Wupti

Er der nogen, der har erfaring med dem?

De leverer fragtfrit resten af måneden og det er jo også værd at tage med.

:høhø::høhø::høhø:

ja - jeg har

jeg har købt 4 acer pcer derfra og der har ikke været nogen problemer af nogen art…

Vi har købt en enkelt Acer derfra, der har heller ingen problemer været. Hurtig levering :ok:

Tak for jeres svar med god erfaringer.

Jeg skal have en ny mikro-ovn, men der er jo herre mange at vælge imellem, så hvilken skal det være???

Det skal ikke være det største skrummel og ej heller den dyreste - lidt fedtet med pengene er man jo. :tihi:

vælg en med så få funktioner som muligt… de holder længst og svær og brød bliver alligevel ikke godt i en kombi-mikro-ovn

min yndlings mikro ovn of all time var en united… jeg ville give min højre arm for at få en igen…

2 knapper og et drejehjul og plads til et fad der var 27 cm i diameter

[quote=Battlestar;415140]vælg en med så få funktioner som muligt… de holder længst og svær og brød bliver alligevel ikke godt i en kombi-mikro-ovn

min yndlings mikro ovn of all time var en united… jeg ville give min højre arm for at få en igen…

2 knapper og et drejehjul og plads til et fad der var 27 cm i diameter[/quote]

Det skal også være én der er enkel - alt for mange funktioner har jeg hverken brug for eller kan finde ud af.

Skal se om de har mærket United derinde. :ok:

Vi har købt vores fjernsyn hos Wupti. Det ankom 2 dage senere. Intet at klage over:ok:

Hvad med ham Wupti-fyren…kan man købe ham ???
Han er da godt nok for charmerende…:slight_smile:

Har lige købt nu Acer-bærbar og en ekstern harddisk hos dem, og har absolut intet at klage over. Og så er de hurtige med leveringen. Bestilte tirsdag kl. 17, torsdag var pakkeposten forbi med tingene.

vi ku aldrig finde på at handle elektronik over nettet, for hvordan er man stillet hvis det går istykker, så skal det sendes et sted hen og hvem betaler for det.
samtiddig syntes jeg nu heller ikke besparelsen er så stor igen på flere ting i forhold til hvad man ka købe det til i butikkerne og er man lidt fræk når man handler ka man altså sagtens få lidt rabat i butikkerne osse.

[quote=Johnny;415259]vi ku aldrig finde på at handle elektronik over nettet, for hvordan er man stillet hvis det går istykker, så skal det sendes et sted hen og hvem betaler for det.
samtiddig syntes jeg nu heller ikke besparelsen er så stor igen på flere ting i forhold til hvad man ka købe det til i butikkerne og er man lidt fræk når man handler ka man altså sagtens få lidt rabat i butikkerne osse.[/quote]

Leverandøren :slight_smile:

[quote=Johnny;415259]vi ku aldrig finde på at handle elektronik over nettet, for hvordan er man stillet hvis det går istykker, så skal det sendes et sted hen og hvem betaler for det.
samtiddig syntes jeg nu heller ikke besparelsen er så stor igen på flere ting i forhold til hvad man ka købe det til i butikkerne og er man lidt fræk når man handler ka man altså sagtens få lidt rabat i butikkerne osse.[/quote]

Hvis man ikke selv har bil og dermed mulighed for at transportere, så er det nu rart, at få det leveret.

Og jeg er ikke så fræk, at jeg står og prutter om prisen - aldrig. :stuck_out_tongue:

samtiddig syntes jeg nu heller ikke besparelsen er så stor igen på flere ting i forhold til hvad man ka købe det til i butikkerne

og er man lidt fræk når man handler ka man altså sagtens få lidt rabat i butikkerne osse.
[/quote]

:ok::ok:

Enig !

Jeg giver aldrig fuld pris for noget - og man kan endda få varen leveret gratis, hvis man har talent…

:fin: :tihi: :stuck_out_tongue:

[quote=Battlestar;415140]vælg en med så få funktioner som muligt… de holder længst og svær og brød bliver alligevel ikke godt i en kombi-mikro-ovn

2 knapper og et drejehjul og plads til et fad der var 27 cm i diameter[/quote]

Vi har en kombi ovn og bruger ovnfunktionen rigtig meget. Vi bruger den f.eks. når vi skal have rundstykker eller toast i ovnen - dvs til mindre ting hvor ovnen kun skal være i gang i ca 10-15 min. Rundstykkerne og toats bliver helt perfekte og det er meget mere økonomisk at varme kombiovnen end en alm ovn.

Jeg vil helt klart anbefale at købe en kombiovn. Og så sørg for at sætte dig ind i hvad microovnen kan… Tro mig man kan lave MANGE ting i en microovn. Vi har også defrost på vores og tør kød op nemt og hurtigt. Dem der siger at man ikke kan tø kød op i en microovn, sætter den på for høj Watt.

Det eneste negative jeg kan sige om Wupti er at de kun tager Danske kredit kort - ellers har jeg intet negativt at sige om dem :slight_smile:

[quote=Missemanden;415274]Vi har en kombi ovn og bruger ovnfunktionen rigtig meget. Vi bruger den f.eks. når vi skal have rundstykker eller toast i ovnen - dvs til mindre ting hvor ovnen kun skal være i gang i ca 10-15 min. Rundstykkerne og toats bliver helt perfekte og det er meget mere økonomisk at varme kombiovnen end en alm ovn.

Jeg vil helt klart anbefale at købe en kombiovn. Og så sørg for at sætte dig ind i hvad microovnen kan… Tro mig man kan lave MANGE ting i en microovn. Vi har også defrost på vores og tør kød op nemt og hurtigt.[/quote]

Sådan én havde jeg før - men brugte den egentlig ikke særlig meget.

Jeg har mest brug for at kunne varme færdigretter op og til det brug er en almindelig mikroovn jo udmærket. :ok:

HMMM det vil jeg ikke gi dig helt ret i.
Min kombi microovn wirlpool er fra 1993 og still going strong…:thumbup:

[quote=Quanti´s;415552]HMMM det vil jeg ikke gi dig helt ret i.
Min kombi microovn wirlpool er fra 1993 og still going strong…:thumbup:[/quote]

det kan godt være det er mig der har haft det dårligt med kombi - jeg har haft 4 og de er døde en hurtig og trist død…

men min nuværende LG og min forrige united der KUN kunne mikro - de holder…

[quote=Battlestar;415566]det kan godt være det er mig der har haft det dårligt med kombi - jeg har haft 4 og de er døde en hurtig og trist død…

men min nuværende LG og min forrige united der KUN kunne mikro - de holder…[/quote]

Det er sikkert lige som alt muligt andet.
Men vores holder og min søster og hendes mand har en magen til som er et ½ år ældre end vores og den holder endnu osse.:ok:

Vi havde en kombi. Den blev 2 år og der gik ild i den her for et par uger siden.

Vi har købt en billig Melissa i Bilka til 289,-. Den funker fint og er ikke ret stor. :slight_smile: