Weeehuuu, søster skal have en dreng

jeg er bare så glad at jeg må dele det med nogen ikke nok med min ene søster er gravid det er de begge, den ene skal føde til dec, den anden januar. ikke nok med det så har jeg lige fået at vide fra min ældste søster at de skal have en dreng til. nu får vi at se om min anden søster vil vide hvad hun får. hun har en dreng og en pige i forvejen. hvor min ældste søster kun har en dreng.

så jep jep, til januar er jeg 20 og moster til fem fantastiske. unger. og alt dette fortæller de mig, mens jeg går og savner mine tre guldklumper og mine søskende helt vildt. de bor begge i i nærheden af skibby og det tgaer altså tre kvarter i bil, hver vej . og jeg har ikke kørekort. og så skal jeg jo også arbejde.

men nøj jeg er bare så glad. begge mine søskende har fået børn tidligt og hurtigt efter hinanden. så folk i familien render rundt og siger til mig, nå anika hvornår kommer du så og siger du er gravid ??? hvorefter de får svaret jeg skal have uddannelse og et hjem til dem først. og når alt det er faldet på plads kan vi snakke om at begynde at prøve på og få børn. så skal vi sge 5-8 år ???

måtte bare lige dele min glæade med jer. nu er ventetiden bare lige lidt lang. :frowning:
men nøj jeg er en stolt moster!!! :slight_smile: [bigloony] -love -forelsket

Tillykke med det -partytime -partytime -partytime

Ihhh Tillykke med det… :smiley: Hvor er det skønt…

Tillykke :slight_smile:

TILLYKKE… Moster [oregonian_bear9.gif]

tark allesammen… :slight_smile: [bigloony] -love -pote

Tillykke moster :smiley:

Jeg er selv lige blevet faster igen til en lækker lille dreng.Får først navnet til trolden at vide på dåbsdagen.Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,de er dumme de forældre :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Så vi har her i huset navngivet ham på forhånd,så må håbe det er samme navn,ellers må forældrene omdøbe ham -høhø -høhø

er sikker på mine søster ikke kan gemme på navnet…

og tillykke til dig også!!!

og tillykke til dig også!!![/quote]

-forelsket Takker

Sikke da et baby boom hos din familie, dejligt, kan godt forstå du glæder dig. :slight_smile: