Vrå 4. og 5. september

Hej.
Så er der åbent for tilmelding til Vrå udstillingen. Der kan tilmeldes online på www.jyrakudstilling.dk, og der er flere oplysninger om løst og fast på Jyrak
VH
Susanne

tak…så må jeg vel hellere komme i gang med at få ansøgt om tavler til de små jeg skal have med…selv om de kun er 5 uger nu…

der er indsneget sig en fejl…vi kan ikke nå at betale inden 12. juni

Hvad gør man hvis den kat man gerne vil tilmelde ikke har fået sin stamtavle endnu?

Det er en killing som lige nu er 10 uger jeg gerne vil tilmelde :slight_smile:

[quote=DK Thomani;400670]Hvad gør man hvis den kat man gerne vil tilmelde ikke har fået sin stamtavle endnu?

Det er en killing som lige nu er 10 uger jeg gerne vil tilmelde :)[/quote]

Så skriver man vel, at den er søgt :?

Ja, du kan roligt tilmelde. Du skriver blot “Er ansøgt” og så kan du oplyse stambogsnummeret senere, når du får den.
VH
Susanne

Hvem har en spåkone ved hånden som kan fortælle om pelskondi i starten af september på mine hunkatte ? :ups:

Annie - Du skriver bare er ansøgt. Diego havde været på de første 2-3 udstillinger da jeg fik hans stamtavle (dengang der var skift i stambogsførerne).

Og øv, jeg skal ikke med. :frowning: Skal til bryllup hos en veninde (det glæder jeg mig nu til, bare ærgeligt at det er samme weekend)

Jeg melder helt sikkert Demolissa til i Vrå! :slight_smile:

Men nu her, hvor jeg sidder og kigger på tilmeldingsblanketten, så mangler jeg et sted, hvor jeg kan skrive at jeg ønsker dobbeltbur i fald jeg beslutter mig for at tilmelde begge misser.

Hvad gør i andre der skal have mere end een kat med og gerne vil have dobbeltbur?

Knus Gitte

skriver det nede i bemærkninger

Hvis du beslutter dig for at tilmelde den anden kat, så skriver du bare din første kats stambogs nummer i “ønskes i bur med” nede i bunden, når du tilmelder nr 2 kat. Du behøver ikke skrive det i bemærkninger nu, vil bare gøre det forvirrende hvis du alligevel ikke tilmelder nr to kat

Nu var jeg ret tidlig på den åbenbart - for på Jyrak alm. tilmeldingsblanket til udstillinger i DK er der ikke et felt til bemærkninger.

Men kan se der er tilkommet et link på Jyraks hjemmeside specielt for Vrå udstillingen - det kræver dog at man er oprettet som bruger for at tilgå linket. Som ny har jeg ikke oprettet en bruger specielt til dette link - men det har jeg så forsøgt at få ved at oprette mig som ny bruger. Underligt at man skal oprette sig som bruger 2 gange på samme site!!!

Knus Gitte

[quote=GSA;400729]Jeg melder helt sikkert Demolissa til i Vrå! :slight_smile:

Men nu her, hvor jeg sidder og kigger på tilmeldingsblanketten, så mangler jeg et sted, hvor jeg kan skrive at jeg ønsker dobbeltbur i fald jeg beslutter mig for at tilmelde begge misser.

Hvad gør i andre der skal have mere end een kat med og gerne vil have dobbeltbur?

Knus Gitte[/quote]

Kommer man med to katte er det normal procedure at man får et dobbeltbur:)

Marina

jeg regner med at få et dobbltbur, jeg skrev at det skulle være sammen med søster Joy…og tavler er søgt… de små kun er 5 uger i dag…så jeg er ligt tidligt ude…men jeg glæder mig…mit første hjemmebag skal fremvises

[quote=GSA;400739]Nu var jeg ret tidlig på den åbenbart - for på Jyrak alm. tilmeldingsblanket til udstillinger i DK er der ikke et felt til bemærkninger.
[/quote]
Feltet til bemærkninger findes kun ved onlinetilmelding, som er den måde de fleste tilmelder på.

Men kan se der er tilkommet et link på Jyraks hjemmeside specielt for Vrå udstillingen - det kræver dog at man er oprettet som bruger for at tilgå linket. Som ny har jeg ikke oprettet en bruger specielt til dette link - men det har jeg så forsøgt at få ved at oprette mig som ny bruger. Underligt at man skal oprette sig som bruger 2 gange på samme site!!!

Knus Gitte

Det er ikke samme site! Jyrak.dk er én hjemmeside, jyrakudstilling.dk er en anden med en anden database. Jyrak.dk bruger kun databasen over foreningens medlemmer, og kun foreningens medlemmer kan derfor logge ind på sider forbeholdt medlemmer - men udstillingssiden er for alle interesserede udstillere og bruger en anden database, idet alle danske hovedklubmedlemmer kan oprette sig som bruger og tilmelde direkte - derfor er det en helt anden database.
VH
Susanne

Hej Susanne,

Mange tak for forklaingen :slight_smile:

Min oprettelse som ny bruger kom der heller ikke noget ud af - fik beskeden at jeg allerede var oprettet som bruger. Har skrevet tilbage så mon ikke der kommer en form for løsning på online tilmeldingen :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg har tilmeldt Coco - måske bliver hun Champion i den weekend, kommer lidt an på om der kommer et afbud på Katteklubbens udstilling, som vi ikke nåede at melde til, før alt var optaget… Hun skal i hvert fald med i åben klasse - bliver 10 måneder om en uge :slight_smile:

hvor spændende Camilla…jeg kommer ikke afsted før vrå…men der glæder jeg mig 10000000000 %

Ja, jeg er også spændt på hvordan det går med hende. Ville jo rigtig gerne at hun blev Champion inden hun skal igang med at føde børn GG

Det bliver også spændende med dine to piger - glæder mig til at se dem :slight_smile:

Hvis nogen er interesserede, så har vi nogle gavekort på udstillingsgebyrer til salg. Vi får ikke brugt dem alle selv, så de sælges for 220 kr. stykket - send pb. :slight_smile: