Weeeeee!

Ja, bliver simpelthen bare nød til at juble helt vildt!!! Jeg har i dag fået det fedeste job, ever!!

Jeg skal arbejde i krisecenteret for kvinder her i Randers! Og jeg er sikker på at jeg bliver noget så glad for det job!!

Jeg er bare SÅ glad lige nu!! :wehu:

-bananer

TILLYKKE!! :thumbup:

Mange tak!!! Det cvar lige sådan en dans der bare viser hvor glad jeg er!!!

STORT TILLYKKE med ønske jobbet :wehu: :yatta:

Mange tak! Det er bare super!

Tillykke :slight_smile:

  • selvom det er trist at sådan et sted er nødvendigt. =/

Hvor godt :wehu:

Stort tillykke med jobbet :yah: :yatta:

Mange gange tillykke Laina, det tror jeg faktisk du vil være god til, for du har en god evne til bare at lytte. :slight_smile:

Tillykke med jobbet :thumbup:

Mange tak!!

Martin - Det er frygteligt at sådan et sted skal være her, og at det som regel er fyldt op! Men nogle mænd ved ikke at de ikke må slå på deres kærester og børn. (og selvflgeligogså den anden vej rundt, dem hører man bare ikke så meget om.)
Men arbejdet med børnene sådan nogle steder er meget spændende!

Det er abre rigtig god, Annette :slight_smile:

Kia - Jah, jeg begynder da at blive bedre og bedre :slight_smile:

tillykke :slight_smile:

Mange tak Bodil!

stort tillykke :slight_smile: jeg kan ikke lade være med at tænke at det er SKØNT at der findes piger som dig der synes at job på et krisecenter er et drømmejob…

jeg synes du er super sej!!!

Tillykke med jobbet :wehu:

Takker! Jeg synes det er så spændende!! Hvis je kunne få sådan et job når jeg er færdig uddannet ville jeg slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv. Det ville være det bedste!

u go girl !!!

Fedt :smiley: Stort tillykke med det!

Jeg er altså så imponeret over at du har energi og overskud til den slags :slight_smile: Hatten af for det. Fortæl mig endelig om jobbet næste gang vi ses :slight_smile:

Mange tak Kira og Eva! Det er ikke så svært at finde tid til når det er sådan nogle spændende jobs jeg har fået mig!

Til lykke med jobbet Laina…
Du er da en “sej kone”.

:yatta: :hjerte::stjerner::håndtryk::hjertehop::pompom:

Jeg vil da også ønske dig tillykke med jobbet.

Hatten af for jer som vælger den vej.

Håber at det lever op til dine forventninger og du bliver glad for det. Jeg håber ligeledes det er et sted med “kollegial supervison”, for det tror jeg desværre er nødvendigt i længden med sådan et job.

.