Vores selvbyggede fødekasse

Smart Johnny, du har da vist opfundet et guldæg :smiley:

Hvor er den flot! Og supersmart. Dem kan du da vist roligt sætte en produktion i gang af :ok:

Må jeg være fræk og spørge om hvad sådan en løber op i, må indrømme jeg er ret forelsket i denne model :slight_smile:

jeg vil starte med at sige tak for rosene, det varmer og gør mig glad.
jeg ville hellere end gerne starte en mindre produktion af sådan en fødekasse, MEN som det ser ud lige p.t kan jeg ikke finde tiden til det, da jeg vist har alt for mange jern i ilden og for mange projekter:) og især her i sommertiden hvor jeg helst er ude og nyde naturen og ferien står for døren og så får jeg jo med garanti nok at se til i efter-sommeren da vi der gerne skulle få en lille ny pelsklump i huset og så går meget af min tid jo der.

jeg vil dog forsøge om jeg kan få lavet 5 stk til en jyrak udstilling i efteråret/sidst på året(kan dog ikke love det 100%) men får jeg dem lavet vil prisen nok lande på 600-700 kr, da der er nogle små-ændringer i materialerne. det er måske dyrt, men jeg har besluttet at det bliver brita(hittekat) som kommer til at stå for salget, dvs at jeg selv tager en lille smule for arbejdet og resten vil brita kunne bruge til sit store arbejde for hittekattene. brita ved det bare ikke endnu:tihi:

udover det er i mere end velkommen til at kopiere min ide og jeg skal gerne vejlede og hjælpe med råd hvordan sådan en fødekasse laves

super god ide !!!
Du er simpelthen for sej

:inlove:

Super-fantastisk fødekasse - virkelig gennemtænkt ned til mindste detalje.

Hvorfor har du ikke vist de evner bare lidt før, hva’ ?? :venter:

Så var dig og Fru Tonya godt nok blevet hyret til at strikke mine køkkenskabe sammen. :tihi::stuck_out_tongue:

[QUOTE=Tante Tut;1080281]
Hvorfor har du ikke vist de evner bare lidt før, hva’ ?? :venter:

Så var dig og Fru Tonya godt nok blevet hyret til at strikke mine køkkenskabe sammen. :tihi::p[/QUOTE]

Derfor :cool:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

HOV !!

Det er Netto’s slogan, du…

Hvor er den bare lækker, og godt fundet på :ok:

AI, tusind tusind tak fordi I både tænker på mine hittemisser OG laver så fine fødekasser. Som mange skriver er den virkelig gennemtænkt. Ih hvor er det bare skønt. Det gør intet de fylder for man kan jo bare fylde dem med ting og sager i bilen, så pladsen bliver udnyttet

Vi er blevet meget lune på sådan en genial kasse, har du nogle tegninger med mål du vil dele?

tegning af kassen har jeg intet af, og har kun mål på en del af kassen, resten er lavet i frihånd, men når nu jeg engang er færdig med at lakere den skal jeg gerne tage alle mål på den. det er nok det bedste jeg kan gøre:)

Tusind tak!!

jeg har ikke glemt jer, har fået taget samtlige mål idag, nu skal de så bare laves sådan så de er nemme at forstå osv. i løbet af week skulle de være klar

Det lyder bare godt, Johnny!

til jer der gerne vil have mål og tegninger af kassen, kan i ikke lige sende jeres email til mig i en pb, er ved at lægge sidste hånd på tegninger og mål og det vil blive noget at lægge dem herind som tegninger osv

den er SÅ fin Johnny…

så er der sendt mail ud til de foreløbigt interesserede

Tak for mail - og meget fin tegning.
Nu håber jeg Michael er lige så god til at lave den, som du er :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1084463]Tak for mail - og meget fin tegning.
Nu håber jeg Michael er lige så god til at lave den, som du er :)[/QUOTE]

han skal bare give sig god tid og tage det stille og roligt, så bliver det helt sikkert en fin kasse