Winnetous Painted by Picasso

jaja den er god med dig :wink: og månen er lavet af grøn ost :joy::heart_eyes:

3 Synes om

:joy:

Ahr, du har vel fødselsdag på et tidspunkt - og Tommy har jo igen til næste år, sååå det…

2 Synes om

Lisbeth, du skal da have en avlspige på et tidspunkt :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Jo, det skal jeg ihvertfald :grin:

1 Synes om

Hvor er han skøn - tillykke med ham :heart_eyes:

1 Synes om

Hvordan går det - er Isolde stadig sur?
Og hvad med Alvin - har han fundet ud af, at der er kommet en legekammerat til ham?

1 Synes om

Det går ikke godt endnu…
Isolde kan bestemt ikke lide ham, Pollo er bange for ham og Alvin syntes han er en underlig en…
Og Picasso…han kan ikke fordrage nogen af dem og da slet ikke hundene…så sikke en koncert vi har her :scream:

4 Synes om

Hold da op, ja let skal det åbenbart ikke være… I det mindste noget at de store katte tager det med ophøjet ro.

1 Synes om

Nej, denne gang er det ikke så nemt.
Han er lidt af en kylling ham den lille.

Ja, jeg elsker mine store søde og godmodige bamser, de er så søde ved alle :heart:

1 Synes om

Så er vi nået lidt længere…han er ikke bange for hundene mere :smiley:

13 Synes om

Er Pollo, den kylling stadig bange for en bette killing?
Og hvad med Isolde - har hun affundet sig med, at han er kommet for at blive og at hun ligeså godt kan acceptere det?

1 Synes om

Ja, Pollo er stadig meget bange for ham…meget :sweat_smile:

Isolde er stadig sur men er dog begyndt at nærme sig ham lidt mere, men så snart han opdager hende og kigger på hende knurrer hun MEGET højt…

Alvin er mere slem…han kan slet ikke lide lille Picasso og han sniger sig ind på ham og så siger han…BØH…altså sådan rigtig uartigt :joy:

Så…det er ikke rigtig godt her.
Men Picasso er blevet lidt mere modig til at gå rundt og opdage her :slight_smile:

Men han går desværre stadig meget ovenpå og ligger i en af kradsetræerne der…:frowning:
Det er altså meget nemmere med de Maine Cooner…dem er der ikke så meget pjat med :smiley:

4 Synes om

Du må fortælle Apollo, at det er flovt for en stor voksen hankat at være bange for sådan et lille myr.
Godtnok er det almen kendt at killinger æder kastrater, men alligevel, han må mande sig op, den Apollo.
Og Alvin må se at få lidt opdragelse - jeg er bange for, at Isolde har forkælet ham lidt rigeligt, så han tror han kan rende rundt og spille Kong Gulerod, den lille bisse.
Men mon ikke det hele løser sig - de skal bare have lidt tid, de små tynde!

2 Synes om

Jo, jeg håber på at det snart løser sig…det her er ikke så sjovt :frowning:Men jeg ved jo at det tager tid med dem her.
Jeg glæder mig så meget til at Picasso tør og kan rende rundt og lege med de andre 3…både ude og inde :slight_smile:

2 Synes om

Tillykke med ham! Elmer er et fantastisk navn! :heart_eyes:

2 Synes om

Tak :slight_smile:

Og jeg får mere og mere lyst til at kalde ham det i stedet for Picasso :slight_smile:

3 Synes om

I dag er det gået lidt bedre…meget lidt bedre…
Tror simpelthen det er hans skæg der gør dem mistroiske…
Jeg hørte Isolde sige…der er lusk med ham der…
Han vil gerne ligne en lille killing…men har I nogensinde set en unge med overskæg …jo, der er lusk med ham der :scream:

7 Synes om
1 Synes om

Jeg elsker simpelthen at læse om dine oplevelser/udfordringer med de siatalere :smiley:
De er og vil altid være en mundfuld :hjerte:

3 Synes om