Weee, nyt forum for katteelskere - her må jeg være med! :-)

Mange er jer herinde har sikkert stiftet bekendtskab med mig på andre kattefora rundt omkring på nettet… Nu fandt jeg så også herind og finder det passende - trods alt - at lægge ud med en lille præsentation af mig selv. :slight_smile:

Navnet er Louise, og årgangen er '82, hvilket i skrivende stund tildeler mig den modne alder af 26 år + et par måneder. Der har været katte i mit liv, siden jeg blev født, og der vil altid være katte i mit liv. Jeg kan simpelthen ikke leve uden, for jeg elsker bare katte i alle former, farver og størrelser, og det har jeg gjort, så længe jeg kan huske. :slight_smile:

Min første racekat fik jeg i 2002; en skøn, brunmasket Hellig Birma-kastrat, som jeg kaldte Oscar, og jeg faldt hurtigt så pladask for ham, at jeg bare 5 måneder senere hentede endnu en brunmasket dreng; Rokki, som ud over at være kælekat også kunne udstilles. Og så var jeg hooked!! :smiley: Således har jeg siden 2005 haft et lille stueopdræt af Hellig Birma under stamnavnet Al Kadiz; p.t. har jeg sammen med min dejlige kæreste, Bo, i alt 5 birmaer; 2 kastrater, 2 avlshunner og 1 avlshan, hittemissen Peps og 4 staldkatte af racen huskat. :slight_smile:

Vi - Bo og jeg - bor på et lille, nedlagt landbrug i en lillebitte landsby ved navn Bratbjerg mellem Tranum og Brovst i det naturskønne Jammerbugten; et stenkast fra Vesterhavet og med Tranum Klitplantage i baghaven. Her er vi i fuld gang med at skabe vores helt eget lille paradis for både mennesker og dyr; p.t. har vi - ud over kattene - 2 små søde shetlandsponyer; Kajser og Kaspian, 1 vidunderlig sort perle af en Frieserhoppe ved navn Altruida, dværgvædderkaninerne Bertram og Rasmus, samt lidt fugle (indtil videre zebrafinker, kanarier og undulater). Der ud over har vi en 2 år gammel fuldblodsaraberhoppeplag i pleje og træning til at blive håndteret, da hun desværre kommer fra en trist fortid med misrøgt, manglende kontakt til mennesker og fejlernæring.

Vores helt store drøm er at finde en måde, hvorpå vi kan både leve og arbejde i vores hjem, men indtil den helt store åbenbaring dumper ned til os fra himlen, arbejder vi begge hos teleselskabet Sonofon, hvor Bo sidder i Salgssupport, og jeg p.t. vikarierer i juridisk afdeling, hvor jeg sidder med ansvaret for Regningsklagenævnet… eller sagt med andre ord; alle Sonofons vredeste kunder. :stuck_out_tongue:

Det var lidt om mig/os, og til slut vil jeg blot sige, at jeg glæder mig meget til at være med her på forum. Min aktivitet vil alt andet lige være lidt svingende, da jeg fører en ganske aktiv tilværelse udenfor cyberspace, men jeg håber alligevel på mange hyggelige stunder herinde. :slight_smile:

Øh… hov, hvad er der sket med mine smileys??? :?

Hej Louise og velkommen -velkommen

Der er en fejl et sted, hvis man klikker på vis prøve, så hvis du går ind og retter og klikker udfør, så bliver det fint igen.

Denise og Troldemor, tusind tak for jeres velkomst… og ikke mindst for hjælpen! Nu kan jeg holde ud at se på mit eget indlæg igen, og det kan andre forhåbentlig også. :smiley:

hej og stort
Håber at du bliver glad for at være herinde blandt os andre kattegale mennesker

Hej Louise velkommen her til -balloons

TAAARRRK, Sisse! :smiley: Er glad for at være med. :slight_smile:

hej og -velkommen til :stuck_out_tongue:

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen indenfor her hos vi andre kattegale tosser. Jeg håber, du vil synes om at være her -velkommen

-velkommen til herinde.

Flot præsentation -thumbs

-velkommen

-velkommen og dejligt med en god presentation… :smiley: Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley:

Hej Louise

Hjerteligt velkommen på KatteGale.dk!!!

Hold da op for en lækker præsentation!!! Det lyder til i virkelig har en lille bid af himmelen derovre ved Vesterhavet, ihhh hvor er det dejligt for jer,

Jeg håber du bliver glad for at være her og glæder mig til at se dig aktivt i trådene.

Kh Annette

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde sammen med os andre kattegale…

Vekommen til.

Din hp har jeg da gennemlæst på kryds og tværs - utrolig lækker hp og nogle rigtig flotte flotte katte du har.

-velkommen også fra mig :smiley:

Hej og Velkommen

-velkommen -velkommen

-pote -pote -pote

Hej Louise, hjertelig velkommen her - flot præsentation.