Vores skønneste billeder af mis

Jeg sidder og kigger billeder igen… :tihi: og falder igen i staver over dem jeg synes siger aller mest :slight_smile: Jeg er egentligt mest til sjove og lidt gakkede billeder, men af og til er der bare et skud der går direkte ind :hjerte:

Det skønneste billede jeg ejer af Dione er det her…

Hvad er jeres skønneste billede? :slight_smile:

Det må være det her af (nu afdøde) Cæsar.
(Taget af Kimilla)

Han ser så dejlig ond ud. :høhø:

Det her er et af de billeder jeg har med Jeppe, som jeg syntes er fantastisk, ikke kvaliteten, men hans udtryk:hjerte:
Han var ikke tvivl om hvor han skulle hen, da det gik op for ham at Claus ikke havde fat i snoren og jeg kom hjem:hjerte:

Det her billed er nok mit favorit billede, det er Russell fra mit første kuld og billedet her siger bare det hele han er altid med og vil hjertens gerne give en hjælpende pote… Var ved at karte alle sengene på vores petfun og Russell krøb ned i den nederste seng af de der var færdige og stablet så fint … For der er jo nødig noget der skulle gå hans næse forbi …

Det her af nu afdøde Julie… Jeg har det også som avatar.
Billedet i sig selv er ikke nogen fotografisk pragtpræstation, men det viser dejlige Julies milde udtryk. Hun var en lille engel med knurhår. :hjerte:

Dette viser Bamses meget smukke grønne øjne :slight_smile: et af min favoritter

[QUOTE=yvonne42;1193608]Dette viser Bamses meget smukke grønne øjne :slight_smile: et af min favoritter

[/QUOTE]

Fantastisk billede af ham :thumbup:

Jeg har altid været rigtig glad for det her billede. Min lille Cinnamon :hjerte:

Det her er også et af mine yndlingsbilleder - men det hører nok mere til i en humoristisk kategori :slight_smile:

Mit absolut bedste billede, er af Delle taget på show og hun vil altid være i mit hjerte som den smukke kat, hun for mig viser sig som der <3

Og ellers så er det, dette som er foreviget i en bog også af Hannibal og Eva

Det her af Bastian og Frederik

… og det her af Honey

Det her af skattekatten i mit liv, min nu afdøde Tarzan :hjerte:

Der er INGEN tvivl, det her af Amidale går lige i hjertet på mig! Hendes personlighed stråler igennem og synes hun passer perfekt til farverne på tæppet.
Derfor hænger det også i stor format her hjemme! :hjerte:

Det her af Gismo viser godt hans fjollede side. :smiley:

Dette af Kalypso kan jeg rigtig godt ide. Elsker hendes “bidske” look hun gav mig i et split af et sekund her!

Med Diamond er det svært, for hun gider sjældent billeder, og endnu sjældnere gider hun se oplagt ud. G
Men dette af hende kan jeg godt lide. :slight_smile:

Det skønneste billede jeg har af min Rose :hjerte: er det her…
Ringe mobilkvalitet, men det viser hende nøjagtig som hun var. En balletdanserinde og springbønne :slight_smile:

Fanni:

Min gamle Madamme:

Og plejebimsen:

Så havde jeg endelig held med at finde billedet med Mille, det er min baggrundsskærm på computeren, men jeg kan aldrig huske hvilken mappe billedet ligger i:tihi:

Min Fnuggemand. :hjerte:

Tror det må være de her to, der er taget fra Binas første møde med sneen efter hun flyttede hjem til os i 2011. Til billederne skal siges, det blæste en halv pelikan, og vind er ikke hendes stærke side. Når der så oveni købet lå “fremmedlegemer”hendes terrasse, så var verden faktisk helt af lave den dag, efter hendes mening.

Mit toben ligger og roder rundt derude med et eller andet i hænderne - jeg er nød til at se hvad han laver.

Er du klar over hvor koldt det der hvide stads er? Synes du ikke det ville være på sin plads, at du fjernede det - i stedet for at ligge der på maven og tage billeder af lille mig :fin:

Det intense og målbevidste udtryk der er i billederne tiltaler mig, og viser helt sikkert hvordan Bina generelt er af sind - hun er en stærk og selvsikker lille mis - med en vilje af stål.

Uhh jeg har så mange dejlige billeder af alle mine katte, men dette af unge Oline synes jeg godt om, og ellers elsker jeg billeder med mine katte og børnene og dette billede af Karen og Oline = ren kærlighed :hjerte::hjerte:

Uhh jeg har så mange dejlige billeder af alle mine katte, men dette af unge Oline synes jeg godt om, og ellers elsker jeg billeder med mine katte og børnene og dette billede af Karen og Oline = ren kærlighed :hjerte::hjerte:

Cats og Conn

Ikke lige årstiden; men det er jul om 4 1/2 måned…

Januar 1999. En ung Brynhilde checker duftmærker i sneen.

[I]Vinteren 2000. Snedronningen Brynhilde spejder efter bytte.

Brynhilde fylder 16 år om en uge. Hun er lidt plaget af gigt; men stadig en kærlig mis.

vh

Andreas[/I]