Weiiiiiiii har fået praktikplads

helloooooooooo

er det tilladt at være glad glad glad idagggggggggg -bananer -hop -dinklaphat -hi5 -likeit -likeit

jeg har netop fået en praktik på et dyreinternat her i århus hvor jeg skal være med i alle arbejdsopgaver der nu er sådan et sted, jeg er bare så lykkelig over det, da det er en stor mulighed for mig for at komme videre i mit liv
det er her jeg skal i praktik http://www.ddaa.dk/
foreløbig er der aftalt 4 uger og 20 timer ugentligt fordelt på alle ugens dage

weeiiiiiiiiiiiii weiiiiiiiiiiiii if you happy and you know it klap your hands

-dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat

mange gange tillykke med praktikpladsen Johnny, håber det bliver super spændende

-weee Rigtig stort tillykke herfra…hvor er det bare dejligt for dig at du nu kommer igang igen og endda med noget som du virkelig har lyst til. -bananer

-kattedans -kattedans Stort tillykke! -kattedans -kattedans
-bravo -bravo -bravo

Det lyder rigtig spændende, held og lykke med det [bigloony]

Tillykke med praktikpladsen [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Håber de bliver så glade for dig, at du kan blive fastansat [bigloony]

Kæmpe til lykke til dig Johnny - jeg vil straks juble sammen med dig

-kramer [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

TILLYKKE Johnny -bravo

Hvor er det bare dejligt for dig -thumbs

TILLYKKE -partytime -partytime

Det er et dejligt sted - kunne jo faktisk ikke være bedre. Er rigtig glad på dine vegne -balloons -balloons

Held og lykke -thumbs

Ej hvor fedt Johnny… stort tillykke, der skal du nok få det godt, de er bare sååååå søde derinde… jeg kender en del der er “besøgsvenner” for dyrene…

tak tak allesammen , jeg glæder mig helt vildt meget.
skal starte allerede på mandag kl 8
ka næsten ikke vente

KLAP KLAP…

Lyder bare kanon, og lige noget for dig er jeg 100 på. Tillykke min ven. Må det gå dig godt der. Det fortjener du om nogen…

Klap klap

Åhhhh Johnny… det gør godt helt ind i sjælen!!!

Ej længere kastebold!!

KÆMPE tillykke du dejlige mand!!!

Tillykke - HVOR FEDT -thumbs -thumbs [3d-cat–playing.gif] -hop

Tillykke med jobbet, det lyder som et rigtig spændende sted.
-bananer

Rigtigt stort tillykke med praktikken Johnny -bananer

Jeg skal også starte i jobpraktik på mandag, også fire uger til at begynde med og 20 timer så jeg skal nok tænke på dig -thumbs

Hold da helt op Johnny hvor er det lækkert at høre -felixsylvester -bananer Det er da lige sagen for dig, uha hvor er jeg glad på dine vegne. -bananer -bananer -storrespekt -storrespekt

endnu mere tak til jer allesammen.

gizzermizzen: hvad skal du i praktik som???

hehe jeg ser faktisk pludselig et problem i den praktik jeg skal i, det er jo kun 20 timer, det er ski ikke meget kattenus der blir tid til -høhø -høhø

Jeg skal være på Randers Turistbureau og lave kundebetjening og diverse opgaver med hjemmeside m.m. Syntes ikke liiige jeg ville starte med praktik på et bibliotek, for det ved jeg jo hvad går ud på, og det handler jo om at blive afprøvet.

Skulle egentlig være begyndt i morgen, men har så ondt i halsen lige nu, at jeg fik det udskudt til mandag…

ej hvor lækkert johnny, kæmpe tillykke herfra !!! og jeg klapper derud af på dine vejne [bigloony]

Der er intet så kedeligt som at stå i stampe, så stort tillykke herfra -partytime -partytime