WEE Jeg bestod

I morgen når klokken siger 14.20, sidder jeg og sveder tran…

Jeg skal nemlig til teoriprøve -what -øøøvvvs -what -øøøvvvs

Såååå jeg har brug for en hulens masse krydsede fingre…
Jeg kan mærke, at nu er det ved at være snart, sååååå spændingen har næsten ramt mig i maven…

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg er sikker på du skøjter lige igennem [smilie=hate-tunz.gif]

Du får da lige en hel masse -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Du får også rigtig mange herfra -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg er da sikker på at du går glat igennem, men bare for en sikkerheds skyld så -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser får du lige lidt extra

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak hvor er I bare søde -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg skal nok fortælle, om jeg er gået glat igennem… -shhhh

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser så tror jeg alt hvad jeg har som kan krydses er krydset… og glæder mig til at du i morgen har skrevet at du er bestået… for er jeg slet ikke i tvivl om at du gør.

jamen -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

til dig Annette :slight_smile: mindre kan ikke gøre det…

X 10000000000 -høhø :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Enig -thumbs

Enig -thumbs :smiley: :smiley: :smiley:

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak skal I bare have -forelsket -forelsket -forelsket

I er bare for dejlige - ja I er… -kramer -kramer -kramer

Enig -thumbs :smiley: :smiley: :D[/quote:382bgfgx]

Enig -thumbs

Så er der under en halv time til -what -jegkrydser og sender positive tanker din vej -jegkrydser

Enig -thumbs :smiley: :smiley: :D[/quote:j8n1hetm]

Enig -thumbs jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Ja, så er det op over Annette…du får lige en ordenlig stak -jegkrydser med dig ind til eksamensbordet [bigloony]
Håber du består og får dit kort for du ser knaldgodt ud i læder [smilie=hate-tunz.gif]

JEG BESTOD -partytime -bananer -weee -wehu [smilie=hate-bravo.gif]

Jeg er bare sååå lettet lige nu,…

Havde (desværre) 3 fejl, men jeg bestod og det er jeg bare såå glad for [bigloony]

Tusind tak for alle de krydsede fingre… -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er det bare sejt… STORT TILLYKKE -bananer -bananer

hey hey

nåede ikke at krydse fingre, men du bestod jo alligevel, sådan supergodt gået, du er bare så sej
så er kortet squ snart i hus

tillykke med den første veloverstået prøve, som er den sværeste af de 2 prøver

OP i lædermåsen med de 3 fejl…du bestod det er sagen.
Du burde give en omgang, ja du gjorde…men hvordan gøres det lige -shhhh

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak -forelsket Jeg er også bare sååå lettet lige nu

Ooohhhh jeg ved ikke, om det er den sværeste af prøverne… jeg gruer nu nok for køreprøven alligevel -what -brækkesig

Men taaaak -forelsket

Jaaa jeg bestod… Det er bare såå fedt [smilie=hate-tunz.gif]
Hmmm tjooo tjaaa - hvordan giver jeg lige en omgang?? Jeg må lige smide hovedet i blød -engel

Tak skal I have -love Jeg er skisme helt vildt stolt - og ja … Op i måzen med de 3 fejl… -engel -engel