Yndige børn? (billede af parring)

Ja, tror I ikke at de to kunne få nogle yndige børn? Gad vide om de ville slægte deres mor eller far mest på? :engel2:

Altså…altid noget at hannen er den store, ellers skulle han have en halmballe at stå på. he he

???

-LOL

Det minder mig om et andet umage par:

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

Måske hendes sarte ydre og hans pels pragt .
Dejligt med en kastrat der lige kan klare ærtene -xxrotflmao

Det bliver jo til franske Maroper…en ny arveart af den forædlede huskat og skovuhyret fra Usa

kold kævle hun er smuk i sine aftegninger den pigemis…

Heidi

Nja… jeg gætter altså på Eurocooner :slight_smile:
Meget sjældne… Lidt ligesom Mang Ku’en…

Jamen, jeg vidste det! Han er en rod, ham Diego-duden! :høhø:

Er sten sikker på der ville komme et kuld ‘‘Hello Kitty’’ ud af det!

Haha, ja jeg er ikke sikker på at benene kunne nå jorden, hvis det var den omvendte situation :høhø:

Forklaringen er at det er min hankastrat, der “parrer” min fertile pige - aka han står og bider hende lidt i nakken og stamper med benene, og det er det :slight_smile:

[QUOTE=Barky;592508]-LOL

Det minder mig om et andet umage par:
[/QUOTE]

Åh ja! :klapper: Jeg kan godt se ligheden!

[QUOTE=Noël;592523]-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

Måske hendes sarte ydre og hans pels pragt .
Dejligt med en kastrat der lige kan klare ærtene -xxrotflmao[/QUOTE]

Haha, så ville jeg da få fluffbolde! :smiley:

Og ja, det tror jeg Athea har sat pris på. Jeg var ret spændt på om han faktisk ville gøre det. Han har jo kastratparret Jako (anden hankastrat) i mange år, men aldrig gjort det ved andre. Men Athea i løbetid satte altså et eller andet igang :slight_smile:

[QUOTE=Con Meo;592565]Det bliver jo til franske Maroper…en ny arveart af den forædlede huskat og skovuhyret fra Usa

kold kævle hun er smuk i sine aftegninger den pigemis…

Heidi[/QUOTE]

Skovuhyret fra USA, den var god :klapper:
Mange tak for komplimenten til mønsteret :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;592570]Nja… jeg gætter altså på Eurocooner :slight_smile:
Meget sjældne… Lidt ligesom Mang Ku’en…[/QUOTE]

Ja, meget sjældne, og den korthårede pels bliver altså langhåret med alderen!!

Det er han, en rigtig rod. :smiley:

Oh ja, og så skulle de være lyserøde!

Jeg vil gerne resevere en killing :smiley: Er vild med din røde fyr :ok:

Poly - Skulle der komme noget ud af det der, så står du øverst på listen :høhø:

Tænk sig at du ikke alene fotograferer sådan en privat stund, men også plastrer den op på åbent forum - har du ingen pli? :tihi:

Måske en meget sigende kommentar der kom fra Martin da han så det:“Jamen hun er jo biologistuderende…” :høhø:

Har næsten ondt af Athea selvom hun ikke ser ud til at have noget imod det, men hold da op hun er den lille i den konstellation :uha:

Hvis der kommer en pink hello kitty - så vil min datter gerne købe en.

[QUOTE=Chicabee;592726]Hvis der kommer en pink hello kitty - så vil min datter gerne købe en.[/QUOTE]Min datter vil også gerne have en…eller to.

Hehe, han er ikke helt dum ham Diego :høhø:

Vi har også et par kastrater herhjemme, der skiftes til at skræve over Jelly og bide hende i nakken, og hun har altså ikke været i løb endnu, men det er så heller ikke blevet til mere end det.

[QUOTE=Gizzemissen;592725]Tænk sig at du ikke alene fotograferer sådan en privat stund, men også plastrer den op på åbent forum - har du ingen pli? :tihi:

Måske en meget sigende kommentar der kom fra Martin da han så det:“Jamen hun er jo biologistuderende…” :høhø:

Har næsten ondt af Athea selvom hun ikke ser ud til at have noget imod det, men hold da op hun er den lille i den konstellation :uha:[/QUOTE]

Privat stund, det ved de to altså ikke :muhaha:
Han praktiserede det hvert fald vældigt foran gæsterne igår :høhø:

Og mht størrelsen, så står han jo bare lidt over hende og bider hende i nakken. På billedet vasker han hende faktisk :tihi: jeg forstyrrede da jeg rejste mig for at tage billede :slight_smile: Og faktisk tror jeg at det hjælper hende en del :slight_smile: Synes hun virker knap så desperat i hormonernes magt efter han begyndte på det der.

Ja, rød og sølv - burde det ikke ca. give pink? Med glimmer måske :høhø:

[QUOTE=En forhenværende bruger;592739]Hehe, han er ikke helt dum ham Diego :høhø:

Vi har også et par kastrater herhjemme, der skiftes til at skræve over Jelly og bide hende i nakken, og hun har altså ikke været i løb endnu, men det er så heller ikke blevet til mere end det.[/QUOTE]

Det her er Atheas første løb, Diego har ikke udvist noget ifht. hende før hun var på 2. dagen (1. dagen synes han bare hun var træls!) :slight_smile:

Jeg tænkte på om vi måske på langt sigt kunne planlægge en parring mellem Nunuus Hundkillinger og Killinger af den parring vi ser billede af - det ville da blive noget af en sentation når vi fremviser de farlig Hundpereurocoons :høhø:

Birthe - Og så parrer vi bare afkommet der med hinanden et par gange, og voila, så har vi en helt ny race :smiley:

:klapper::klapper::klapper: Jeg vil gerne skrives op til en killing :gruble: