Har en knægt som er helt tosset med wall e, og nu har jeg søgt højt og lavt efter sådan en figur, er der nogen som kunne have en ide til,hvor man hitter sådan en fætter henne???:):):)
Der er masser…
Gå ind på siden http://amazon.co.uk og skriv wall e i søgefeltet - så vælter det frem
For 1½ måned siden var der både Wall-E plastik-actionfigurer og tøjdyr at finde i tilbudskasserne i Toys’R’Us i Randers, så de har i hvert fald været i sortimentet i butikkerne der
i er fantastiske tak for hjælpen.:):)
Vil du have et sæt sengetøj med Wall e på???
Min datter vandt det sidste år, og har lige haft det på en enkelt gang, men efter jeg tog det af og vaskede det, har det bare lagt i skabet, for hun gider ikke have det på (hun er jo 14)
[quote=alleos7;507898]Vil du have et sæt sengetøj med Wall e på???
Min datter vandt det sidste år, og har lige haft det på en enkelt gang, men efter jeg tog det af og vaskede det, har det bare lagt i skabet, for hun gider ikke have det på (hun er jo 14)[/quote]
Det ville være fantastisk,det vil jeg meget gerne,det ikke nemt at finde ting til en dreng som er 8 år men kun 2 i hovedet,så når han endelig ønsker sig noget,så forsøger jeg hvis jeg har pengene at finde det til ham:tak:
i er bare skønne,tak for hjælpen:tak:
Smid mig en PB med din adresse, så sender jeg det til dig næste gang jeg skal på posthuset… (det bliver nok i næste uge)