Weeee - så har jeg bestilt drivhus

Drivhuse kan jo godt ligne hinanden lidt :slight_smile:

Så jeg skal vide, om det er et Uranus, og om soklen er med?

Mange drivhuse har også kun en sidehøjde på omkring 1.24 cm - det jeg har købt
ligger på 1.51 cm og en totalhøjde på 2.43 cm.

Der findes simpelthen ikke noget mere lækkert end gå ud og høste agurk og tomat fra drivhus og så have ædt halvdelen inden man når i køkkenet :tihi:

Ligger dit drivhus langt væk? :høhø:

Eller er du bare meget sulten :cool:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;830724]Ligger dit drivhus langt væk? :høhø:

Eller er du bare meget sulten :cool:[/QUOTE]

Jeg har slet ikke noget her hvor jeg bor nu :smiley: Men da jeg havde, lå det 25 skridt fra stuehuset, og jeg kunne nu godt nå ½ agurk og et par tomater på det stykke :smiley: Det smager bare SÅ godt :smiley: (man bestemmer jo selv farten :wink: )

Selvfølgelig. Jeg kommer nok aldrig ud derfra igen - :camping: i drivhuset, altså :tihi:

Tillykke med dit nye hus.
Vores var også engang en overflod af peberfrugt, agurker, tomater i alle størrelser og endda i gul, men nu er det udelukkende mis vi dyrker derude. Og jøsses hvor de gror.
Sidst jeg kiggede derud lå Nana på en tyk plaid i teddybear, og hendes barnebarn lå og slangede sig i sækkestolen og mormis til barnebarnet lå på en dyne.

Vi dyrker også kat i vores drivhus :klapper:
Der er ikke mindre end 3 sovepladser til vores udendørskatte i drivhuset, og døren står altid på “krog”, så de kan gå ud og ind som det passer dem.

Der er en programserie på DR med Hr. Dalby som hedder Drivhusdrømme… til inspiration :slight_smile: http://www.dr.dk/DR2/Drivhusdroemme/Index.htm

Ihh hvor ser det bare super lækkert ud!! Jeg får drivhus her d.1.maj… det var nærmest det og så flagstangen som jeg forelskede mig i :smiley: :smiley:

Jeg glæder mig til at se billeder af det når du har taget det i brug :smiley: :smiley:

Vores drivhus er lukket og istedet har vi fjernet en af glassene og istedet sat en trøplad i med en lem. Så bliver drivhuset dejligt varmt selv en kold vinterdag …bare solen skinner.
Vore kræ elsker deres drivhus

:gruble:

Træplade…jeg er træt, fnis

[QUOTE=Margrethe;830844]

Jeg glæder mig til at se billeder af det når du har taget det i brug :smiley: :D[/QUOTE]

Jamen, jeg overvejer også at lave plads til mit drivhusprojekt på min
hjemmeside.

Jeg har en god kollega - som jeg har kaldt for “Vesterbros svar på
bonderøven” :høhø: (hun bor på fjerde sal midt på Vesterbro og er gået
fuldstændig i altan-have-mode og har bl.a. sået en græsplæne i et fad, så
hun kan sidde på altanen med fødderne på græsplænen :tihi:) - hun har lavet
sig en blog, hvor man kan følge hendes altanprojekt, og derfor tænker jeg,
at jeg må lave plads på min hjemmeside til mit drivhusprojekt :slight_smile:

Hej Og tillykke med dit drivhus.

Kan godt forstå du er lykkelig. Her er mit dejlige lille drivhus, som er sat op for ca 14 dage side. Og hold op hvor jeg glæder mig. Til et par kasser med agurk, tomat og aubergine. Det lille cafebord, et figen træ og aftener med rødvin og hygge:-)
Det er så ikke så stort som dit, men jeg har en pizzaovn:høhø:

Hurra for vores sommer med vores dejlige drivhuse:tihi:

Hilsen
Birthe & co

www.felixissimus.dk