William

Så er Hector flyttet ind.

Men nu hedder han altså WILLIAM.

Det går vidst ok.

Jeg er lidt betuttet ved det, for han er lidt anderledes end de tidligere jeg har ført ind i flokken.

Han er agressiv overfor de andre. Men det er vidst mest forsvar. (altså princippet om at det bedste forsvar er et angreb)

Han truer af dem, og mine er fløjtende ligeglade, og det kan han ikke finde ud af.
så prøver han at daske lidt til dem, og nogen af dem flygter så, og nogen giver ham en på lampen.

Dem der flygter, kan han ikke finde ud af at forholde sig til.

Jeg er da lidt nervøs, men har jo hørt hvordan andre har haft problemer, og så er han jo også forholdsvis nykastreret, så der er vel stadig nogle hormoner der raser.

Det er lykkedes mig at få taget et par billeder af ham.
De kan ses her:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22674

Nu er han puttet i seng for natten, det blev han i sit helt eget værelse, for at han ikke skal få for meget stress.

Han sover trygt, og er nok ret træt oven på dagens begivenheder.

mine andre katte, har glemt han er her, og er bare sure fordi jeg har lukketén dør.

Men det skal nok gå det hele.

ej hver godt… det er som at se Ramses … samme kattemiljø, samme farve og samme frække udtrykk…

han bliver en dejlig lykkelig mis er jeg sikker på [bigloony]

Han skal da nok falde til…skal bare lige finde ud af at de andre slet ikke er farlige… -thumbs

William er faldet til. -velkommen

Det gik alligevel over al forventning. [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg må indrømme at jeg tirsdag da han kom, efter nogle timer blev betænkelig. -bleg -bleg

Han var meget forsvars agressiv overfor mine. Og da nogen af mine jo er nogen “sarte planter”,
kunne de slet ikke klare det. -ikkemig -ikkemig -ikkemig

Normalt ville de bare være rendt ud af kattelemmen, men den var jeg jo nød til at lukke for udgående trafik. -sorry

Så nogen af de svageste af mine, fik nogen tæv. Jeg var rigtig bekymret for om han skulle vise sig at være den første kat jeg måtte opgive, og dermed aflive.

Men af en eller anden årsag, besluttede han sig allerede onsdag at være sød. -engel -engel

Måske fordi at Karla simpelthen havde hærpet ham sådan en på låget. efter det forelskede han sig inderligt i hende, og han brugte timer på at gøre sig til overfor hende, og hun blev pletvis blind. Hun kunne simpelthen bare ikke se ham. Han eksisterede ikke i hendes verden. -romeo

De eneste tidspunkter hun kunne se ham, var når han “pustede sig op” overfor en af de andre. Så fik han blikket, og så overgav han sig pronto. -grrrierdumme

Da jeg var nervøs for om det skulle give slagsmål, var han i et værelse med lukket dør om natten. Det havde han nu ikke noget imod, for han sov hos yngste kid. Og det med at sove i sengen, det syntes han var en god idé, endda selv om det var så varmt. -sover

Torsdag skete så det der bare ikke måtte ske. En af kattene mosede sig bare igennem kattelemmen, så den blev ødelagt. Inden jeg nåede at opdage det, var William ude. Jeg så ham gennem vinduet, og var ved at gå helt i panik.
Ud til døren, helt stille ud og se om man kunne kalde ham til sig. Det kunne man ikke, for han gik ind af kattelemmen. Pyha tæntke man så lige, og ud kom katten igen. -what -what

Gode råd var dyre. Hvor får man fat i en kattelem, på grundlovsdag, når alt bare har lukket?
Ingen steder kan jeg hilse at sige!!! -uha -uha

Så måtte vi jo lade stå til, og håbe det bedste. Men han rendte bare ind og ud og ind og ud.
Til sidst fik vi fingrene i ham, og han blev lukket inde på et værelse. -blåblå -blåblå

Og så skreg og jamrede han ellers hele natten. Da var han meget billigt til salg. -grrr -grrr -grrr

Dagen efter skreg han stadigt videre. Han sad bare ved vinduet og græd. -græd -græd -græd

Til sidst kunne vi ikke holde det ud mere, og valgte at tage chancen. Han var jo trods alt rendt ind af lemmen igen, og han var jo glad for at være her. -gruppekram

Så fredag blev kattegården åbnet, og William blev frit løber. Det er godt nok det hurtigste jeg har prøvet, men det går fint. -wehu -wehu

Han stæser ud, og han nyder det. men han går ikke langt væk, for der er alligevel mange farlige nye lyde. -smutter -smutter

Men William har det rigtig godt, og William bliver her, til William skal begraves i haven.
-hop -hop

Godt nok har vi sms´et en hel del og snakket i telefon omkring ham, men det er nu dejligt at læse igen hvor godt han har det.

Jeg var jo grædefærdig da vi troede det ikke gik, og vi havde da også en løsning parat. Men det blev heldigvis ikke nødvendigt [bigloony]

Og selvom jeg savner hans små finurligheder, så er jeg bare så glad for at han nu er det rette sted hvor han ikke bliver overfaldet af andre katte. [bigloony]