Wooo hooo - jeg fik jobbet

Ja jeg har næsten lige fået svar, og jeg har fået jobbet.

Hende jeg snakkede med, virkede meget glad for, at hun ikke havde skræmt mig væk, hvor jeg måtte fortælle, at jeg ikke er så nem at skræmme… [bigloony]

Iiih det er bare så dejligt.
Jeg starter på mandag kl. 9.00 og jeg er ret spændt på at se, om det er lige mig det job.

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Ja jeg skulle bare lige ud med det -høhø

-bananer TILLYKKE

hey hey hey
tillykke med det , hvor er jeg glad på dine vejne

KÆMPE tillykke herfra. -partytime Kanon nyt. [bigloony] Så må vi håbe at du ikke skræmmer dem… -what -uha -sorry Men ved du kan tage det…

Taaaak skal I have [bigloony]

Om JEG skræmmer de andre væk, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg tror nu nok jeg kan komme til det -LOL -LOL

Nej - jeg skal nok opføre mig ordentligt.

Til lykke med jobbet Annette. Jeg håber, det bliver rigtig godt for dig. Jeg har selv været ledig i 2 måneder og søger og søger … Det kan virkelig være frustrerende med alle de afslag -ked

Tillykke med jobbet. -thumbs

Tillykke -skadefryd -bananer - men som hvad ?

En gammel mokke [bigloony]

Tillykke med jobbet -thumbs
Opføre dig ordentligt, okayyyyyyy -uh

JEP lige præcis - en gammel SUR mokke LOOOOOOOOOOOOL -skadefryd -rækkermegatunge -nananana

Nej jeg skal stå for mødebooking for Codan, og salg af produkter til optikere -thumbs

Så så Denise - nu skal du snakke pænt -gimiggimig -høhø

May-Britt S - jeg håber virkeligt du finder noget snart. Jeg kender alt til den dumme følelse, når man får afslag på afslag. Det er bestemt ikke særligt sjovt. Jeg sender lige et stort -HUG til dig…

-tak -tak til jer - I er simpelthen så søde :wink:

Se det var jo rart at vide :wink:

Held og lykke med det [bigloony]

Stort tillykke med dit nye job -ballon

ihh tillykke søde… -thumbs

Du bar for sej [smilie=hate-tunz.gif] hihi

Håber du blir glad for det… -høhø

Tillykke med jobbet!

-bravo

Kæmpe stort tillykke. [bigloony] Hvor lækker, lyder som et super dejligt job [bigloony] [bigloony]

Stort tillykke Annette [bigloony]

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tillykke Annette -partytime -partytime -weee -bravo -bravo [oregonian_bear9.gif] -balloons -ballon -HUG -HUG

Stort tillykke med jobbet Annette, det lyder til at være et spændende område du skal arbejde med.

-wow Tillykke Annette. Hvor er jeg glad på dine vegne… Der er ikke noget værre end at skulle bruge tid på jobsøgning, og føle at man både har AF og A-kasse åndende i nakke.

Håber det er lige det du har ønsket dig [bigloony]

Tillykke med jobbet.