X-factor i aften kl 20

[quote=Annette O;130978]Aaaiii Annie - jeg ved INGENTING…

der er godtnok lys foroven, men der er sq ingen hjemme

-LOL -LOL -LOL[/quote]

:tihi:

Jeg hopper ind på Sjatten, hvis nogen vil være med til at diskutere deltagerne LIVE!! :muhaha:

Øv … Claus røg ud, han var ellers en af mine favoritter :S

Jeg syntes faktisk Asian Sensation var herlige i aften :wehu: … de klarede det squ bedre en ‘‘orginalen’’, ikke at det er så svært :cool:

As -what

Træls at han røg ud Skattekat

Vi er på chatten og snakker xfactor

:?:?:?

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP ???

Blev ringet op af sønnen midt i X-Factor :s:S fordi han ville vide, hvem der oprindeligt sang Dig og mig - og jeg kan bare ikke komme på det.

Mener bestemt, at det var en mand der sang den - men hvem ??

Jeg kan ikke få det ud af hovedet, før én af jeg kommer med svaret.

:kryds::kryds::kryds:

Hmm, jeg ved ikke hvem der har lavet original versionen, men Blå øjne har sunget den engang!

Dieters Lieder sang den originale version, du kan høre lidt af den her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=4899338

Synes det var trist Claus røg ud, han virker som sådan en sød og venlig mand så fik helt ondt af ham, men som Lina sagde skulle han bare have sunget så godt første gang så var han nok ikke havnet der.
Synes ham den anden er temmelig irriterende og jeg kan konstatere jeg ikke ved en dyt om musik for jeg synes ikke han synger særlig godt.

Iiihh jeg syntes lille Muhamed Ali er så Cuuuuuuuuute:wehuu:

eg er tilfreds med at Claus røg ud, syntes ikke han har en særlig god sangstemme:sorry:

men ellers syntes jeg at alle mere eller mindre var super iaftes:thumbup:

jeg synes også det er tist Claus ryger ud, men desværre kan jeg godt se den røde tråd i hvorfor det er ham der ryger!!

Lucas er ung og nem at forme, han er glad og tilfreds så længe nogen klapper ham på skulderen og siger han er fed…
Claus derimod er så sat i hans musik at han kræver svar, samtidig er hans stil svær at pille af ham hvis den ikke lige er den de kigger efter

men egentlig synes jeg ikke nogen af de 2 fortjemte at ryge… de 3 knægt der AS de irriterer min indre øre…

[quote=Misurama;131228]jeg synes også det er tist Claus ryger ud, men desværre kan jeg godt se den røde tråd i hvorfor det er ham der ryger!!

Lucas er ung og nem at forme, han er glad og tilfreds så længe nogen klapper ham på skulderen og siger han er fed…
Claus derimod er så sat i hans musik at han kræver svar, samtidig er hans stil svær at pille af ham hvis den ikke lige er den de kigger efter

men egentlig synes jeg ikke nogen af de 2 fortjemte at ryge… de 3 knægt der AS de irriterer min indre øre…[/quote]

Ja AS irriterer også mig…jeg tror nu heller ikke på de bliver i konkurrencen ret meget længere, men på den anden side gør de nok for det plejer at være sådan at dem jeg kan lide ryger ud og dem jeg synes er irriterende bliver :smiley: Jeg kunne også godt følge dommerne, synes bare ikke Lucas synger godt og kunne aldrig drømme om at købe en cd med hans stemme på, for selve stemmen irriterer mig - men det er jo godt man kan være forskellige, for der er jo nogle der godt kan lide hans stemme

ENIG jeg kan slet IKKE snuppe ham Lukas:prut:

Finn siger at Lucas synger som en ung David Bowie. Det skal jeg så ikke udtale mig om da jeg ikke kunne fordrage ham dengang og derfor ikke lyttede til hans plader. :prut:

Jeg tror Seest kommer langt, men hvem der vinder…:?

[quote=birtheras;131243]Finn siger at Lucas synger som en ung David Bowie. Det skal jeg så ikke udtale mig om da jeg ikke kunne fordrage ham dengang og derfor ikke lyttede til hans plader. :prut:

Jeg tror Seest kommer langt, men hvem der vinder…:?[/quote]

Min mor er også helt vild med han Lukas og siger at han har en super stemme hrmmm:muhaha:

[quote=birtheras;131243]Finn siger at Lucas synger som en ung David Bowie. Det skal jeg så ikke udtale mig om da jeg ikke kunne fordrage ham dengang og derfor ikke lyttede til hans plader. :prut:

Jeg tror Seest kommer langt, men hvem der vinder…:?[/quote]

jeg tror ogsp Seest kommer langt, men jeg er godt nok “skuffet”(hvis man kan kalde det det) over valget af sang til ham :S
misforstå mig ikke det er en fed sang, men jeg synes det er drøn forkert at vælge sådan en sang til en der i forvejen har bas nok… de lave toner er svære i det tilfælde…
at han så tog den sang og gjorde sit absolut bedste kan kun komplimenteres

Jeg ved godt at hun nok ikke har den " rigtige stemme" for at komme langt :?

Men jeg kan vældigt godt lide Linda , også hendes person :thumbup:

Jeg må ærlig indrømme jeg synes Lucas er monster fed!!! Han er bare så cool!!!

:ups:…tiii hii

[quote=Kaja;131300]Jeg ved godt at hun nok ikke har den " rigtige stemme" for at komme langt :?

Men jeg kan vældigt godt lide Linda , også hendes person :thumbup:[/quote]

Hende kan jeg så absolut ikke snuppe :prut: … jo, hun kan synge, ingen tvivl om det … men hun lyder bare så ligegyldigt i mine ører (nu kendte jeg godt nok ikke den sang hun sang i aftes), der er ikke noget ‘‘personality’’ i det hun laver :thumbdown:
Seest lød som forsangeren i BAAL i aftes, lidt synd synes jeg … ved ikke rigtig hvad jeg godt kunne tænke mig at høre ham synge …
AS er jokeren i år … men i forhold til den første udsendelse, hvor jeg sad og krummede tæer :argh: så syntes jeg at de var underholdende i aftes … men jeg håber lidt at de ryger ud næste gang … eller Linda -grrrierdumme

Jeg synes det var skørt Claus røg ud, han synger så fedt og så ser han tilmed godt ud. :thumbup:
De Inder drenge, burde tværtimod været røg ud sidste fredag, magen til decideret dårlig musik( hvis man kan kalde det, det?) skal man lede længe efter. :doh:
Hende Linda, synger rigtig godt, men synes nu også det bliver kedeligt at høre på i længden.
Jeg tror helt klart det bliver en af Blachmans små stjernefrø som vinder. De alle tre er dygtige, men også fordi den åndssvage sms-afstemning har så meget betydning, så alle ungerne derhjemme sidder parat med deres mobiltelefoner og stemmer dem videre.