Yasha er blevet 6 :D

Ja så rykkede husets herre op i kategorien “veteran” - 6 fine år :smiley:
Det var godt nok d. 7., men vi aftalte at vi godt kunne vente med at fejre det til weekenden - han synes nemlig ikke han fik nok opmærksomhed mens jeg havde valgfag om ørerne. Så i aften har vi fråset i dyrefilet og mørbrad - især til fødselaren, samt lææækkert guf som han fik i marts-gave af søde Knirke :smiley:

Og nu hvor man sådan er blevet en veteran - så må slipset høre sig til! Man er vel trådt ind i “Veteranernes grønne slipseklub” :rock:

Ihhh tænk sig det er 6 år siden denne store dreng blev født :ups: jeg gik som en gal og glædede mig til at han blev voksen - det må man sige han er blevet og jeg glæder mig til mange flere år med min voksne Yasha :inlove: Han har lovet mig at han bliver 20 - mindst! :rock:

nu skal jeg bare bestemme mig for hvilket af de to billeder der skal på buret på søndag :?:?

Stort tillykke til min yndlings-ikke-min-kat, tante Shanas dejlige Yasha dreng :tillykke:

Absolut billede nummer to :slight_smile:

Tillykke med den “gamle” dreng :slight_smile: :flag:

Stort tillykke med de 6 år Yasha :slight_smile:
Hvor er det dog helt utroligt smukt…se lige hvor det grønne slips matcher de smukkeste grønne øjne :hjerte:

Stort tillykke til smukke Yasha med de 6 år…og han er pyntet i dagens anledning.

Så var det da godt, at Knirke lige tog en tur rundt i sit madskab for at finde lækkerier frem. :smiley:

Og det med at blive 20…dét er da ingen sag…siger Knirke, 19 år og 3 mdr…om 9 dage. :slight_smile:

Det skal Yasha også nok klare. :rock:

:tillykke:

Ih tillykke med ham,mmen 6 år er ingen alder, den skønne dreng har da mindst 20 år tilgode endnu :slight_smile:

Stort tillykke med dagen, Yasha :flag: :flag: :smiley:

:tillykke: ​Tillykke til dejlige Yasha! :ballon:

Han er skøn… Det sidste billede viser godt nok flot hans grønne øjne :hjerte:

Tillykke med den skønne dreng :smiley:

Stort tillykke med ham :flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Sikke dog en ærværdig forsamling kat. 3 veteraner, vi snart kan samle på udstillingerne med både Yasha, Rags, Galliano og Sander :slight_smile:

Tillykke med den smukke russerdreng :flag: Jeg håber, han bliver fejret med manér i Fredericia :slight_smile:

der vil være både flag på buret og så er der indkøbt to poser guldkarameller til de der også synes herren skal fejres :smiley:

(guldkarameller fordi jeg ikke selv kan spise mere end 1 af dem = de er rimelig risikofri for mig selv :tihi: )

Tillykke Yasha-basse! Jeg glæder mig til at høre alle historierne om dengang du var ung :tihi:

Tillykke til Yasha:pompom::band::puuuuust::tillykke:

Tillykke med fødselsdagen, søde Yasha. Grønne øjne som vores er li’godt de smukkeste… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke :slight_smile:

Tillykke Yasha - du er bare en vidunderligt smuk russer!

Tillykke med ham. Jeg kender godt det med en aftale om mindst 20 år - og når vi når dertil så kan vi omforhandle aftalen…
Jeg håber at både han og Way når denne omforhandling når de når de 20 år.

Tillykke med 6 års fødselsdagen smukke grønøjede Yasha :flag:.