Weeee - så har jeg bestilt drivhus

Jeg har tidligere haft drivhus og har faktisk savnet det lige siden, vi afskaffede det i forbindelse med, at vi indhegnede haven.

Men nu har jeg lige bestilt et nyt :wehu:

9,9 m2 med dobbelt skydedør og fire vinduer til at åbne, og så er det højt i siderne.

Ja, man ser det jo nærmest for sig :tihi:

Jeg er lidt misundelig må jeg indrømme :slight_smile:

Tillykke :slight_smile:

Takker :slight_smile:

Det er på tilbud i dag - og kun i dag - i Bilka og på Bilka.dk til 4.999 kr. inklusive sokkel - normalpris 7.548 kr.

Og med alle de tomater, agurker, chilier, peberfrugter, auberginer - og bjerge af basilikum ikke at forglemme -
så har det jo nærmest allerede tjent sig selv ind :cool:

…har jeg sagt til Simon :ups: :tihi:

:felix:

Uh… misundelse er virkelig en grim ting… jeg ved det godt :slight_smile: Tillykke med det!!

Jeg SKAL have et på et tidspunkt eller noget over i et orangeri. Men i hvert fald noget hvor jeg også kan have en hyggekrog med stole og sådan noget så man kan forlænge sæsonen i både den ene og anden ende. Kom til at låne Claus Dalby’s “Drivhusdrømme” på biblioteket endag… uhhhh det er farligt. Men den kan anbefales hvis du vil have inspiration.

… og jeg er helt enig i dit argument om at det hurtigt tjener sig ind i afgrøder… hurtigere end man tror vil jeg sige.

Tak - den kender jeg ikke, men det kommer jeg nok til :slight_smile:

Tillykke med “Slottet” :slight_smile: vi har også haft drivhus tidligere og det var en ren fornøjelse at hente sommervarme tomater og sprøde grønne friske agurker. Peberfrugt med masser af smag, chilli som kan gøre en mexicaner misundelig på smag. Jo det var skønt :slight_smile:

Tillykke med dit nye drivhus.

Vi har kun et lille bitte drivhus, som vi er rigtig glade for :slight_smile:

Tillykke med dit kommende drivhus.

Jeg ELSKER mit drivhus, hvor der (snart) både er blomster, tomater, agurker, chilli, snackpeber, vindruer, citrustræer og massevis af krydderurter.
Jeg nyder at gå og nippe og vande, at sidde med noget koldt at drikke i drivhuset og bare nyde tilværelsen.
Aller-hyggeligst (nyt ord :tihi:) er det at sidde i drivhuset og drikke kaffe sent om aftenen, når det er mørkt udenfor, og lanternerne inden i drivhuset er tændt.

:likeit:

Så nu har du også fået en Sturdi :cool:

Vores have er for lille, så jeg er kun en lille bitte smule misundelig… :engel2:

Men måske får jeg engang sådan et her på altanen. :kryds:

[QUOTE=FinnFrode;830649]Vores have er for lille, så jeg er kun en lille bitte smule misundelig… :engel2:

Men måske får jeg engang sådan et her på altanen. :kryds:[/QUOTE]

Der er simpelthen for at komme på Bilkas hjemmeside?!?!?!

Jeg vil også have en have og et drivhus og afgrøder! :venter:

Men jeg vil også gerne på en måneds rejse til USA… :ups:

samme tilbud i xl har lige fået reklame i dag

Super - så behøver folk ikke stå i kø på bilka.dk :høhø:

så du burde du få det billigere få de reklamer med hvis man kan finde til samme pris så kan man få det billiger få de ville være billigere

Er det helt det samme? Også inklusive sokkel? Jeg har nemlig set det flere
steder på nettet, men der har man skullet købe soklen som ekstratilbehør, og
den koster ca. 1.100 kr.

Jeg har lige været på XL’s hjemmeside, men der er det ikke - heller ikke i den
tilbudsavis, de har liggende på siden :gruble:

Jeg sidder med en avis som er kommet med posten og det er samme drivhus jeg ville undersøge det hvis jeg var dig hvad der er sparet er der tjent

Jamen, står der, at det er et Uranus inklusive sokkel?

det er samme kvart m. det ligner det foto du har lagt ind

Drivhuse kan jo godt ligne hinanden lidt :slight_smile:

Så jeg skal vide, om det er et Uranus, og om soklen er med?