Vulkanerne 4 uger

Vores Tanza og Velsbechmann Eragon fik den 25. juni disse skønne killinger :inlove: Min lillesøster har døbt dem, så dette kuld er opkaldt efter vulkaner, og det passer meget godt, allerede nu i en alder af 4 uger hænger de ud af fødekassen :tihi:

Først Santorini - kælepotten, han skal bare kæles i nakken og helst hele tiden :hjerte:

Så Tamboro - bølleroden der allerede nu har talent for at skælde ud :hjerte:

Og eneste pige Misti - som jo nok bliver hjemme :hjerte: er vild med hende og hendes allerede store selvtillid :inlove:

Ham Tamboro må gerne flytte herhjem… Er bare lidt (meget) vild med hans look.

Uhh de er så skønne, og lige til at nyde de kære vulkaner :smiley: (ikke noget med at skal bestige et bjerg for at nyde synet :høhø:)

Men altså Santorini uh han er da lige til at smutte ned i lommen :hjerte:

Den mørke farve på dem alle er da for lækker, men Santorini :hjerte:

Santorini er godt nok helt specielt lækker!!! Ihhhhh…

Uh de er kære. De er sådan nogle typiske “kalenderkatte” - når man køber en kattekalender er der næsten altid sådan en lille pjusketrold udenpå :smiley:

Hvor er de dejlige, de små banditter. :hjerte:

Hvor er de bare dejlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Tak skal i have allesammen, er meget stolt af de tre unger :hjerte:
Og kunne de betyde mere kom de til at betyde rigtig meget i tirsdags da vi sagde farvel til deres oldemor Krølle :hjerte:

[QUOTE=Quivive;644910]Min lillesøster har døbt dem, så dette kuld er opkaldt efter vulkaner, og det passer meget godt, allerede nu i en alder af 4 uger hænger de ud af fødekassen :tihi:
[/QUOTE]

Ja, det lyder som et ægte vulkan[B]udbrud :tihi:

[/B]Jeg er da glad for, at jeg ikke skal vælge mellem dem - de er godt nok nuser :hjerte: :hjerte: :hjerte: