Yunnie på dag 65

Gad vide om Yunnie beslutter sig for at følge i sin mors (og mormors + oldemors) fodspor, og føde i dag :?
Hun opfører sig ihvertfald som en meget drægtig hunkat, der har planer om at føde snart, og hunkattene på hendes mors side har alle valgt at føde på dag 65.

:kryds: :kryds: :kryds: Ih hvor spændende :slight_smile:

Jeg får intet søvn… I just know it… Jeg er ALT for spændt til at sove…

Vi hepper her fra Valby! Både fra halvbror Arthur og resten af os. :smiley: :smiley: :smiley:

Tak tak… men som jeg sagde til Line tidligere, så skulle det undre mig meget, hvis hun føder i dag. Lige nu har hun bare lagt sig med den der “Na na na na na” attitude :gruble:

Typisk… Hmm… Så går jeg altså nok i seng, hvis hun bare er på tværs… Så kan jeg altid vågne op og se om der er kommet sms’er… G

Go’ idé… men du ved der er kommet killinger i nat hvis du vågner op til en massiv sms storm i morgen

:ok: Jeps…!!

Kom så Yunnie…!!! :kryds:

Held og lykke, Yunnie. Den sag klarer du som en mis. :kryds::kryds::kryds:

Ej det kan du da ikke sige uden og vise billeder af den vordende mor… Vi vil se skønheden og da også kommende farmand

MVH
Gitte

Aiii hun venter da lige et par timer :kryds:

Så føder hun jo lige på onkel Karstens fødselsdag :rock: :rundtosset::danse::klaphat::jubiii::bravo:

Glæder mig til at vågne op til en MEGA sms storm :stuck_out_tongue:

[QUOTE=GitteS;735791]Ej det kan du da ikke sige uden og vise billeder af den vordende mor… Vi vil se skønheden og da også kommende farmand

MVH
Gitte[/QUOTE]

Det gik ellers forrygende :stuck_out_tongue:

Nå men her er et fra i sommers af Yunnie

Jeg har desværre ikke et af farmand som voksen, meeeeen han så sådan ud som killing

Farvemæssigt kommer der chokolade (og forhåbentlig et par kanelsnegle)

[QUOTE=Annette O;735800]Aiii hun venter da lige et par timer :kryds:

Så føder hun jo lige på onkel Karstens fødselsdag :rock: :rundtosset::danse::klaphat::jubiii::bravo:

Glæder mig til at vågne op til en MEGA sms storm :p[/QUOTE]

Med hendes tempo sker det heller ikke på hans fødselsdag :tihi:

åh hvor er de lækre. og så chokolade hmm , skønt

MVH
Gitte

Dag 66

heppe heppe :tihi:

Elsker når der kommer “fødetråde” og billedspam :thumbup:

Fik jeg nævnt vi hepper her :smiley:

Kom så, Yunnie!!

Hun er i fødsel nu. mere senere

WEEEE!!! :kryds: for en god og ukompliceret fødse!!

Wee :wehu:

:kryds: for alt går vel :thumbup:

selvfølgelig skal det ske under min dyne… :venter: :tihi:

DOH… hvor ELLERS?!

Du kan da så sove i fødekassen hvis den er så god :wink:

Får da ikke sovet nu…