Xtra navn ved 1000 indlæg

Haha Nix Felis o Johnny - jeg glæææææder mig til at navngive jer nu!

Tak for inspirationen :-)))))))

Spøg til side:

Helt ærlig - hvis I ikke gider navne, så skriv dog til admins - hvad rager det os andre?

:slight_smile:

[quote=lenschow;155344]Haha Nix Felis o Johnny - jeg glæææææder mig til at navngive jer nu!

Tak for inspirationen :-)))))))

Spøg til side:

Helt ærlig - hvis I ikke gider navne, så skriv dog til admins - hvad rager det os andre?

:-)[/quote]

hejsa

det er da muligt det ikke rager i andre, men jeg syntes generelt de fleste xtra navne er intetsigende og har svært ved at se meningen med dem.
derfro syntes jeg det kunne være sjovt at lave en debat om det
:sorry: hvis mit indlæg pisser nogle af

og ja jeg skal så absolut ikke ha sådan et navn og jeg vidste ikke det var en mulighed man kunne fravælge

vidste ikke det var en mulighed:)

fyhhhhhhhhhhhhh

Med det avatarbillede du har kunne jeg da godt finde på en del gode navne-høhø
Men jeg putter dem i posen igen.
Knus Elin

[QUOTE=Johnny;155365]

og ja jeg skal så absolut ikke ha sådan et navn og jeg vidste ikke det var en mulighed man kunne fravælge[/QUOTE]

Det kan du heller ikke :muhaha:

Johnny Be Good

Jeg må også indrømme, at jeg er lidt skeptisk over de her VIP-funktioner som f.eks. enig/tak, Kattegales hule, potefarver og så det med det ekstra navn. Altså ikke funktionerne i sig selv, men at man (i starten temmelig uvidende) skal gøre sig fortjent til dem. Der gik temmelig lang tid før det gik op for mig, at man åbenbart skulle “tjene op” til at kunne være med på lige fod med andre, og jeg følte mig vildt dum over ikke at kunne finde enig/tak (og det stod ikke i manualen, at det bare var fordi, at jeg var en n00b).
Bare fordi at man har så meget liv, så at man ikke skriver 30-40 indlæg om dagen, så er man åbenbart dermed også en mindre seriøs debatør, tsk tsk! Nå, det får mig nu ikke til at skrive en røvfuld fyld-indlæg hver dag. Jeg kan bare ikke lade være med at frygte for hver gang, jeg runder 50 eller 100 indlæg, hvad jeg nu har gjort mig “fortjent” til :rulleøjne:

Jeg tror vi skal gøre en undtagelse og så navngive Johnny ved 500 indlæg :muhaha:

Hvad med at kalde ham Mr. No Name :tihi:

[quote=pivnu;155376]Jeg må også indrømme, at jeg er lidt skeptisk over de her VIP-funktioner som f.eks. enig/tak, Kattegales hule, potefarver og så det med det ekstra navn. Altså ikke funktionerne i sig selv, men at man (i starten temmelig uvidende) skal gøre sig fortjent til dem. Der gik temmelig lang tid før det gik op for mig, at man åbenbart skulle “tjene op” til at kunne være med på lige fod med andre, og jeg følte mig vildt dum over ikke at kunne finde enig/tak (og det stod ikke i manualen, at det bare var fordi, at jeg var en n00b).
Bare fordi at man har så meget liv, så at man ikke skriver 30-40 indlæg om dagen, så er man åbenbart dermed også en mindre seriøs debatør, tsk tsk! Nå, det får mig nu ikke til at skrive en røvfuld fyld-indlæg hver dag. Jeg kan bare ikke lade være med at frygte for hver gang, jeg runder 50 eller 100 indlæg, hvad jeg nu har gjort mig “fortjent” til :rulleøjne:[/quote]

Bare rolig, der sker kun noget ved 50, 100 (der kræves så også mindst 30 dages medlemsskab) og 1000 indlæg.

[quote=birtheras;155377]Jeg tror vi skal gøre en undtagelse og så navngive Johnny ved 500 indlæg :muhaha:

Hvad med at kalde ham Mr. No Name :tihi:[/quote]

naj birthe sån troede jeg ikke du kunne være:thumbdown:
nu er du slet ikke sød, nu er jeg :ked:

nåja , jeg ved hvordan jeg slipper, skriver kun til indlæg 499-høhø

[quote=Johnny;155380]naj birthe sån troede jeg ikke du kunne være:thumbdown:
nu er du slet ikke sød, nu er jeg :ked:

nåja , jeg ved hvordan jeg slipper, skriver kun til indlæg 499-høhø[/quote]

Johnny det er da et sødt navn -høhø

Kig lige på din indlægstæller -LOLden kan altså ikke skrues tilbage til 499

[quote=birtheras;155381]Johnny det er da et sødt navn -høhø

Kig lige på din indlægstæller -LOLden kan altså ikke skrues tilbage til 499[/quote]

damm tal lige om at sidde og sove, sådan noget pjat-høhø

jeg er vist bedre stille, hvis jeg går ind og putter mig under dynen og plejer mine skavanker

Øøøhm… Fornemmer jeg en smuule sarkasme??

Synes bestemt ikke, jeg ikke har noget liv… -grrrierdumme Har meget travl til hverdag… Men det her inde er min måde at slappe af og skrue ned…

jeg synes nu det er en meget sød ide.

Når man kan bede sig fritaget for at få et tilnavn, så er det vel bare at gøre det.

Der er da ingen grund til at starte en større debat om emnet - de fleste af os synes jo, at det er hyggeligt med lidt sjov.

Og den kategori synes jeg, at tilnavnet kommer ind under - bare lidt hyggesjov.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Johnny;155383]damm tal lige om at sidde og sove, sådan noget pjat-høhø

jeg er vist bedre stille, hvis jeg går ind og putter mig under dynen og plejer mine skavanker[/quote]

Ævs så smuttede Johnny alligevel over de 500 inden jeg nåede at navngive ham :argh:

Så bliver vi altså nødt til at vente til han når 1000 -høhø

[quote=birtheras;155610]Ævs så smuttede Johnny alligevel over de 500 inden jeg nåede at navngive ham :argh:

Så bliver vi altså nødt til at vente til han når 1000 -høhø[/quote]

Så får han også tid til at vænne sig til det!

-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

[quote=Eva;155611]Så får han også tid til at vænne sig til det!

-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø[/quote]

og jeg som troede du var sød:)
hvor ka man da bare tage fejl-høhø

Vi er kattekvinder…hvor ser du ordet “sød” i det?:tihi:

ja, du har jo ret, den tænkte jeg ikke lige over-høhø