World Cat Congress 2013

foregår jo i år “lige rundt om hjørnet” - nemlig Cambridge, England i weekenden 17-20. maj 2013.

Er der andre end mig, der har planer om/overvejer at tage derover?

Åhh… det ville jeg gerne…
Dog mest for at se Cambridge :wink:

ÅH, en forårstur til England - det var vel nok en god ide! Kan da være man lige skal smide den på tavlen et par dage…
VH
Susanne

[QUOTE=Ann K;1030433]Åhh… det ville jeg gerne…
Dog mest for at se Cambridge ;)[/QUOTE]

GCCF World Show og et heldagsseminar er nu heller ikke af vejen IMO (+ 2 gallamiddage) og så holdes det på et spahotel.

• Updated - - -

[QUOTE=Susanne W;1030435]ÅH, en forårstur til England - det var vel nok en god ide! Kan da være man lige skal smide den på tavlen et par dage…
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvis I vil afsted - og bo på showhotellet - så kan det ubetinget bedst betale sig at bestille gennem GCCF. De har fået en værelsespris, der ligger en del under gældende internetpris :slight_smile:

ja, hvis ellers det pengetræ jeg satte i haven sidste år ville bære frugt, så ville det være en super oplevelse :wink:

mh
linda

[QUOTE=mea culpa;1030488]ja, hvis ellers det pengetræ jeg satte i haven sidste år ville bære frugt, så ville det være en super oplevelse :wink:

[/QUOTE]

Ja, jeg krydser også fingre for, at jeg ikke får nogle mærkelige håndværkerregninger i mellemtiden, fordi jeg vil gerne blive et par dage ekstra og lege turist og så bliver det pludselig en halvdyr affære. Men jeg har sat nogle engelske kontakter i sving med at finde billig overnatning og tips til at komme rundt uden bil :slight_smile:

Uh, det kunne være herligt - jeg eeeeelsker England i maj! Jeg har lige en uartig aftale med en håndværker, der skal på plads inden jeg kan se, om der er flere penge tilbage på træet…
VH
Susanne

Pokkers osse . . . jeg kører igennem Cambridge i april 20-21 . . . en måned for tidligt :frowning:

Nu er jeg da i hvert fald nået så langt, at jeg har beregnet rejse- og opholdsudgifter + diverse udgifter til seminar og middage henover weekenden - så nu mangler jeg “bare” at blive enig med mig selv om at gøre det :smiley:

Så er fridagene godkendt og budgettet fordøjet, så nu er det tid til at booke diverse billetter og værelser :slight_smile:

Jeg håber, der også kommer andre danskere derover, men heldigvis har jeg en masse engelske kontakter, der kan holde mig med selskab :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1032746]Så er fridagene godkendt og budgettet fordøjet, så nu er det tid til at booke diverse billetter og værelser :slight_smile:

Jeg håber, der også kommer andre danskere derover, men heldigvis har jeg en masse engelske kontakter, der kan holde mig med selskab :)[/QUOTE]

You wicked temptress, du bliver bare ved…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1032808]You wicked temptress, du bliver bare ved…
[/QUOTE]

Jeg har helt styr på transport fra Heathrow og til hotellet - og kan sagtens skaffe plads i en bil til og fra udstillingen om lørdagen - så I skal bare sige til :stuck_out_tongue:

• Updated - - -

Og her http://www.gccfcats.org/WCC/seminar.html er programmet for seminaret for øvrigt, hvis nogen skulle være interesseret :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1032811]Jeg har helt styr på transport fra Heathrow og til hotellet - og kan sagtens skaffe plads i en bil til og fra udstillingen om lørdagen - så I skal bare sige til :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

Jamen jeg mangler stadig at få min uartige aftale med håndværkeren på plads - eller helt ud af verden (det er prisen der er uartig!), og det har banken lige netop idag besluttet skal være mere indviklet end først antaget! Suk…! Så lige indtil videre er jeg sat på stand by.
VH
Susanne

Den slags håndværkere kender jeg desværre alt til :frowning:

[QUOTE=Temple Bar;1032811]

Og her http://www.gccfcats.org/WCC/seminar.html er programmet for seminaret for øvrigt, hvis nogen skulle være interesseret :)[/QUOTE]
Nej nej nej nej nej nej nej nej :høhø: Det der hår, søde vense da.

Love it.

[QUOTE=Sheer;1032818]Nej nej nej nej nej nej nej nej :høhø: Det der hår, søde vense da.

Love it.[/QUOTE]
Man kan ligefrem se på ham, at han er en engelsk professor emeritus :slight_smile: Og jeg tror han har en heeeel masse at fortælle - håber godt nok jeg får den lille håndværkerproblem på plads på en eller anden måde. (Jeg kunne også sænke ambitionsniveauet… or not!)
VH
Susanne

Ja, det foredrag glæder jeg mig meget til (og så håber jeg selvfølgelig, det ikke er Professor Tim, der bliver Langfords repræsentant til Jyraks seminar - det giver en vis risiko for at få samme foredrag to gange på ca. en måned :))

Indtil videre har Tim ikke fået lov af konen :wink: Han har ret travlt med sine lam her i foråret (han er også en ivrig fåreopdrætter!), så vi regner med at det bliver en anden - men den er ikke kørt i stald endnu, og jeg er jo en tålmodig sjæl :wink:
VH
Susanne

Nå, det går jo virkelig ikke - det der håndværkerhalløj kommer til at tage resten af mit liv, det kan vi ikke blive ved med at vente på!! Så nu har jeg købt flybilletter og bestilt hotel foreløbigt søndag aften. Det er hvad der kommer ud af en stille aften på job :slem: Så må jeg lige arbejde på resten imorgen…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1039500]Nå, det går jo virkelig ikke - det der håndværkerhalløj kommer til at tage resten af mit liv, det kan vi ikke blive ved med at vente på!! Så nu har jeg købt flybilletter og bestilt hotel foreløbigt søndag aften. Det er hvad der kommer ud af en stille aften på job :slem: Så må jeg lige arbejde på resten imorgen…
VH
Susanne[/QUOTE]

Seminaret er søndag, så jeg håber da, I kommer allerede lørdag? Mandagen er kun for de fine folk :slight_smile: