Yes!

Vores lille tur over broen forleden har givet pote … Andrea er optaget på efterskolen og her for lidt siden var jeg ude i regnen for at kigge om der var noget i postkassen, det var der … en kuvert fra Næstved Kommune …
Andrea er blevet bevilliget 100% friplads

Uff !! … hvor er jeg glad :wehu: … think I wonna dance now

Tillykke Skattekat - men er du nu sikker på, at du kan undvære lillepigen???

:ked::ked::ked::ked:

[quote=Eva;199290]Tillykke Skattekat - men er du nu sikker på, at du kan undvære lillepigen???

:ked::ked::ked::ked:[/quote]

Det må jeg lære at leve med …

:klapper:

[quote=Skattekat;199291]Det må jeg lære at leve med …

:klapper: [/quote]

Hvor er det dejligt for Andrea :hjerte::hjerte:

Tillykke, så lære i også at savne hinanden :hjerte:

PS husker da vi afleverede Michelle på Askov højskole. Da vi var nået halvvejs hjem spurgte Finn om jeg ikke troede at vi skulle hente hende igen -høhø

Slutningen på det blev dog at hun blev der :tihi:

Tillykke til Andrea med at hun er blevet optaget på efterskolen :thumbup: og så at I har fået bevilliget 100% friplads :thumbup::thumbup: :wehu::wehu:

Tillykke :thumbup:
Dejligt når noget lykkedes, her i det lille DK - og vi vil jo gerne vores poder det bedste

Tillykke med det! -wehu -wehu

-bangbang-bangbang-bangbang

Så har alle min henvendelser til Næstved Kommune da ikke været forgæves.

:inlove::inlove:

Og alle mine telefonsamtaler med Andrea, den lille uskyldige engel - nu kommer hun ENDELIG hjemmefra, så hendes mor ikke hele tiden ånder hende i nakken.

:fin::fin:

Tillykke til dig, Andrea - glæd dig - en efterskole er et dejligt sted at være - med gode kammerater (og drenge) fra morgen til aften.

:rock:
:rock:

Det bliver bare SÅ godt … for os begge to -høhø

Jeg håber bare ikke hun er blevet for jysk når hun kommer hjem igen … :S

:thumbup:tillykke med fripladsen…det er bestemt den rigtige beslutning, der et blevet taget fra kommunens side ad.:smiley:
Men tomt bliver det nu alligevel…det finder du ud af
hilsen Lone

[quote=Skattekat;199317]Det bliver bare SÅ godt … for os begge to -høhø

Jeg håber bare ikke hun er blevet for jysk når hun kommer hjem igen … :S[/quote]

Du må hellere få købt en jysk-ordbog, så du kan forstå pigebarnet, når hun kommer hjem på besøg. :?

For det gør hun vel???

[quote=zirdelli;199334]:thumbup:tillykke med fripladsen…det er bestemt den rigtige beslutning, der et blevet taget fra kommunens side ad.:smiley:
Men tomt bliver det nu alligevel…det finder du ud af
hilsen Lone[/quote]

Jeg glæder mig til at være alene :rock:
Det bliver første gang i mit liv at jeg skal bo alene (bortset fra de weekender hun kommer hjem) … der har altid været andre at tage hensyn til og jeg er sikker på at jeg vil nyde, kun at skulle tænke på mig selv i hverdagene, for jeg har det fint i mit eget selskab :fin:

Stort tillykke :flag:

både med at hun skal lidt ud på egen hånd OG at du ikke engang skal punge ud for det

DOBBELT op på opperen -LOL

[quote=Eva;199336]Du må hellere få købt en jysk-ordbog, så du kan forstå pigebarnet, når hun kommer hjem på besøg. :?

For det gør hun vel???[/quote]

Det gør hun vel engang imellem, ihvertfald i starten regner jeg da med at hun kommer hjem hver weekend … men jeg håber at hun får nogle venner efterhånden, så de kan skiftes til at besøge hinanden i weekenderne :slight_smile:

Tillykke med fripladsen. Sådan en efterskole er knald dyr. Min mor har ihvertfald brokket sig nogle gange mens min lillebror gik der, og hun fik endda noget af det betalt.

Jeg synes bare efterskole er så godt for de unge mennesker, de bliver pludselige helt fantastiske at være sammen med, og spræng fyldte med gode ideer!

Jeg ser det osse som er stor mulighed for Andrea, at hun har mulighed for at lære at klare sig på egen hånd og forhåbentlig finde udaf hvem hun er og hvad hun vil bagefter.
I den skole hun går nu, er hun ‘‘den sære pige i klassen’’ … men nu kommer hun helt ny et andet sted og behøver ikke at falde ind i det mønster længere … valget er hendes :rock:

[quote=Skattekat;199367]Jeg ser det osse som er stor mulighed for Andrea, at hun har mulighed for at lære at klare sig på egen hånd og forhåbentlig finde udaf hvem hun er og hvad hun vil bagefter.
I den skole hun går nu, er hun ‘‘den sære pige i klassen’’ … men nu kommer hun helt ny et andet sted og behøver ikke at falde ind i det mønster længere … valget er hendes :rock:[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Det skal nok blive godt for hende…

Stort tillykke her fra :D:D:D:D