Vort julesmykkede hus og

så ganske gratis, men det bliver det ikke mindre smukt af.
Om aftenen er det rigtig flot, når vi tænder lamperne der sidder på huset.
Knus Elin

Hold da op, nogle flotte istapper :thumbup: Rigtig smukt :smiley:

:tak::tak:

Det ser bare så flot ud, men pas nu på at I eller kattene ikke får et spyd i nakken.

:rock::rock:

det ser bare så flot ud med de istapper. det ka man kalde ægte julepynt:)

Ja det er bare vildt flot :slight_smile: men når jeg ser sådan noget på vores fyrrum, så tænker jeg på alle de penge som fiser ud med varmen. Måske jydernes nærrighed har smittet :høhø:

Og jeg skubber dem så ned, fordi jeg ikke ønsker at ungerne skal blive fristet, og de dermed kommer til skade.

Vi må også nøjes med at nyde dem i år, da det skyldes vore tagrender er istykker og skal skiftes til næste år. Det er en af ulemperne ved skjulte tagrender, da både udhæng og tagrender skal skiftes.
Så det er ikke varme der fiser ud, men solen der smelter vandet, som så drypper gennem de utætte tagrender.

Knus Elin

Det ser rigtig flot ud. Vi har også istapper på vores udhæng. Solen smelter lidt af sneen, som så bliver til istapper :slight_smile:

Wow - de er flotte!

Men vil I ikke nok fjerne dem over døren og over postkassen?
Hverken I eller posmand Per må blive ramt af sådan et dræberspyd.

[quote=PiaR;504231]Wow - de er flotte!

Men vil I ikke nok fjerne dem over døren og over postkassen?
Hverken I eller posmand Per må blive ramt af sådan et dræberspyd.[/quote]

De er fjernet nu, men posten kommer ikke herop, da vi har grusvej og den er for glat synes postdamen.
Knus Elin

Flot :thumbup:

Vil du ikke nok prøve, at få et billede i skumringstiden … med lysene tændt ? :kryds:

WOW hvor ser det BARE fedt ud :ok:

Rigtig flot - istapper er smukke, især med lys på :slight_smile: