Yaba-Daba-Doo

Man må da sige at Yaba er faldet godt til :høhø:

Yaba’s største problem er at vælge hvem han skal sove sammen med:tihi:

Hvor er det dejligt :slight_smile: Gid vores ville putte sådan :ups:

Nåårh han er sød! Men han har godt nok dyppet hele hovedet ned i maden :tihi:

Opskriften er:

først dypper man hele hovedet med så meget pels som muligt i vandskålen, hvorefter det gælder om at gøre det samme med maden, selvfølgelig mens man forsat er våd. Hvorfor hedder det ellers vådmad :tihi:

hahaha sødt! Han synes måske det ser meget fedt ud med “dreadlocks” i skægget. :rock:

Jeg er ked af, at jeg ikke har fået ham opdraget bedre inden han flyttede til dig :ups::ups::ups:

Gad vide om det er noget genetisk :?:?:?, for hans far er også god til at se sådan ud, på trods af indkøb af dyr vandskål, som skulle forhindre det.

Hvor er jeg glad for at se at den lille skovtrold er faldet SÅ godt til hos dig.:slight_smile: Han er noget specielt:wehuu:

Ha ha… mht til Dianas killigerns opdragelse, så vil jeg sig, at Kalle var helt spoleret fra begyndelsen - han var ikke til mænd, overtog deres sovepladser incl. pude og dyne:tihi:

Sådanne ser Nunuu ud på sine bedste dage :høhø:

Godt at sammenføringen er gået så let og smertefri :thumbup:

[quote=Marsini;367014]Jeg er ked af, at jeg ikke har fået ham opdraget bedre inden han flyttede til dig :ups::ups::ups:

Gad vide om det er noget genetisk :?:?:?, for hans far er også god til at se sådan ud, på trods af indkøb af dyr vandskål, som skulle forhindre det.[/quote]

Det må da helt klar være hans far’s gener der slår igennem :høhø:

Yaba er iøvrigt rigtig dygtig til klikkertræning, han kan nu selv hoppe op i sofa’en :yatta: men kun når vi træner. Resten af tiden forlanger han forsat at blive løftet :tihi:

Hvor er han dog dejlig :slight_smile: godt han er faldet til…
hehe Birthe, Nunus far og Yabas far har samme far, jeg mener at det er Victor der er far til Yaba?

de hanner der *elsker vand * kan bade i et æggebæger LOL

[quote=Litza;367055]Hvor er han dog dejlig :slight_smile: godt han er faldet til…
hehe Birthe, Nunus far og Yabas far har samme far, jeg mener at det er Victor der er far til Yaba?[/quote]

Wow så vi er faktisk alle one big happy family :thumbup:

de må have samme farfar, hvis jeg husker korrekt, så måske er vandpjaskeriet genetisk, jeg syntes dog en del persere er vandglade, jeg syntes det kommer i perioder, måske når de har det varmt, exoer kan også finde på at dyppe hagen…

Det ender vel en gang fætter / kusine fest -LOL

Yaba bader altid i vandskålen uanset om der er frostgrader

Nårh, hvor er han bare sød :slight_smile: Hehe, her er det kun Xotterne som fedter rundt i vandfontænen. Perser Medea er en rigtig dame, hun drikker af slisken, lige der hvor vandet løber ud, så hun ikke får “skægget” i vandet :smiley:

hvor er det bare dejligt at se :slight_smile:

Hvor der handles - der spildes. :slight_smile:

Sådan er livet.
Vi synes nu, at du er en rigtig fin missekat.

:yatta: :stjerner::rundtosset::kor::håndtryk::heya: