Yippies kilinger er 7 uger

Som tiden flyver. Her er billeder af små sorte klatter, 6.5 uge gamle. Blitzen strejkede, og så bliver det altså helt umuligt med de sorte. Men hvad, så er der sikkert ingen, der vil ha’ dem, og så kan de jo blive her. -høhø

Candyman :hjerte:

Night Shift aka. Yoda -love

Peek-A-Boo :inlove:

Shadowtime aka. Loppe -fin

Spellbound aka. Lillefrede :hjerte:

De æder os ud af huset, og der er 180 i timen hele tiden. Jo, det er skønt at have killinger igen. :wehu:

Lillefrede er da :hjerte: hjerteknuser :hjerte: …mit hjerte sagde da i hvert fald underligt, da jeg så billedet :uha: …blitz eller ej!

Helt solgt:wehuu:må bo her:wehuu:in love:wehuu:dejligheden selv:wehuu:be still my heart:wehuu:

Søde!!! Mine mine mine!!! :wehuu: men du må gerne låne dem og passe på dem lidt endnu :stuck_out_tongue:

Nåååååååååååååååå :wehuu:

Ham der er da ikke for køn, men jeg vil alligevel tilbyde at gi’ ham et nyt hjem :fløjte:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Det er da lige før man overvejer frivilligt at få en loppe i huset :savle: :wehuu: Skønne rollinger :hjerte: Jeg savner da heldigvis slet ikke at have killinger :græde:

De er godt nok bare for lækre :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Er de hanner eller hunner???

De er jo næsten en god kandidat til Lucifer :tihi: :tihi:

Yoda er en han, Peek-A-Boo er en hun (og Candyman og Spellbound er hanner, og Shadowtime er en hun). :hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu: Peek-a-boo må godt flytte herhjem :wehuu::wehuu:

De er da skønne :wehuu:

Åh manner - Im in love :wehuu::wehuu::wehuu:

MUMS savle savle, de er for dejlige:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Du kan da komme herned og møde hende (og de andre rødder), når de er blevet et par uger ældre. Jeg er endnu ikke færdig med at evaluere dem for showpotentiale, så de er endnu ikke som sådan sat til salg. Men derfor kan man jo godt stikke en finger i jorden. -høhø

-love-love:altforvarmt::altforvarmt::wehuu::wehuu:
Mere er der vist ikke at sige om den sag

Det er da bare en aftale :thumbup: