Yes.. jeg er rigtig glad i dag

… Peter har lige ringet til mig - han er på vej hjem fra LIFE med

Conner, Cliffhanger, Nyah, Meikan, Pompaya og Valentina - som alle i dag er blevet skannet fri for HCM hos Jørgen Koch…
Som derudover roste deres sunde og flotte hjerter…

Jeg er bare utrolig glad og lykkelig :):):):slight_smile:

Hvor dejligt at høre - kan godt forstå, at du er glad.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Juble det er stort :thumbup: tillykke med det :ok:

Årh hvor dejligt… det var da dagens bedste indlæg…

Hvor lyder det da bare dejligt!! - Det var ellers noget af en flok du havde fået sendt afsted der!!

Super… STORT TILLYKKE med det -bravo

Hvor dejligt, tillykke med de gode resultater Lene :danse:

Dejlig besked at få …Tillykke med det flotte resultat Lene :slight_smile:

SUUUPER :ok::ok::ok::ok::ok:
Jeg kan godt forstå din begejstring :wehu:

Dejlig besked at få :thumbup:

Tillykke med den gode besked - kan godt forstå, at du er glad og lettet :slight_smile:

Det er fordi at vi deltager i et forsøg derinde… og de ville gerne se 4 af dem som de skannede for 1½ år siden… Desværre måtte vi lade Amelia blive hjemme - da hun blev vældig ked af det, da Peter viste hende transportkassen… Men vi skal afsted med 4 nye i Marts og så må vi se om vi kan få overtalt Amelia til en lille tur til LIFE :pote::pote:

De 3 af dem er nye scanninger - så det var med rystende fingre at jeg tog fik beskeden… så nu er de også inde i systemet og så kører vi bare derudaf… med opfølgende scanninger når det er tid…

Tak for alle de søde lykønskninger… for søren hvor er jeg bare glad… :thumbup::thumbup::thumbup:

Ihhh jeg kan godt forstå du er glad Lene og tillykke med det fine resultat :thumbup:

Tillykke med de gode nyheder :wehu:

Tillykke Lene, hvor er det bare super. Kan godt forstå du er glad :slight_smile:

MVH
Gitte

Tillykke med det :thumbup: , vi har også lige været der med hele banden - og ja man er lykkelig bagefter når alt bare er i orden :wehu:

Tillykke med de de sunde hjerter :hjerte::hjerte:

man er bare så lettet når scanningen er overstået

Til lykke med det - kan godt forstå hvis man er nervøs inden, og meget lettet efter :wehu:

Stort tillykke med det. Må være en super dejlig nyhed at få.

Er der forresten noget at gøre for at forebygge hcm hvis man ved at katten har anlæg?

Øiiiijj hvor dejligt - Man har jo “kriller” i maven, indtil det er overstået.