Xion Song Hio 9 år

I dag fylder vores dejlige, bestemte, selvudnævte leder 9 år. :tillykke:
Xion skulle egentlig have været brugt i opdræt, men da han bogstavelig talt skreg på menneskelig opmærksomhed allerede som helt lille killing - og da han havde en ret uheldig teenageperiode :tihi: - fik jeg lov til at købe ham. :inlove:

Xion var mors kat i de første to år… Men så så min yngste søn, Sigurd, dagens lyd, og jeg blev skrottet! :thumbdown: Xion og Sigurd har et helt særligt bånd. :inlove: Vi er ikke i tvivl om, at det til dels er Xions fortjeneste, at vores klassisk autistiske søn har udviklet en empati som er enestående i forhold til hvad man ellers forventer af et ‘grundigt’ autistisk barn. :hjerte:

Tak, søde Xion, du aristokratiske missedreng. Tillykke med dagen. :slight_smile: Takket være Sigurds insisteren på gaver og lækkermad, er jeg ret sikker på, at du har nydt den. :høhø:

:tillykke:

Tillykke til Xion
:tillykke:

[QUOTE=Eva K;1254362]Tillykke til Conrad
:tillykke:[/QUOTE]

Xion siger tak. :tihi:

:dokdok: UPS! Så kan man lade være at lade der gå et par timer fra man læser tråden til man skriver i den! :ups:

Tillykke, Xion :flag:

Det er godt, I har Sigurd til at sørge for, at tingene bliver gjort ordentligt. Selvfølgelig skal man da have gaver på sin fødselsdag :slight_smile: