Xtra navn ved 1000 indlæg

hvor er jeg da bare så glad for at der er et stk tid til jeg når de 1000 indlæg, for jeg ville være slemt ked af at få et eller andet tåbeligt xtra-navn.
jeg må indrømme at jeg syntes mange af de navne brugere herinde har fået tildelt er lettere tåbelige:sorry:.
jeg håber når min tid kommer at jeg slipper for sådan et navn:)

eeej hvorfor dog det?
Det er da en del af den humor der er herinde, og jo mere rammende navnet er jo mere må folk vel kende en herinde…så er det jo op til en selv om det bliver positivt.s

det kan man sagtens blive fri for :slight_smile:

vi har allerede en bruger der har frabedt sig et navn, det er op til en selv om man ønsker et.

Sikker på du ikke er misundelig? -LOL

Aiii … faktisk giver jeg dig ret … mange af dem er ret tåbelige :slight_smile:

[QUOTE=Lunica;155203]det kan man sagtens blive fri for :slight_smile:

vi har allerede en bruger der har frabedt sig et navn, det er op til en selv om man ønsker et.[/QUOTE]

Hov Lunica … hvorfor har du ikke et tilnavn :?

Der er jo ingen tvang, det er ganske simpelt at sige nej tak :wink:

det er jeg da glad for at få at vide

fordi jeg er næsten usynlig, og ikke er blevet opdaget endnu :tihi:

Så vidt jeg husker frabad du dig tilnavn for længe siden :slight_smile:

shhhhh, sig det ikke højt:p
hvor er du bare heldig:)

nej det var ikke mig :slight_smile:

kom da lige til at tænke på at jeg rent faktisk burde ha mange flere indlæg stående på min profil, da jeg var nr 3 el 4 der blev oprettet herinde og var med til at skyde det hele igang og jeg har nok nærmere lavet tæt på 3000+ indlæg.
men valgte i et øjebliks tåbelighed at slette mig i august sidste år, fortrød det med det samme bagefter

Jeg stemmer for, at Johnny ikke kan frasige sig et tilnavn - og betinger samtidig med, at det skal være fuldstændig tåbeligt :muhaha:

He he Vivi - du er simpelthen så kanon…

Tror liiiiige vi skal tage den op til overvejelse :rock: :rock:

heyyyyyy, ka du så være sød-kaisålæredet:thumbdown:-høhø

[quote=Annette O;155234]He he Vivi - du er simpelthen så kanon…

Tror liiiiige vi skal tage den op til overvejelse :rock: :rock:[/quote]

du er da en:prut:

Ja og man kunne jo i dette tilfælde vælge at nedsætte kravet om 1000 indlæg til 500 :muhaha:

[quote=Johnny;155198]hvor er jeg da bare så glad for at der er et stk tid til jeg når de 1000 indlæg, for jeg ville være slemt ked af at få et eller andet tåbeligt xtra-navn.
jeg må indrømme at jeg syntes mange af de navne brugere herinde har fået tildelt er lettere tåbelige:sorry:.
jeg håber når min tid kommer at jeg slipper for sådan et navn:)[/quote]

Hvad med at hedde Johnny NoName??? :slight_smile:

[quote=Johnny;155198]hvor er jeg da bare så glad for at der er et stk tid til jeg når de 1000 indlæg, for jeg ville være slemt ked af at få et eller andet tåbeligt xtra-navn.
jeg må indrømme at jeg syntes mange af de navne brugere herinde har fået tildelt er lettere tåbelige:sorry:.
jeg håber når min tid kommer at jeg slipper for sådan et navn:)[/quote]

Hvorfor sender du ikke bare en pb om det til admin :?

Eller Johnny Doe (ligesom John Doe)