Hvad i alverden er det her?
Mit navn og mine kattes er nævnt!
Jeg ved sgu snart ikke om jeg bliver sur…
Eller om jeg er ligeglad…
MVH Helle
Hvad i alverden er det her?
Mit navn og mine kattes er nævnt!
Jeg ved sgu snart ikke om jeg bliver sur…
Eller om jeg er ligeglad…
MVH Helle
:?:?..jeg røg vist af i svinget…fatter hat af det der står…var vedkomne der har skrevet det indlagt på min afd. så var antipsykotika under alvorlig overvejelse-tihi
øøøøøøøøøøøøhhh heller ikke mig og der er super mehget tekst at skulle igennem. Kan du ikke beskrive problemet? he he
Jeg blir lidt stødt fordi mit navn og mine dyrs navne er nævnt sammen med noget om dyresex!
Prøv at søge på siden “Lenschow”
Så kommer det frem…
Det står ikke i direkte sammenhæng med dyresex, men hun vrøvler videre også står der noget om at hun også gerne vil have sex med et dyr…
det pisser mig sgu lidt af… Lidt ligesom hvis ens børns navne var nævnt sammen med pædofili…
Men Okay måske overreagerer jeg… Jeg blev sgu bare lidt sur!:-))
Nej!
Det ville jeg da godt nok heller ikke bryde mig om. Fandt du det ved en selv-googling?
Gad vide om man skal henvende sig et sted om det - eller om det er en del af det man må finde sig i, når man skriver offentligt? Måske kan du spørge din arbejdsgiver og evt. dine kolleger om de har oplevet noget lignende, eller måske din fagforening?
Jeg kan i hvert fald godt forstå hvis du ikke ved hvad du skal gøre med det - er det en ros, har du en fan som måske tænker lidt hurtigt, eller er det lige lovligt uhyggeligt?
Jeg hælder måske nok mest til at det er lidt uhyggeligt.
Det kan selvfølgelig også bare være det er en form for skriveøvelse, eller sådan, men øhhh - nej vel?
-what
“Helle lenschow denmark studerer dyreadfærd med fokus på kattehar selv tre katte, som er trænet med klikkerde to maine coons nanoq og tara samt huskatten don nemokattene har også en hund, bordercollieblandingen ace ventura.”
“Hjemme hos mig lever ace, tara, nanoq og nemo og snart robbie tip som hund og kat, men det er ikke så værst enddader er nemlig aldrig nogle mennesker som har lært mine dyr, at hunde og katte ikke kan sammen.”
Og så lidt af det som gør mig sur, fordi hun nævner mine dyr og mig i sammenhæng med det her, som jeg BESTEMT ikke er enig i!
“Jeg har ikke selv lyst til at dyrke sex med et dyr, men hvis hunden ikke løber skrigende bort efter det så må det vel være okey”
“Det ændrer ikke på hvad det er at kalde en hund for en kat, gør den ikke til en kat, og at kalde homoseksuelle forhold for et ægteskab, gør det ikke et.”
Citater slut
Men Okay - fuck det eller hva? Jeg blev bare lige stødt og sur:-)Men det er jo en syg person… tydeligvis!
Jeg synes også det er lidt skræmmende faktisk…
Kan ikke forestille mig, nogle læser mere end de første linier af den gang rod.
Spring op og fald ned på det!
Men det er jo selvfølgelig bare ord kopieret fra min blog og artikler… men alligevel.
Godt det ikke er en mand! Tænk sig at have Ted Bundy som fan:-)))
Nej jeg synes faktisk det er skræmmende det “digt” eller hvad det er…
[quote=lenschow;70546]“Helle lenschow denmark studerer dyreadfærd med fokus på kattehar selv tre katte, som er trænet med klikkerde to maine coons nanoq og tara samt huskatten don nemokattene har også en hund, bordercollieblandingen ace ventura.”
“Hjemme hos mig lever ace, tara, nanoq og nemo og snart robbie tip som hund og kat, men det er ikke så værst enddader er nemlig aldrig nogle mennesker som har lært mine dyr, at hunde og katte ikke kan sammen.”
Og så lidt af det som gør mig sur, fordi hun nævner mine dyr og mig i sammenhæng med det her, som jeg BESTEMT ikke er enig i!
“Jeg har ikke selv lyst til at dyrke sex med et dyr, men hvis hunden ikke løber skrigende bort efter det så må det vel være okey”
“Det ændrer ikke på hvad det er at kalde en hund for en kat, gør den ikke til en kat, og at kalde homoseksuelle forhold for et ægteskab, gør det ikke et.”
Citater slut
Men Okay - fuck det eller hva? Jeg blev bare lige stødt og sur:-)Men det er jo en syg person… tydeligvis![/quote]
-wehuuKære Helle.
Puh-ha det er da ulækkert.
Det ville jeg ikke finde mig i.
Kærlig hilsen
Mona
Men Mega har jo ret… ingen læser så langt vel.
Nej jeg gør ikke noget. Det er spildt.
Men prøv hellere at selv-google jeres navne:-))))
Men altså, det om dyresex kan jo også være kopieret fra et andet sted.
Ja jeg tror det hele er kopieret faktisk.
Tror I det er en form for kunst? altså et digt… Hov Sheer det burde nogle studere det her:-)))))
Sikke en gang rod -mai men jeg fik mig stavet igennem det hele, linie for linie.
Jeg forstår godt at du er lidt sur over hun bruger dit navn og dine dyrs navne i sådanne en gang vrøvl.
Faktisk syntes jeg det er lidt uhyggeligt -uha
[quote=lenschow;70564]
Men prøv hellere at selv-google jeres navne:-))))[/quote]
-what Ja puha, det er godt nok skræmmende at google sit eget navn -what
…det første, der kommer frem, når jeg googler mit navn er, at jeg er født 21. april 1811…godt nok føler jeg mig ind imellem som et helt plejehjem, men alligevel: Det er da for groft, at andre skriver det -mai -tihi
Jeg synes godt nok det her er rimelig klamt!!! - Puh ha ville være træt af sådan noget!!
Jeg har ikke læst selve hjemmesiden igennem, lige præcis fordi det var for uoverskueligt, så jeg er nok ikke den eneste… Meeeen alligevel det er godt nok ad i mine øre!!!
hmm det var da en underlig tekst, det kan jeg godt forstå du ikke er helt tilfreds med:eek:
Men tror som nævnt før at det er de færeste der læse hele teksten, jeg gjorde men kun fordi jeg vidste der skulle stå noget om dit navn og katte, ellers ville jeg nok have opgivet inden jeg havde læst 10 linjer:S
[quote=lenschow;70569]Ja jeg tror det hele er kopieret faktisk.
Tror I det er en form for kunst? altså et digt… Hov Sheer det burde nogle studere det her:-)))))[/quote]
-tihi Jeg beskæftiger mig kun med “normal” adfærd.
Og jeg kan ikke lade være med at tænke på engang hvor jeg fandt nogle af mine kattevideoer som jeg havde lagt på youtube, på en hjemmeside, med en masse tekst til. Den tekst virkede nemlig også nærmest automatisk eller sådan.
Men ja - nej - jeg tror der må være et menneske bag den tekst du linkede til. Der står jo også et navn. Men mærkeligt er det - det må være en skizofren autist med tvangstanker, mindst.
Men jeg kender ikke noget til psykiatriske diagnoser. -surrender
Det må tydeligvis være een der på en eller anden måde er syg … Men jeg kan da godt forstå at du syntes det er uhyggeligt at du og dine dyr er omtalt på den måde -bleg
Jeg synes også, at det lyser langt væk af at være en psykisk syg person, der bare skriver og skriver og søger på nettet og kopierer og sætter ind og skriver og skriver. Jeg ser psykisk syge personer på mit arbejde hver dag, og det er ikke ualmindeligt, at nogen er meget optaget af deres egne skriverier.
Jeg giver alle fuldstændig ret i, at det er både ubehageligt, væmmeligt og for meget, og at man ikke skal finde sig i, at ens navn tages ind i en sammenhæng, man ikke står inde for eller har givet grønt lys til.
MEN når det er sagt, så mener jeg også, at man må trække på skuldrene og sige, at det er synd for hende, der har skrevet det og håbe, at hun får hjælp på den ene eller anden måde. Der er INGEN, der opfatter den tekst som noget seriøst, og alle vil tænke, at de navne, der måtte fremgå af teksten, er hentet hist og pist - og det er så det.