:høhø: vi griner meget her hjemme i tiden for det er blevet meget slem med Diesel vores bengal , vi kan ikke gå på toilet uden ham og han kan skrige som en stukken gris hvis han ikke kommer med :høhø:
Når man sidder og læser på wc’et så bidder han i avisen og og hopper op et utalige gange og gøre sig til som om han er misundelig på avisen.
Når vi går i bad så mener han også han skal med og det er ikke altid der er tid til han skal tørres så det er et være miauen her hjemme når man går på badeværelset…
Yasha SKAL med - for han ska jo ud og drikke af vandhanen
Devouee har lært, at man altså kommer i bad på badeværelset, så hun holder sig væk…
Unni tør ikke når Yasha er med - men sku Yasha ligge og sove, så er hun med - bare fordi det er hyyyygli at være sammen med moar helt uden de to andre
men ok - badeværelset er også ubetinget husets varmeste rum (HADER kodlt badeværelse:ups:), så det er ret populært for kattene… bare ikke lige for Devouee der hader vad
Waldo følger med mig alle steder lige så snart jeg rejser mig, men hold op han kan lyde ulykkelig hvis han ikke kommer med ud på badeværelset. Han er ret så bange for vand, men derfor er han alligevel nødt til at komme med når jeg skal i bad, dog med en hvis afstand
Og skal man på toilettet, så skal han da i hvert fald sidde på skødet, ellers får man skæld ud :høhø:
Pudsigt… I sommers da her var så varmt, var mit badeværelse det køligste sted at opholde sig… Teddy flyttede faktisk nærmest derud! Og han er ellers ikke meget for vand…
Alle katte skal med på toilet hver gang. Alaia har plads i vasken hvor hun leger med vandstrålen mens hun ligger i vasken…
Arthur sidder på mit skød og bliver nusset mens han kigger på Alaia, og Teddy opfordrer til gemme/fange-leg bag badeværelsesforhænget…
Mine toiletbesøg bliver længere og længere jo flere katte jeg får.
PS: Og lukkede døre er IKKE accepteret her i hytten… hverken hos nogen katte eller ildere… De flår simpelthen i døren indtil at jeg åbner…
Vi er lige flyttet, og har nu fået to badeværelser… Mons har indtaget det største, og for pokker hvor fik jeg et chok tidligt imorges da jeg skulle tisse… jeg tænker at begge katte sover, og pludselig hører jeg en lyd, nærmest oppe ved loftet!..der sidder Mons, ovenpå den højeste skab på badeværelset… Og der har han nærmest siddet hele dagen (han kan sagtens komme ned…synes åbenbart bare det er et dejligt sted)…