Wendys børnehave

Wendys børnehave - hun fødte i lørdags, Snowfall søndag. Der er ialt 6 killinger, og det er pt. stort set umuligt at se forskel. Heldigvis er de farvekodede :slem: Wendys kan kun blive lilla og chokolade, hvorimod Snowfall kun kan lave brune og blå killinger, så om lidt kan vi igen se hvem der er mor til hvad :slight_smile: Hvis det er muligt, foretrækker vi at have 2 kuld sammen, fordi mødrene altid har så stor fornøjelse af at lave børnehave sammen :slight_smile:

:wehuu:
Sikke da en bunke kærlighed og glæde du har der :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor hyggeligt med fælleskuld :hjerte:

:smelter:

Skønne billeder :hjerte:

Det ser simpelthen SÅ hyggeligt ud!

Hvor hyggeligt :hjerte:

Hvor er de skønne og der er ikke noget mere genialt en fællesmødre

Nuuiii hvor er de lækre,[:wehuu:](javascript:void(0)) og herligt med 2 mødre[:thumbup:](javascript:void(0))

stort TILLYKKE fra
Cats og Conni

Jamen jøsses dog … det emmer jo af piece, love and harmony :hjertehop:
Stort tillykke med de 2 kuld.

Nuihh:smelter:

Åh, det må da blive helt forfærdeligt at bo i dit hus når de begynder at gå rundt :wink:

Hvor ser det bare hyggeligt ud… :hjerte:

Se det er vidst hvad man kalder kvalitetstid, hvor er de bare super kære hver og en :inlove:

hvor ser det hyggeligt ud !

Dejlig foto … Syntes det er en skøn måde du opdrætter bimser på.

Det ser hyggeligt ud :love2: Og hvor er det herligt, at de små killinger har hele TO til at pylre om dem, og holde af dem :hjerte: Det danner en solid hjørnesten for resten af deres liv :slight_smile:
Glæder mig til (forhåbentligt) at komme til at gramse på de små ‘uldbæster’ :hjertehop:

Nåååårrh hvor er de fine, de små pudderkvaster! :hjerte:

Ja, det er skønt at missemødre kan dele - det er endnu ikke lykkedes mig at have to kuld samtidigt, men mine andre hunkatte eller hunkastrater, plejer gerne at ville være med til at passe børn :wink:
Men jeg synes det må være enormt praktisk, med to missemødre til at fodre på babyer!

Knus - og tillykke med kuldene! :hjerte:
/Mette

:wehuu: dejlige billeder.

Skønt billede :slight_smile: