Workout med Snehvide

dejlig Video :smiley:

Det der er simpelthen en helt fantastisk video!! Hvor er hun bare fantastisk den lille prinsesse!![/QUOTE]

Mange tak, Helene. Jeg syntes jo også, de optagelser var for sjove til at holde hemmelige længere. :slight_smile:

[QUOTE=Maibrit;942136]Herlig video. Og sikke hun kan, den kære prinsesse. :ok:
Kan man sende Skaldepander på din slankeskole også?[/QUOTE]

Mange tak, Maibrit. Ja, det kunne da godt være, hun skulle åbne sit eget fitness studie… :smiley:

Mange tak, Lene. Helst en hunkat, for Rags ville elske at se sådan en flok kattedamer hoppe rundt… :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;942149]Årh søde Snehvide:wehuu: Hvor er hun hurtig:)
Tak for en dejlig video Finn Frode:ok:[/QUOTE]

Mange tak, Maja. Ja, man skulle ikke tro, der var så meget fart i hende, vel? :slight_smile:

Mange tak, Louise. :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;942154]WOW! … Jane Fonda go home :rock:
Jeg tror det er min nye yndlingsfilm :thumbup:[/QUOTE]

Mange tak, Hrönn. Jeg er også ganske tilfreds med den. :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;942160]:lol: Lige til at blive glad af at se og høre på :smiley:
Hvor ER det bare herligt :slight_smile:
BRAVO! Snehvide sikke en elegance på trods af du er en kvindekat med former :slight_smile: Hilsen Sugieh (der ca 600 gram for mange former)[/QUOTE]

Mange tak, Luise og Sugieh. Ja, det er næsten som at se Den kongelige Ballet. :slight_smile:

Mange tak, Britta. Ja, intet med fjer skal komme indenfor hendes poterækkevidde, og hun fanger den altid til sidst. :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;942174]WOW - hun kan løbe helt vildt hurtigt!!! :uha:
Tak for at dele den herlige video med os :slight_smile:
Hvor får man fat i sådan en bird?[/QUOTE]

Mange tak, Isabella. Snehvide har overrasket os gang på gang - det her er en af tingene. :slight_smile:
Den originale Da Bird er den bedste, men herhjemme bruger vi en billigere efterligning fra ZooPlus.

[QUOTE=DK Blackangel;942180]Hvor er du bare ond altså :venter: :venter:
Tænk at du sådan lader en prinsesse arbejde for føden. Hun skal sidde på sin trone og lade sig varte op i stedet.
:lol: :lol: :lol:[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Hun kommer selv og henter mig, når det er legetid, men tro mig, hun bliver også¨vartet op. :smiley:

[QUOTE=Diana F;942208]Sporty Snehvide! :thumbup:
Hvor er hun en dygtig jæger - og hun er da bare SÅ kær når hun spunser rundt med 110 i timen…:tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Diana. Ja, hun er nemlig bare kær. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;942223]Ja, hun er godt nok hurtig trods lidt for meget på sidebenene :smiley:
Hun er skøn :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Da vi optog videoen sidste år var hun godt nok lidt for stor, men nu er hun præcis som hun skal være. :slight_smile:

[QUOTE=conninissen;942224]Åååhhh hvor er hun dejlig ! Og hun fanger jo fuglen flere gange !:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:
Kys hende fra Cats og Conni [/QUOTE]

Mange tak, Conni. Man skal være meget hurtig, hvis hun ikke skal fange den. :slight_smile:

Mange tak, Sarah. :slight_smile:

Mange tak, Marie. Hendes foretrukne metode er nu at sidde på lur og så bare strække poten ud. Men hun kan godt løbe… :slight_smile:

Mange tak, Ea. Vi elsker også elefanter her i huset. :smiley:

[QUOTE=ThildeL;942245]:lol: :smelter:
Herligt![/QUOTE]

Mange tak, Thilde. :slight_smile:

Mange tak, Anja. Nu er det jo ikke kun birden, der har slanket hende. Rags har også et medansvar… :slight_smile:

Mange tak, Rumle. :slight_smile:

Mange tak, Tine. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;942302]
Mange tak, Anja. Nu er det jo ikke kun birden, der har slanket hende. Rags har også et medansvar… :slight_smile: [/QUOTE]

Rags - Nu også som slankeinstruktør :tihi:

Snarere byttedyr. De har en omgang fribrydning hver dag… :klapper:

Hun er så skøn, ja hun er :hjerte: søde Snehvide

Herhjemme tabte både Mikki og Mollie en hel del af deres overskydende fedtlag sidste vinter, da jeg købte da birden og legede med dem.

Vi skal snart ha’ en ny, for den vi har er lidt handicappet efterhånden:D.

Sikke en skøn video hvor man bestemt ikke kan se hvor gammel Prinsessen er!

Og som altid: PERFEKT musik :smiley:

Finn jeg har en høne at plukke med dig … :venter:

nu overvejer jeg jo endnu mere at købe sådan en :ups:

:pompom:Go Snehvide:pompom:Go Snehvide:pompom:

:ok: Fantastisk alle tiders klip, vi morede os her, Det kan være vi skal anskaffe os sådan en næste gang vi skal have varer fra Zooplus.:):slight_smile:

Dejlige prinsesse:hjerte:

Det handler slet ikke om at være buttet… det gør nemlig slet ikke noget når man får pulsen op :venter:

Der er gang i damen… go go go :høhø:

Blev helt forpustet af at se hende tonse rundt - Selv om man er lidt buttet, kan man godt bevæge sig med elegance :smiley:

PS: Perfekt underlægningsmusik!

Genialt og afsindig underholdende :lol:

Godt klippet sammen så musik og Snehvides elegante jagtbevægelser passede sammen :pote::klapper:

[QUOTE=kiskis;942493]:ok: Fantastisk alle tiders klip, vi morede os her, Det kan være vi skal anskaffe os sådan en næste gang vi skal have varer fra Zooplus.:):slight_smile:

Dejlige prinsesse:hjerte:[/QUOTE]

Gør dig selv en tjeneste og lad være med at købe en af de billige fra zooplus. Køb en RIGTIG DaBird… De holder længere Og de snurrer rundt i luften på en måde der gør dem totalt uimodståelige. Senere kan du så købe den fra Zooplus hvis stangen går i stykker (det gør den nu ikke sådan lige, det er kulfiber) eller du skal skifte fjerdimsen ud… men sørg for at få en med den rigtige svirvel først. Jeg HAR prøvet begge dele og Zooplus-udgaven er noget … billigt ***) - TIL GENGÆLD ér der faktisk en rigtig svirvel (bare forkert monteret) på Zooplus-dimsen, hvis man klipper det der krympeplastik op der er sat rundt om fjerene… - det var der i al fald på min…)

Jeg tror AnnK har dem, og ellers bugner eBay med dem :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;942357]Hun er så skøn, ja hun er :hjerte: søde Snehvide
Herhjemme tabte både Mikki og Mollie en hel del af deres overskydende fedtlag sidste vinter, da jeg købte da birden og legede med dem.
Vi skal snart ha’ en ny, for den vi har er lidt handicappet efterhånden:D.[/QUOTE]

Mange tak, Milles mor. Ja, fjerene holder jo ikke evigt, men så længe de roterer, går det alligevel. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;942365]Sikke en skøn video hvor man bestemt ikke kan se hvor gammel Prinsessen er!
Og som altid: PERFEKT musik :D[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Glad for, at du bemærker musikken. :slight_smile:

[QUOTE=Rumle;942450]Finn jeg har en høne at plukke med dig … :venter:
nu overvejer jeg jo endnu mere at købe sådan en :ups:[/QUOTE]

Pluk en høne, så har du fjerene. :smiley:

[QUOTE=Kimilla;942485]:pompom:Go Snehvide:pompom:Go Snehvide:pompom:
[/QUOTE]

Mange tak, Camilla. Forhåbentligt kommer du til at se hende til februar med dine smukke burgardiner. :slight_smile:

[QUOTE=kiskis;942493]:ok: Fantastisk alle tiders klip, vi morede os her, Det kan være vi skal anskaffe os sådan en næste gang vi skal have varer fra Zooplus.:):slight_smile:
Dejlige prinsesse:hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Kirsten. Jeres Tøffe er jo også en dygtig jæger, så jeg tror, sådan en roterende bird vil være helt uimodståelig for ham. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;942516]Det handler slet ikke om at være buttet… det gør nemlig slet ikke noget når man får pulsen op :venter:
Der er gang i damen… go go go :høhø:[/QUOTE]

Mange tak, Carina. Det er rigtigt - alle kan være med. Hovedsagen er at få pulsen op. :slight_smile:

[QUOTE=Mega;942544]Blev helt forpustet af at se hende tonse rundt - Selv om man er lidt buttet, kan man godt bevæge sig med elegance :smiley:
PS: Perfekt underlægningsmusik![/QUOTE]

Mange tak, Hanne. Snehvide er nemlig ganske elegant i sine bevægelser. Hun vælter heller aldrig noget, når hun springer op mellem potteplanter o.lign. :slight_smile:

[QUOTE=JulleMLFFBC;942547]Genialt og afsindig underholdende :lol:
Godt klippet sammen så musik og Snehvides elegante jagtbevægelser passede sammen :pote::klapper:[/QUOTE]

Mange tak, Julle. Det var faktisk smadder skægt at sidde og pille med klippene, så musik og bevægelser kom til at passe sammen. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;942548]Gør dig selv en tjeneste og lad være med at købe en af de billige fra zooplus. Køb en RIGTIG DaBird… De holder længere Og de snurrer rundt i luften på en måde der gør dem totalt uimodståelige. Senere kan du så købe den fra Zooplus hvis stangen går i stykker (det gør den nu ikke sådan lige, det er kulfiber) eller du skal skifte fjerdimsen ud… men sørg for at få en med den rigtige svirvel først. Jeg HAR prøvet begge dele og Zooplus-udgaven er noget … billigt ***) - TIL GENGÆLD ér der faktisk en rigtig svirvel (bare forkert monteret) på Zooplus-dimsen, hvis man klipper det der krympeplastik op der er sat rundt om fjerene… - det var der i al fald på min…)
Jeg tror AnnK har dem, og ellers bugner eBay med dem :)[/QUOTE]

Ja, den originale er uden tvivl bedst. Vores Zooplus-efterligning tabte fjerene efter 5 minutter, men så limede jeg dem fast med kontaktlim, og siden da er de ikke faldet ud. Men slidte bliver de naturligvis også efter nogen tid. :slight_smile:

Ej, sikke fin hun er :slight_smile: og ja lidt på sidebenene har man vel lov til at have, hi hi…

Mange tak, Yvonne. Ja, en kat i hendes alder må godt have lidt pondus. :slight_smile: