Zambezi Kongen

Stort tillykke med din nye dreng:inlove:

hehe og dejlige billeder :klapper:

Tillykke med skønheden :slight_smile:

Jeg synes især, billede nr. 3 er ret godt :thumbup: Det er da i hvert fald ikke rystet :tihi::tihi:

Jeg er sikker på, I to skal få meget glæde af hinanden i mange år fremover :wehu:

:storrespekt::storrespekt::storrespekt:

:hjerte: Jeg må bøje mig i støvet for Deres skønhed Hr. Konge :hjerte:

Dersom deres nye undersåt ikke behager Dem - lad os det vide, og vi skal få hende opdraget til at udføre Deres mindste ønske.

:hjerte: KONGEN LÆNGE LEVE - HURRA !! :hjerte:

:storrespekt::storrespekt::storrespekt:

:wehuu::wehuu:

Ihhh, så kom han endelig!!!

Glæder mig til hans batterier er tømte, så du rigtig kan fange ham.
Men som du skriver…hvis du har taget over 30 billeder og disse er de bedste, så kan det da godt være det er tid til at skifte kameraet ud. :tihi:

haha han ser nu skøn ud - også med slør!! :smiley:

pssst Marianne, hvornår flytter hendes majestæt så ind :tihi:

Lidt forsinket, men alligevel vil jeg lige ønske stort tillykke med ham hurtig løberen der. :slight_smile:

Jeg læste i tanketråden, at han i det mindste sover længe om morgenen… :?

  • men det er nok kun de første par dage. :høhø:

Tillykke med din nye kat, sikke flot han er. Man kan jo godt se skønheden selvom fotografen/kameraet kikser lidt. :slight_smile:

Når man har siam er et højhastighedskamera en god investering… tror det også gælder for dem med Abyér :slight_smile:

Ja et nyt kamera er nok ikke af vejen, hvis jeg så osse kunne få lidt roligere hænder så skulle I bare se, æv det ER ærgeligt for han er sgu smuk :hjerte:

Tillykke med den smukke mis :flag:.
Så må du snuppe et billede af ham når han sover, så vi kan se ham i hel figur:D.

Lidt bedre billeder, det er nok mere mig end kameraet der ikke rigtig kan :ups:

Conda kom ud, det var spændende og lidt farligt :høhø:

Meget bedre. Jeg kan da se, at han er en meget smuk kat:hjerte: - og så nysgerrig, som det forventes af en af hans slags.
Hvis jeg var slange, ville jeg ryste i bukserne… :smiley:

Han er fisme mig fotogen…hvor er han flot!!

[QUOTE=FinnFrode;702975]Meget bedre. Jeg kan da se, at han er en meget smuk kat:hjerte: - og så nysgerrig, som det forventes af en af hans slags.
Hvis jeg var slange, ville jeg ryste i bukserne… :D[/QUOTE]

Altså Finn - Slanger har ikke bukser på :tihi:
Men ellers er jeg helt enig. Det er godt nok en lækker steg ham der Kongen :love2:

Hvor er han flot ham Kongen :hjerte:
Pas på slangen…jeg har et familiemedlem som kun fandt lidt skind efter sin slange efter at katten havde kigget på den :tihi:
Den var altså også MEGET lille :tihi: