Vores smukke drøm

I 14 år eller nok snart mere har vi drømt om en Poly-Maine Coon, men det var ikke bare lige for det skulle bestemt være den rigtige, de rigtige linier, type og farve også skulle det være det rette tidspunkt. Og det var nu :slight_smile:

Så det er med meget stor glæde jeg kan præsentere vores nye pige Mystery Coon’s Cosmopolitan P, nu kaldet Poli -forelsket

Det var lidt en fejl at hun fik lagt sig hos hunden, hun havde vist ikke set det var hunden :smiley: men det opdagede hun ikke, så de lå og puttede -forelsket

Poli er bare så dejlig og vi glæder os meget til at lære hende bedre og kende -forelsket Vi kan ikke takke Ann-Dorrit nok for at hun måtte blive vores smukke drøm -kramer

Åhhh hun er godt nok dejlig, SÅ charmerende med de poter -forelsket -forelsket -forelsket

Hold da op for nogle luffer -uh … hvor er hun skøn, tillykke med hende :slight_smile:

Det er da det man kan kalde en skønhed -love …Stort tillykke med smuklingen -love

TILLYKKE med hende! Hun er simpelthen skøn!

Jeg har selv været nede hos Ann-Dorrit og se det dejlige (store) røde kuld - og jeg har haft killigesyge lige siden. Hvor svært var det ikke at forlade det “frygtelige” værelse med otte røde små killinger, suk suk suk. Så jeg glæder mig på dine vegne, og synes det er hyggeligt at se en af killingerne igen -love

(Tre af mine katte er i øvrigt nede fra Ann-Dorrit).

-HUG

Tillykke tillykke med prinsessen.Hun er da bare så smuk og dejlig -forelsket -forelsket

tillykke med skønheden -forelsket en rigtig smuk rødtop -love

MVH
Gitte

Neiiii tillykke med den fine bamse, jæ vidst bare det var en Mystery-mis, jeg må straks ind og se nærmere. -love [bigloony]

Smuk mis, må jeg sige. -love

Enig -thumbs

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey Marlene
TILLYKKE, hun er godt nok en fin dame. Dejligt at jeres drøm går i opfyldelse.
Flere billeder tak.
Hilsen Pia -engel

Tak skal i have allesammen, hun er bare så skøn, imorges blev jeg modtaget af hende liggenede på kradsetræet med alle 4 lige i vejret, så skulle der lige morgen nysses -forelsket