Watt & Kronk hos Kattefotografen

Hejsa!

Fik mulighed for at besøge Brian i Vorbasse og stolt som man jo er, vil jeg gerne vise jer resultatet :slight_smile:

CH. DK Petheaven KiloWatt aka Watt :hjerte:

&

IC. Ideal Cat Klondike aka Kronk :hjerte:

/Mette

SÅ fine! :hjerte:

(Ih altså, jeg burde virkelig også få taget nogle nye billeder af Kilo - hun er jo næsten blevet en voksen dame nu - eller - måske mere en livlig teenagetøs. :wink: )

Lækre billeder af lækre katte :hjerte:

Flotte billeder og lækre katte :slight_smile:

Så gode billeder af nogle rigtige krudtugler (ser de ud til). Hvor har de smukke øjne begge to :lovelove::lovelove:

Fantastisk flotte billeder. Valget af den grønne baggrund sidder i mine øjne lige i skabet. Den præsentere de smukke misser super flot.

Første billede af Kronk er bare helt perfekt. :thumbup: Han er super flot på den grønne baggrund. :slight_smile:

Fantastisk flotte billeder. Det andet sidste af Kronk er helt utroligt. Han ligner èn der vil enten spørge om noget ELLER lytter til noget fornuftigt snak

En helt fantastisk kat, man bare bliver glad i hovedet af at møde :smiley: Det billede er simpelthen “lige i øjet” :thumbup:

:hjerte: har altså et eller andet med de brune/havana farvet dyr :wehuu: bliver helt blød i knæene.

Ja, det var også øjnene, jeg hæftede mig ved. Den grønne baggrund får virkelig Kronks grønne øjne til at træde smukt frem :slight_smile:

Men hvor er det dog en skam, at kattefotografens logo er så dominerende, for det er sgu’tte særlig kønt :S

Jeg er helt væk i Kronk. :smelt: Jeg er vild med de let kreppede knurhår. :wehuu:

WOW den grønne baggrund er perfekt til Kronks øjne :hjerte:

Mette, selvom du har set dem på FB, så smider jeg lige billederne af KiloBit herind også - til de uindviede er hun Watts søster - og Kronks barnebarn. :slight_smile:

Flotte flotte billeder af nogle meget smukke katte [:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Tusind tak for alle jeres flotte ord om mine to misse-dyr! :slight_smile:
Jeg er også rigtig glad for billderne, synes virkelig Brian er dygtig :slight_smile:

Diana; det er altså sjovt at se Bit nu! Hun er virkelig blevet “Damet” at se på - og hold nu kaje hvor ser hun bare fornærmet ud (sådan rigtig tøsefornærmet! :smiley: )
Er hun i øvrigt i et pelsskifte? - synes det ser ud ligesom når Kronk skifter pels…! :slight_smile:

Knus!
/Mette

Flotte billeder af nogle utrolig smukke katte :hjerte: :hjerte:
Igen nogle pletskud fra Brian :thumbup:

Åh nogle skønne katte, de er super lækre - alle som en :slight_smile:

ANER ikke, om hun er i pelsskifte… :tihi: Men én ting, jeg har lagt mærke til er, at hendes knurhår er blevet meget mere lige, end de var, da hun var lille. :slight_smile: Går og venter på, at de bliver krøllede igen. :wink:

Kan godt være, hun ligner en ‘dame’, men hun OPFØRER sig ikke som én. :høhø: Hun vil vildt gerne slås og lege vildt, og drengene synes ofte, at hun er lidt af en pestilens. :tihi: Og hun er også en smule klodset faktisk. :smiley:
Men ud over hendes vildbasserier, så er hun SIMPELTHEN så sød en kat. Meeeeeget kælen, og vil SÅ gerne ligge og putte tæt med mig. :hjerte: Hun er lidt forsigtig, når der kommer fremmede, men tør ret hurtigt op. :slight_smile: Miave gør hun ikke så ofte, og det er ikke ret højt, når hun endelig gør det :smiley: - men det er nu meget rart, for de andre to kan jo larme for syv. :tihi:

Hvor er de pæne slanke Jeres Peterskaller…