ZamoraDreams Pelargonie stiklinger

Ja her i morges kunne min mor glæde sig over hendes første kuld i eget stamnavn, og jeg kunne glæde mig med hende. Det har vi ventet på i langtid .:slight_smile:
Det blev til ZamoraDreams Pelargonie stiklinger tre skønne sort tortie tøser :hjerte::hjerte::hjerte:
Og Pina elsker bare sine små tøser og er en super skøn mor :inlove:

Tillykke med de små til både dig og din mor. Hvor ser missemor stolt ud :wehuu:

Nårh…hvor er de fine…tillykke til din mor med dem :slight_smile:

Mange tak Britta og Lisbeth , jeg skal nok sende jeres lykkeønskninger videre. min mor er lige så stolt og glad som Pina.:smiley:

Hvor er de søde…stort tillykke til den stolte missemor…:slight_smile:

Tillykke til dig også…du er vist også både glad og stolt af de fine missebørn :smiley:

Mange tak :slight_smile:

Ja jeg er da lige så glad og stolt som min mor, Glæden og over vores katte forbinder jo min mor og mig på en unik måde.
Og vi har mange skønne øjeblikke sammen, som glæden over hendes første egen kuld i hendes egen stamnavn. :smiley:

[QUOTE=Noël;899072]Mange tak :slight_smile:

Ja jeg er da lige så glad og stolt som min mor, Glæden og over vores katte forbinder jo min mor og mig på en unik måde.
Og vi har mange skønne øjeblikke sammen, som glæden over hendes første egen kuld i hendes egen stamnavn. :smiley:

[/QUOTE]

Det kan jeg godt forstå :hjerte:

Stort tillykke til din mor med stiklingerne, de ser rigtig skønne ud :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

Heheh jeg tro’de lige det var en tråd om blomster… men de her stiklinger er da godt nok endnu smukkere end selv den skønneste blomst!

STORT TILLYKKE med dem!

Skal de så ha’ pelargonienavne? :slight_smile:

Skønne billeder. Stort tillykke :flag::flag::flag: med trillingerne. :smiley:

Stort Tillykke :hjerte::hjerte::hjerte: sikke en skøn samhørighed der er mellem mor og børn…

Bedstemor sender store varme kram til alle :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;899111]Heheh jeg tro’de lige det var en tråd om blomster… men de her stiklinger er da godt nok endnu smukkere end selv den skønneste blomst!

STORT TILLYKKE med dem!

Skal de så ha’ pelargonienavne? :)[/QUOTE]

Mange tak Lisbeth , og ja de skal have pelargonienavne.
Der findes så mange smukke pelargonienavne. Og min mor samler på pelargonier hun har rigtig mange slags.
Og jeg mener at de måske får stjerne pelargonienavne.
Og kattene elsker pelargonie , de elsker at ligge tæt op af dem og lugte til dem. .
Og min mor har fundet ud af de er en af de eneste blomster arter hun kan have stående for misse bisseren :høhø:

Tursind tak FF :smiley:

[QUOTE=Coogans;899149]Stort Tillykke :hjerte::hjerte::hjerte: sikke en skøn samhørighed der er mellem mor og børn…

Bedstemor sender store varme kram til alle :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Tak Lene, ja Pina elsker hendes pige.Og når pigerne bliver lidt større så skal vi nok sende et par billeder at tøserne til bedstemor :slight_smile:

Stort tillykke til jer, dem glæder jeg mig til at se flere billeder af, tortie’er er skøøøøønne! :slight_smile:

Mange tak og ja tortie´er super skønne :smiley:
Og der skal nok komme flere billeder når mormis er klar til at vise dem frem lige nu ville hun ikke dele sine børn med andre, hun vil,selv nyde dem først :wink:

Tillykke til din mor med de små stiklinger :inlove::inlove::inlove:

Tillykke med de små stiklinger, glæder mig til at se mere til dem :slight_smile:

Tillykke med de skønne tortie tøser, så er den lange ventetid over :smiley:

Pina ser så stolt ud :hjerte:

Tillykke med de små stiklinger :hjerte: Både til din mor og til den stolte missemor :wehuu: