World show

Hej. :slight_smile:
Er der nogen steder hvor der er muligt at se hvilke danske katte der er tilmeldt til world show i år.?
Online katalog eller noget?

http://ww2014.catshow.eu - her er katalog, dommerfordelingen og resultater.

Hvad betyder PH? når det står i stedet for eks EX 1 osv.

PH hedder også HP - Honorary Prize. Katten er allerede Supreme Champion eller Supreme Premier.

eller også kaldet Prize of Honour, ærespris.

Den første danske kat er blevet nomineret og det er IP STAR WARS MASTER YODA

Tak Camilla

Louises Hyrdinde (Felis jubatus tror jeg?) er også blevet NOM.

Min svigerindes maine coon GIP Thomnille’s Samvis er også blevet NOM :flag: og BIV i øvrigt :wehu:

Jeg venter meget spændt på nogle flere nfo gr. 4 resultater :smiley:

IP CH RAJAS MALTE SBI e og
[B] PR LINDOWS ANANDO, BUR d

er blevet nomineret, de ejes af Claus Lindow
[/B]

Ja der er da blevet at par abyer nomineret men indtil nu ingen danske.

Der må være en fejl i kataloget eller reultaterne fordi nr. 868 kl. 9 female er blevet nomineret men ikke nr. 869 også kl. 9 female som tog BIV. Hvordan kan det lade sig gøre.
Kan man nominere en anden fertil hunkat end den som har fået BIV og cert i samme klasse.

En til dansker på scenen!!!

CERIN AMROTH’S SILMARIEN

ejes af Annette Søndergaard DK Silverleaf!!!

[QUOTE=Helene C;1208861]En til dansker på scenen!!!

CERIN AMROTH’S SILMARIEN

ejes af Annette Søndergaard DK Silverleaf!!![/QUOTE]

Hvordan kan det lade sig gøre, det er jo den der frygtelige amberkat fra colourpointens udstilling? :yikes:

Tillykke Annette, jeg kender følelsen :ok:

[QUOTE=DK Thomani;1208862]Hvordan kan det lade sig gøre, det er jo den der frygtelige amberkat fra colourpointens udstilling? :yikes:

Tillykke Anette, jeg kender følelsen :ok:[/QUOTE]

Ja, der må være sket en alvorlig fejl!

Og kæmpe tillykke herfra også. Aura er ikke min, men jeg havde æren at showe hende på WS sidste år, og jeg havde hende også i armene da hun fik sin nominering. Det var SÅ stort og SÅ fed en følelse - også selvom hun “bare” er tantekat :wink:

DK TOONSCAT’S NEKO NFO gr 4 NOM

[QUOTE=Rokakitho;1208865] DK TOONSCAT’S NEKO NFO gr 4 NOM
[/QUOTE]

Wuhuu!!

[QUOTE=Wijelo;1208859]Ja der er da blevet at par abyer nomineret men indtil nu ingen danske.

Der må være en fejl i kataloget eller reultaterne fordi nr. 868 kl. 9 female er blevet nomineret men ikke nr. 869 også kl. 9 female som tog BIV. Hvordan kan det lade sig gøre.
Kan man nominere en anden fertil hunkat end den som har fået BIV og cert i samme klasse.[/QUOTE]
Bedste forklaring er, at den der laver noget, laver også fejl! De mennesker der organiserer et WorldShow knokler rumpetten ud af bukserne, både arrangører, stewards og dommere. Så ja, der er sket en fejl et eller andet sted i systemet, hvis det du beskriver gør sig gældende (der kan være tastet forkert, dommeren kan have skrevet på en forkert bedømmelse eller noget helt tredje) som endnu ikke er blevet rettet. MVH Pia

Sædvanen tro rigtig mange burmeser er nom. i kategori III jeg skal heppe på min personlige farvorit Lindows Anando, en total lækker rød hankastrat (må jo være rød når jeg er oppe og ringe LOL)

Han er​ også dejlig :smiley: