World show 2018

Jeg var jo med sidste år så ved ikke hvordan livesteramning var, men i forhold til Østrig var det mega dårligt, de var hurtige til at opdater resultater og det var muligt at se enkeltvis hos de enkelte dommere.

Men jeg satte nok bare mine forventninger for høje :frowning:

1 Synes om

Sidste år var online streaming ikke tilgængeligt overhovedet og nul online resultater heller.

Arrangørerne plejer at fjerne katalog og resultater fra webben om aftenen. Så de kan opretholde illusionen om, at kattene er anonyme for dommerne.

Nu lagde de dette op… billeder af nom… tænker nu ikke det er alle

http://tessa.lv/shows.php?id=319

Tessa er en finsk fotograf

1 Synes om

Det er det heller ikke, for medmindre jeg scrollede for hurtigt kunne jeg ikke se de to danske, jeg kender til (udover abyen, som var med på billederne). Samtidig står der øverst, at det er både BIV og NOM, så det er en lidt forvirrende billedserie.

hvor er hende her bare fin - det helt rigtige ‘naughty tortie’ udtryk

3 Synes om

Hun er gude smuk. jeg har den glæde af at kende hende personligt :smiling_face_with_three_hearts:

Hvad hedder hun - er der hjemmeside man kan se flere fotos?

Hun hedder Missy er fra Norge og langhåret huskat Redirecting...

1 Synes om

Næh, eneste NOM Europé er min Levis mor :smiley:

4 Synes om

Hvem af dem er det?

Var det til mig, eller? Hun hedder Feronian Felicia, og er sort tortie spottet tabby. :slight_smile:

Ja :slight_smile: kunne ikke finde hende i galleri - må kikke igen!

1 Synes om

Hov, det galleri havde jeg da helt overset tidligere i tråden (har ikke lige kigget så meget rundt i år, var en travl weekend med alt muligt andet :slight_smile: )

Næh, de har også billeder af BIV-vinderne - genkendte lige en ejer her :hoho: (Katten er så Pikku-Piun Quintessa)

Heh, og endnu en her (katten er Silkkiturkin Samettikukka)

Bingo, og her er Anna med Felicia :slight_smile: Levi’s fine mor :hjerte:

5 Synes om

Hvor er de smukke alle sammen - herligt foto af rødemis og rødhåret ejer!

1 Synes om

Chai var NOM, men havde ikke en chance med sit 1 år og 4 dage :slight_smile:

Hun så meget lille ud på scenen, i forhold til de andre ældre katte og tabte til en flot Supreme Champion :slight_smile:

Men hun var SÅ dygtig :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Ja så er jeg endelig hjemme igen og det efter en virkelig god tur til Finland.
Turen var mest familieferie og kattenetworking og så ville jeg opleve et WS som fungerede (især efter sidste års fiasko).

Finland fører, i min bog, 10.000 - 0 over Holland!!
Alt spillede; ingen ventetider, plads til kattene hos dommer, overskueligt hvor ens kat skulle op, flot show til åbning, masser af volunteers som smilede og var hjælpsomme. Ja, det var bare godt. Kan seriøst intet finde af negativt at sige om WS 2018!

Joy klarede sig fint og fik en ærefuld EX2 og meget fine ord med fra dommer. EX1 gik til en meget flot 1 mdr ældre norsk tortie. Det var helt som det skulle være, hun var bare mere harmonisk og havde pænere ører. Joy klarede sig godt hos dommer og var sit sædvanlige charmerende jeg.

Jeg kørte til Finland og trods det at både ud- og hjemtur bød på rigtigt mange timer i bur og med 2 færger hver vej, så var Joy bare sød og rolig og total nem at have med.

Jeg kom hjem i går eftermiddag og vi har været lidt bustede dd.

Har brochurer med vedr. WS2019 i Freiburg og en konkurrence om hotelværelser, skal nok lige få lavet en tråd med det.

8 Synes om