lavet en fødekasse til en af vores veninder, vi syntes selv resultatet er blevet mere end godt og så vejer fødekassen kun knap 4,5 kilo og det er ret vigtigt for vores veninde med så lav en vægt da hun døjer med ryggen. vi har lavet selve fronten i fødekassen så man kan skifte imellem 3 højder på frontpladen. vi har osse lavet den med dobbeltbund så der kan ligges isolering i form af flamingoplade så de små killinger ikke får kulde nedefra.

1 Synes om

Hold da op, den er fin.
:thumbup:

wow!!

Den ser altså mest ud til at være dyrt indkøbt i en eller anden butik…

K*ft den er flot! :smiley: :ok:

Feeeed fødekasse! :respekt:

Den er simpelthen smart Johnny…det er genialt med de forskellige højder på fronten.

Ja, det er en smart detalje. Flot kasse. :ok:

Den er da super flot - :thumbup: til jer :slight_smile:

den er bare genial, lige sådan en jeg ønsker mig - min er tung som et ond ord og så syntes jeg det er smart man kan skifte frontpladen

Uden at være klog på det, så er det da hammer genialt der kan skiftes højde på fronten. :smiley:
Fed kasse!

og for mig er den fedeste feature at den kan isoleres - hvis man bor i gammelt hus eller har små kuldskære skalde pander !
Den f… lækker johhny!

Hvad har den kostet i alt at lave?

[QUOTE=kira v;1080179]og for mig er den fedeste feature at den kan isoleres - hvis man bor i gammelt hus eller har små kuldskære skalde pander !
Den f… lækker johhny![/QUOTE]
Helt enig :slight_smile:

er ikke helt sikker, men jeg tror den alt i alt har kostet lige lidt over 300 kr at lave, plus den så skal lakeres med klar lak, dertil kommer at der er brugt omkring 4 timer på den

Åhh hvor ser den fin ud , og vægten tiltaler mig utroligt, da jeg også har rygproblemer ( min , købt i Tyskland vejer vel 7 kg?)

Cats og Conni

Johnny - den er simpelthen GENIAL

Bærehåndtag :thumbup:
Skjult, isoleret bund :thumbup:
Frit valg af fronthøjder og mulighed for helt at fjerne den :thumbup:
Lav vægt :thumbup:
Lavet af en rigtig handyman :thumbup:

Du får hele 5 stjerner herfra :ok:

Smart :smiley:

Det ser ud til at Johnny snart laver disse i masse vis :wink:

Hehe, ja løber du tør for noget at lave, så ved du da godt hvad du kan gå igang med :høhø: Er helt enig med Hanne Lindvig, og den ser ud til at have en rigtig lækker “finish” også :slight_smile:

Den er godt gennemtænkt :ok: