Yammi har fået en makeover (MC)

Men motorcykel væltede sidste år under en stærk blæst. Dette resulterede i at kåben knækkede og hun blev meget ridset ned ad siden.

Da hun så i sagens natur skulle repareres, valgte jeg at hun skulle have en ny farve og her er hun så :thumbup:

Først helt “nøgen”

Og så med skjolde, skærme og tank

Jeg er VILD med det flotte resultat :wehuu:

wauw! Den er fed.:smiley:

Super Sej :slight_smile:

Super flot farve du har valgt - fed mc.

Ja det er egentligt helt utroligt, at en gammel motorcykel fra 1988 kan se så flot ud :wehu:

Jeg har dælme også poleret motor og stellet til den helt store guldmedalje kan I tro. :ok:

HE HE - Karsten vil gerne bytte nu :tihi: MEEEEEEN det vil jeg IKKE :yah:

Uh, hun er en dejlig pige. -wehuu

Nøj den er flot og ja man skulle ikke tro din mc var så gammel.
Vores søn har lige lagt sidste hånd på sin lidt ældre BMW. Han har nusset om den hele vinteren og i aften skal den så med i tirsdagsklubben. Så må vi se om den kører som den skal, ellers må han tilbage til sin gamle Jeppner (nok ikke stavet rigtigt, men mit russiske er lidt rusten) Den gamle russer har han forøvrigt også selv fikset op og har haft mange gode og sjove oplevelser med den. Han kunne stoppe ved siden af en stor flot ny motorcykel og alle så kun hans gamle russer med sidevogn:)
Knus Elin

hvor er yammi bare blevet rigtig fin og flot igen, det er en fed farvesammensætning du har valgt og det står bare så godt til modellen.
det er så bare synd at billederne ikke kan vise farverne ordentligt.
rigtig rigtig flot yammi.
der er ikke noget bedre end når man står med et smukt færdigt resultat.

savner selv at rode med mcere, sjovt nok ikke så meget at køre på dem, men det at gøre dem flotte osv

super flot Anette, manglede dig forresten i Lundby Krat i torsdags, tillykke med den “nye” cykel

mvh
Gitte

[quote=DK Sacala;369764]super flot Anette, manglede dig forresten i Lundby Krat i torsdags, tillykke med den “nye” cykel

mvh
Gitte[/quote]

Jeg ville også gerne have været der, men jeg var bare så syyyyg :ked:
Karsten var der dog :ok:

Ej, hvor er den flot :hjerte: Man får helt lyst til at køre på den, selvom jeg aldrig ville ture… -what

Øv da, håber du er firks igen og vi ses derovre i løbet af sommeren :slight_smile:

MVH
Gitte