Ha ha både jeg og mit kamera er simpelthen for sløve i optrækket, men I skal jo ikke tro at jeg bilder jer noget ind, så I får lige et par af dem alligevel og jeg prøver stadig i håbet om at hans batterier løber tørre på et tidspunkt:klapper:
Sikke elendige billeder
Godt jeg ved den er go’ nok - og jeg ved også, hvor lækker han er i virkeligheden
Først STORT tillykke med ham!
og så :klapper:
man kan da ihvertfald godt se på billederne at han er fuld af spilopper!
Stort tillykke med ham
Han ser rigtig flot ud.:)…måske han er lidt rystet
Hehe skønne billeder. De siger bedre end ord hvor meget krudt der er i ham
Sikke en lækker farve han har altså!
He he Turbo Konge :D…du må se at få et kamera så du bare kan snappe flere billeder i minuttet
Tillykke med ham
Jeg overvejer om det er tid til et nyt kamera, inden det nuværende har fået taget billedet er han spurtet videre til andre ting, jeg tog 32-33 stk og ovenstående er de bedste, der kan man i det mindste se at det er en kat :klapper: men han er altså super-lækker, og opdrætter glemte IKKE at tage hans frækhed med ind :surrender1:
jeg prøver stadig om jeg kan snige mig ind på ham, men det er sgu ikke nemt.
Nu har jeg lige pludselig en langt større forståelse for Lis og Vivis fortællinger om Abbyen. :høhø: Billedernes kvalitet vil jeg ikke kommentere for meget på for … det ser ret rystende ud, så at sige. Katten (eller i hvert fald dele af den) ser bare lækker ud. Sikke en farve, han har.
Man kan nu godt lige ane på de to første billeder, at han er dejlig
Men ellers må du vist i gang med at øve dig lidt, Marianne :høhø:
Er alt ellers gået godt her det første døgn? Er han allerede glad for dig og for sit nye hjem? Har han sovet hele natten eller holdt dig vågen?
[QUOTE=galath;700492]Man kan nu godt lige ane på de to første billeder, at han er dejlig
Men ellers må du vist i gang med at øve dig lidt, Marianne :høhø:
Er alt ellers gået godt her det første døgn? Er han allerede glad for dig og for sit nye hjem? Har han sovet hele natten eller holdt dig vågen?[/QUOTE]
Det er gået helt fantastisk, han kom ud af kassen med høj hale og den har været der lige siden
jeg vågner mange gange i løbet af natten og hver gang er han omgående kommet så vi kunne nusse, og han har da osse i løbet af natten “beskyttet” mod de farlige ting der var under dynen
stjålet mine briller fra sofabordet, et stykke rød peber fra min ostemad, gynget i den ene persienne og alt fra loft til gulv er blevet checket ud
Jeg kan i hvert fald se, at han har en rigtig smuk farve.
Igen, stort tillykke med ham. Han har været heldig at komme til et sted, hvor alt, hvad han laver af ballade, vil blive set som helt vidunderligt.
Enig med Finn Frode - Zambezi er en heldig kat
Da jeg skulle have ny mobil for nogle år siden, troede jeg at jeg kunne få et godt kamera med i den og købte meget på kameraet.
Den tager sådan set også udmærkede billeder, men bare ikke af noget, der bevæger sig
Så jeg måtte efterfølgende købe kamera, for at kunne tage fotos af kattene.
Han er skøøøn! Tillykke med ham
Ihh stort tillykke med kongen …
Han er vel nok DEJLIG
takker
hvis han er bare halvt så heldig som mig, ja så er han heldig han er smuk, kærlig og fræk, hvad mere kan man ønske sig
[QUOTE=Marianne H;700692]takker
hvis han er bare halvt så heldig som mig, ja så er han heldig han er smuk, kærlig og fræk, hvad mere kan man ønske sig
[/QUOTE]
Ikke meget mere - jeg vil garantere, at du går rundt og smiler fra øre til øre :høhø:
Men han lyder også som en rigtig dejlig kat - og dejlig ser han da også ud.
Hihi, HERLIGE billeder:tihi: - nej skøøøn missetat:inlove:
Tillykke med en helt særlig og dejlig kat
Dejligt med endnu en abyfan på KG, pas på du blive afhængig og pludselig er en bare ikke nok :juhu:
Nui Hvor ser han dog sød ud
Lidt rystet men så kan man da også se at han ikke er et tøjdyr…
Stort tillykke med ham, Marianne… Og stort tillykke til Zambezi med det nye hjem… Jeg er sikker på at du bliver så forkælet…
Ihhhhh du har fået en rigtig kat - til lykke.