World Winner 2013

Jeg er helt overvældet og kan slet ikke fatte det

Jeg var slet ikke til at skyde igennem igår da han tog BIV over 6 andre somalikastrater, for da blev han DVM
På 2 år og 3 dage har han samlet sig 11 BIV’er

I dag på scenen var der jo 14 ! hankastrater og jeg håbede da på en stemme eller 2, men da Indus var slået, som fik 2 stemmer, og en anden kastrat fik 3 stemmer, vidste jeg godt at der ikke var mere at hente. Da Bette fortalte at WW havde fået 9 stemmer og at det var kat nr. 1493, blev jeg sat til tælling… Knæene gav simpelthen efter og jeg måtte lige støtte mig til gulvet
Stephanie Serraï kom løbende og tog fat i mig, hun kiggede bare på mig og sagde ingenting, mens hun tudede
Op på scenen og hente Carlos og så kom tårerne bare, og de flød regelmæssigt de næste mange timer

Det er SÅ syrealistisk at jeg slet ikke kan beskrive det, end ikke at fatte det…
Alle de mennesker som hele dagen har lykønsket mig og alle de mennesker som har taget billeder af min Carlos…
Det er ubeskriveligt…

Jeg har altid syntes at min Carlos var, for mig, verdens bedste, nu er det så officielt at han er Verdens Bedste Carlos :hjerte:

:flag: Kære Tine (og Teresa) - MANGE GANGE TILLYKKE med Carlos :flag: Det er bare så velfortjent!!

Til lykke - han er så smuk og så cool

Tillykke med det flotte resultat Tine - kan godt forstå, at du er både rørt og stolt :ok:

Han er nu også en ualmindelig smuk fyr ham Carlos, så det var jo absolut fortjent :hjerte:

Endnu engang tillykke:flag: med Carlos - du sagde ellers, han ikke var helt i pels for tiden… :wink:

Jeg fulgte jo med på livestreamingen, og da han ikke var mellem dem, der fik 2-3 point, var jeg sådan set ikke i tvivl om, at Carlos ville løbe med det. For han er jo en fantastisk smuk kat og sådan som han førte sig frem på bordet helt klart også en Verdensvinder. Det er bare så stort og så fortjent for dit opdræt og de linjer, der ligger bag.
:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

Tak for din altid søde og hjælpsomme måde at være på - og en særlig hilsen fra grandonkel Rags, som jo også har sin andel i de mange BIV’er Carlos har taget. Det har aldrig været nogen skam at tabe til en så god kat, så kom du bare med ham igen…:slight_smile:

Nu må jeg også knibe en tåre over - bare over din beskrivelse :ups:
Det er simpelthen så stort :wehu::thumbup: :juhu::respekt: :rundtosset:
Kæmpe tillykke endnu engang :flag::skål::pompom:

Den totale resultatliste kan ses her Resultater

:flag: Tillykke til alle, der nu kan pryde sig med titlen WW13 :flag:

STORT TILLYKKE…bliver ganske rørt . Hvor er det fantastisk :slight_smile:

:pompom::pompom::pompom:Carlos, Carlos, Carlos :pompom::pompom::pompom:

Tillykke Tine! Hvor er det bare stort! Men det er nu også velfortjent, for han er en SMUK herre!

Tusind tak Camilla :slight_smile:

Tusind tak Lis, og ja han er bare så cool :hjerte:

[QUOTE=Eva;1127830]Tillykke med det flotte resultat Tine - kan godt forstå, at du er både rørt og stolt :ok:

Han er nu også en ualmindelig smuk fyr ham Carlos, så det var jo absolut fortjent :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak Eva :slight_smile:
Jeg kan stadig ikke fatte det :wink:

[QUOTE=FinnFrode;1127831]Endnu engang tillykke:flag: med Carlos - du sagde ellers, han ikke var helt i pels for tiden… :wink:

Jeg fulgte jo med på livestreamingen, og da han ikke var mellem dem, der fik 2-3 point, var jeg sådan set ikke i tvivl om, at Carlos ville løbe med det. For han er jo en fantastisk smuk kat og sådan som han førte sig frem på bordet helt klart også en Verdensvinder. Det er bare så stort og så fortjent for dit opdræt og de linjer, der ligger bag.
:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

Tak for din altid søde og hjælpsomme måde at være på - og en særlig hilsen fra grandonkel Rags, som jo også har sin andel i de mange BIV’er Carlos har taget. Det har aldrig været nogen skam at tabe til en så god kat, så kom du bare med ham igen…:)[/QUOTE]

Jamen han ER altså ikke i pels, han ligner snart en variant mere end en somali :tihi: og selvom han gang på gang bliver nomineret, så siger dommerne også at han mangler pels :wink:
Det var så ikke noget problem igår og det er fuldstændig vanvittigt at han kunne trække 9 stemmer mod de 13 andre smukke kastrater :besvimer:

Og tusind tak tild Rags og dig, for at være med til at gøre Carlos til DVM :hjerte:

[QUOTE=Beydana;1127832]Nu må jeg også knibe en tåre over - bare over din beskrivelse :ups:
Det er simpelthen så stort :wehu::thumbup: :juhu::respekt: :rundtosset:
Kæmpe tillykke endnu engang :flag::skål::pompom:[/QUOTE]

Tusind tak Katrine
Ja det er sindsygt stort :yatta:

Tusind tak :slight_smile:
Ja det er helt vildt :smiley:

KÆMPE tillykke med den smukke World Winner :flag:

Kæmpe stort tillykke :thumbup::klap::juhu:

Venligst
Dorthe

tillykke med det flotte resultat, ka dælme godt forstå du mistede fodfæstet og det at blive verdensvinder er da det største man kan opleve som kattejer og især når man har vundet over så flotte katte som der var på worldshowet

Han er da også en helt og aldeles fantastisk smuk mis. Kæmpestort tillykke til dig og Carlos:pote:

Også stort til lykke herfra - og ja, du så lidt rystet ud, da du kom op og hentede ham :høhø: Det gjorde de fleste vindere nu, og det er ikke så sært, for det kan være svært nok at “få noget med hjem” på en almindelig udstilling, det bliver ikke mindre svært på så stor en udstilling - det var i øvrigt den absolut største FIFe udstilling nogensinde!
VH
Susanne

Stort tillykke det var bare så stort og han var bare så smuk der oppe :hjerte:
Sejr og jeg var forbi ham i lørdags , hvor vi bare var begejstret over den skønne fyr i buret :hjerte:
Og senere kom Sejr begejstret ned og fortalt at denne somali vi havde set på var blevet nom så vi krydsede hvad vi kunne for ham igår :smiley:

Skal lige være sikker…

Betyder det han var den bedste kat overhovedet på udstillinger og dermed i verden?

[QUOTE=PivC;1127866]Skal lige være sikker…
Betyder det han var den bedste kat overhovedet på udstillinger og dermed i verden?[/QUOTE]

Lige knap nok - titlen er for Bedste kastrat han i Gruppe III (korthår) under forbundet FIFe.

Men naturligvis er han også den bedste overhovedet… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1127869]Lige knap nok - titlen er for Bedste kastrat han i Gruppe III (korthår) under forbundet FIFe.

Men naturligvis er han også den bedste overhovedet… :D[/QUOTE]

Okay :smiley: Tak :slight_smile:

Det er nu stadig super sejt! :smiley:

[QUOTE=PivC;1127870]Okay :smiley: Tak :slight_smile:
Det er nu stadig super sejt! :D[/QUOTE]

Det er nemlig super sejt - og noget de færreste opdræt opnår. :slight_smile: