Zambezi Kongen

Ha ha både jeg og mit kamera er simpelthen for sløve i optrækket, men I skal jo ikke tro at jeg bilder jer noget ind, så I får lige et par af dem alligevel og jeg prøver stadig i håbet om at hans batterier løber tørre på et tidspunkt:klapper: :hjerte::hjerte::hjerte:

:lol:
Sikke elendige billeder :lol:

Godt jeg ved den er go’ nok - og jeg ved også, hvor lækker han er i virkeligheden :ok:

Først STORT tillykke med ham!

og så :klapper::lol:
man kan da ihvertfald godt se på billederne at han er fuld af spilopper!

Stort tillykke med ham :smiley:
Han ser rigtig flot ud.:)…måske han er lidt rystet :tihi:

Hehe skønne billeder. De siger bedre end ord hvor meget krudt der er i ham :slight_smile:

Sikke en lækker farve han har altså!

He he Turbo Konge :D…du må se at få et kamera så du bare kan snappe flere billeder i minuttet :stuck_out_tongue:

Tillykke med ham :slight_smile:

Jeg overvejer om det er tid til et nyt kamera, inden det nuværende har fået taget billedet er han spurtet videre til andre ting, jeg tog 32-33 stk og ovenstående er de bedste, der kan man i det mindste se at det er en kat :klapper: men han er altså super-lækker, og opdrætter glemte IKKE at tage hans frækhed med ind :surrender1:

jeg prøver stadig om jeg kan snige mig ind på ham, men det er sgu ikke nemt. :ups:

Nu har jeg lige pludselig en langt større forståelse for Lis og Vivis fortællinger om Abbyen. :høhø: Billedernes kvalitet vil jeg ikke kommentere for meget på for … det ser ret rystende ud, så at sige. Katten (eller i hvert fald dele af den) ser bare lækker ud. Sikke en farve, han har.

Man kan nu godt lige ane på de to første billeder, at han er dejlig :hjerte:

Men ellers må du vist i gang med at øve dig lidt, Marianne :høhø:

Er alt ellers gået godt her det første døgn? Er han allerede glad for dig og for sit nye hjem? Har han sovet hele natten eller holdt dig vågen?

[QUOTE=galath;700492]Man kan nu godt lige ane på de to første billeder, at han er dejlig :hjerte:

Men ellers må du vist i gang med at øve dig lidt, Marianne :høhø:

Er alt ellers gået godt her det første døgn? Er han allerede glad for dig og for sit nye hjem? Har han sovet hele natten eller holdt dig vågen?[/QUOTE]

Det er gået helt fantastisk, han kom ud af kassen med høj hale og den har været der lige siden :slight_smile: :wehuu:

jeg vågner mange gange i løbet af natten og hver gang er han omgående kommet så vi kunne nusse, og han har da osse i løbet af natten “beskyttet” mod de farlige ting der var under dynen :hjerte::hjerte:

stjålet mine briller fra sofabordet, et stykke rød peber fra min ostemad, gynget i den ene persienne og alt fra loft til gulv er blevet checket ud :ok:

Jeg kan i hvert fald se, at han har en rigtig smuk farve. :slight_smile:

Igen, stort tillykke med ham. :flag: Han har været heldig at komme til et sted, hvor alt, hvad han laver af ballade, vil blive set som helt vidunderligt. :smiley:

Enig med Finn Frode - Zambezi er en heldig kat :slight_smile:

Da jeg skulle have ny mobil for nogle år siden, troede jeg at jeg kunne få et godt kamera med i den og købte meget på kameraet.
Den tager sådan set også udmærkede billeder, men bare ikke af noget, der bevæger sig :tihi:
Så jeg måtte efterfølgende købe kamera, for at kunne tage fotos af kattene.

Han er skøøøn! Tillykke med ham :wehuu:

Ihh stort tillykke med kongen …

Han er vel nok DEJLIG :hjerte:

takker :blomst:

hvis han er bare halvt så heldig som mig, ja så er han heldig :tihi: han er smuk, kærlig og fræk, hvad mere kan man ønske sig :wehuu:

[QUOTE=Marianne H;700692]takker :blomst:

hvis han er bare halvt så heldig som mig, ja så er han heldig :tihi: han er smuk, kærlig og fræk, hvad mere kan man ønske sig :wehuu:[/QUOTE]

Ikke meget mere - jeg vil garantere, at du går rundt og smiler fra øre til øre :høhø:

Men han lyder også som en rigtig dejlig kat - og dejlig ser han da også ud. :hjerte:

Hihi, HERLIGE billeder:tihi: - nej skøøøn missetat:inlove:

Tillykke med en helt særlig og dejlig kat :wehuu::wehuu::wehuu:

Dejligt med endnu en abyfan på KG, :wehu:pas på du blive afhængig og pludselig er en bare ikke nok :juhu:

Nui Hvor ser han dog sød ud :hjerte::hjerte:

Lidt rystet men så kan man da også se at han ikke er et tøjdyr… :tihi:

Stort tillykke med ham, Marianne… Og stort tillykke til Zambezi med det nye hjem… Jeg er sikker på at du bliver så forkælet…:inlove:

Ihhhhh du har fået en rigtig kat - til lykke.