Vrå

Hjertelig Tillykke med de flotte resultater!! :slight_smile:

/Mette

Stort tillykke med resultaterne til jer alle :slight_smile:

Marina - BOB1!! Wow, ekstra stort tillykke med det :smiley:

Tillykke med de flotte resuktater, ikke mindst til mit “barnebarn” Demolissa. Havde håbet at skulle afsted i dag, men vores datter har været sløj hele natten ude ved farmor og i morges havde hun ringet hjem masser af gange og det eneste hun ville var hjem til mor, så udstilling måtte være udstilling, håber alle har haft en lige så god søndag som lørdagen lyder til.

MVH
Gitte

Stort tillykke til jer alle de flotte resultater :slight_smile:

I dag søndag gik det endnu bedre for Demolissa end i går. Denne gang var Demolissa til bedømmelse hos Anne Veland - hvor hun fik en super beskrivelse med Ex. hele vejen igennem og fik således EX1.

I kampen om BIV tabte hun til Naturall’s Longbeard , som senere vandt BIS :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke med de flotte resultater!

Jeg har det faktisk underligt med, at jeg ikke rigtig fulgte med i bedømmelserne. Og dette til trods for at jeg var på udstillingen både i går og i dag. Det meste af tiden havde vi nemlig meget at se til på Hittekat-standen, så jeg valgte at blive der.

Når vi ikke solgte, hyggede vi os gevaldigt med de mange dejlige mennesker, der kom forbi for at snakke :ok:

Brita og jeg (og de mange misser, som vi nu kan støtte) takker SÅ mange gange for de mange forskellige måder, der bliver støttet på. Vi havde et fantastisk salg og det varmer rigtig godt på Hittekat kontoen. Vi har talt rigtig meget om, hvor dejligt det er, når man kan løfte i flok. Og vi er meget meget taknemmelige for den store opbakning til projektet :thumbup:

TUSINDE TAK :hjerte:

[quote=May-Britt S;440455]Tillykke med de flotte resultater!

Jeg har det faktisk underligt med, at jeg ikke rigtig fulgte med i bedømmelserne. Og dette til trods for at jeg var på udstillingen både i går og i dag. Det meste af tiden havde vi nemlig meget at se til på Hittekat-standen, så jeg valgte at blive der.

Når vi ikke solgte, hyggede vi os gevaldigt med de mange dejlige mennesker, der kom forbi for at snakke :ok:

Brita og jeg (og de mange misser, som vi nu kan støtte) takker SÅ mange gange for de mange forskellige måder, der bliver støttet på. Vi havde et fantastisk salg og det varmer rigtig godt på Hittekat kontoen. Vi har talt rigtig meget om, hvor dejligt det er, når man kan løfte i flok. Og vi er meget meget taknemmelige for den store opbakning til projektet :thumbup:

TUSINDE TAK :hjerte:[/quote]

Der var altså også rigtig mange lækre ting at bruge sine penge på :ups:


Pia, som kom hjem med 2 i stedet for 1 nullerputseng:fløjte: og de er begge højt elsket allerede :slight_smile: :thumbup:

Stort tillykke med resultaterne :rock::rock:, og som den stolte opdrætter af TomTom må jeg indrømme, at jeg lige tog en sejrsdans hjemme i køkkenet, da sms’e tikkede ind i går…

Han er altså i særklasse den knægt også i temperamentet, aldrig har jeg mødt en fertil hankat så mild og kælen som ham… joh måske lige Dragonen som Mona jo kender så godt.:høhø::høhø:

KH
Linda

Hvad betyder titlen Prize of Honour??

min kastrat blev lørdag nom… han tabte MEGET velfortjent på scenen til en smuk kastrat dreng.
Sussanne var dog så sød at snakke om ham da han på hendes papirer står som en SYS b21 03 (Kunne ikke lade vær med at smile da hun sagde at kategori 4 er en prøve i mestring af ems koder…)

Vi var så heldige at vide et gavekort til foto, så mon ikke jeg snart viser billeder af Mr frem

En HP er det en kat får når den har fået så mange certer at den er Supreme Champion eller Supreme Premier og ikke kan opnå flere titler som opnås ved at tjene certifikater.

Min røde britekastrat-pige blev NOM, men tabte på scenen.
Dejlig weekend med et NOM begge dage, så kan man da NÆSTEN ikke ønske sig mere :slight_smile:

Mariann

Tak for info, Annie :slight_smile:

Min huskat Ida var på udstilling for første gang i dag.
Hun blev rost meget af dommer og var super dygtig selvom hun var nervøs, så Ida er sø :wehuu:
Hun blev EX2.

Tak til jer alle jeg mødte og fik en sludrer med, dejligt at møde jer :smiley:

Tillykke til alle med jeres resultater :flag:

TT måtte så “nøjes” med en BOX idag, men at opleve BIS hunkatteejerens glæde over sin kat var det værd:)

Marina

Tillykke til alle, med resultaterne i Vrå :thumbup:

Idag søndag den 5 september fik min “lille” dreng sin første CAC :inlove::hjerte:
Ellers har det bare været en hyggelig dag med en dejlige masse katte!

Stort TILLYKKE med både far og søn!!!:flag:

Cats og Conni

Sikke mange flotte resultater! Hjertelig tillykke alle sammen :flag::flag::flag:

Lille Yunnie fik - både lørdag og søndag - Ex.1 og NOM, men tabte helt velfortjent på scenen. Fætter var med udenfor bedømmelse, og ham kunne jeg ha’ solgt MANGE gange (meeeeeeeen så var jeg nok ikke blevet ret populær :tihi: )

Det var første gang i over 2 år jeg udstillede, så det var bare SÅ hyggeligt at være afsted igen.

[quote=Marina;440160]Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina[/quote]
SUPERFLOT…stort tillykke