Z'erne fra Mea Culpa

Bliver jo tre uger i morgen, og jeg har haft lidt gang i kameraet.

Kvaliteten er ikke den bedste i det mørke vi har i disse dage, i hvert fald her hvor vi bor .

En af de røde drenge blev født kun 59 gram tung. Han tabte sig og blev gul på trædepuder og næsespejl over de første dage. Mange gange var jeg på vej til dr. Stig for at slutte hans liv, men et eller andet sagde mig, at han ville være her. Efter nogle dage med masser af væske og KMR vendte han og begyndte at tage på. Alt var fryd og gammen i nogle dage, så fik han en lungeinfektion ( på det tidspunkt vejede han hele 80 gram) tabte sig igen, men endnu engang vendte han. Nu knap 3 uger gammel vejer han hele 191 gram mod de andre kæmper på over 300 gram, men han vil altså være her. Han er livlig og sikker på benene, og navnet, tja det kan vist ikke være anderledes end jeg har døbt ham…

Nå, det var billeder vi kom fra :slight_smile:

Først et fællesbillede hvor mormor viser mor hvordan man passer børn. De ligger troligt sammen, mor forsyner den ene ende, og mormor ta’r sig af den anden…

De næste billeder er:

Ziggy Stardust til venstre

ZigZag Zumba til højre

Zilas Twist

Zurvivor Kid ( ham historien handler om)

ZZ Cat som rosinen i pølseenden.

Håber I nyder dem, jeg gør og er meget, meget tilfreds med dem alle, selvom Zurvivor nok bliver kysset lidt mere end de andre…

På billede 1 bliver der godt nok trænet hårdt i BurmeserSpecialet hva? :fnis:

De er godt nok nuser altså… Med de små søde ører… :inlove:

Hvor er de bare søde :wehuu:

Hvor er de skønne :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg havde godt tænkt, at du var meget tavs, men det er jo klart, når du har sådan en dejlig dreng at kæmpe for :hjerte: Jeg håber, det værste nu er overstået og I alle bare kan nyde livet :kryds::kryds:

Han er da en lille skønhed, er Zurvivor. Lige til at kysse på :hjerte:

De andre er nu også nogle små godter. Og hvis Zurvivor halter lidt efter, så ser ham Zilas da ud til at være pænt godt i stand :tihi:

Åååååhh nu bliver jeg igen dårlig af misundelse !:slight_smile: burmeserkilinger:inlove: Hvor er de fine,:thumbup: - - og lille brune nedert til højre har jo en super profil:wehuu:

XXX fra Cats og Conni

Hvor er de fiiiiiine uanset kvaliteten :wehuu:

Hvor er de dog skønne :inlove::inlove::inlove: Billede nr. 1 er så sødt med alle de små i midten :hjerte::hjerte::hjerte: Og hvor dejligt at lille rødtop Zurvivor klarede den :thumbup:

Ej hvor lækre.
Hvor er det bare sødt at mor og mormor ligger sammen:wehuu:

Oh gosh … de er godt nok noget af det skønneste :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Skal nok krydse fingre for at der ikke tilstøder ham bette Zurvivor mere ondt, og at han må vokse sig stor og stærk :ok:

:wehuu:

… med alle de burmeser killinger der bliver vist for tiden, så må jeg snart snøvle mig sammen, og få taget kontakt til nogle af de nærmeste opdrættere - jeg MÅ finde ud af, om burmeseren er mig…
man bliver alt for forelsket af de billeder herinde for tiden - nu må jeg altså ud og blive klog på det :ups:
(håber på mange burmesere i Brædstrup!)

Mig ha ZZ cat…kæft den er sød. :hjerte:

Total skønt kuld.

Hvor ser de alle bare MUMS ud . :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Og det billede hvor mor og mormor ligger med dem imellem sig :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De er dejlige hver og en!!

Man kan kun blive varm indeni af billede nr. 1 :hjerte:
Det var dejligt, at se…tak for det.

… med alle de burmeser killinger der bliver vist for tiden, så må jeg snart snøvle mig sammen, og få taget kontakt til nogle af de nærmeste opdrættere - jeg MÅ finde ud af, om burmeseren er mig…
man bliver alt for forelsket af de billeder herinde for tiden - nu må jeg altså ud og blive klog på det :ups:
(håber på mange burmesere i Brædstrup!)[/quote]

Du skal være velkommen her i Viborg, men der er jo Marina kun 20 km fra dig, og det er jo nærmest det samme vi arbejder med :slight_smile:

KH
Linda

Så kan de umulig blive sødere.
Du kan sikkert ikke lide denne lille tyksak med dobbelthage, så når han/hun er gammelnok, skal jeg nok hente ham/hende og være rigtig god ved ham/hende:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;526518]

Så kan de umulig blive sødere.
Du kan sikkert ikke lide denne lille tyksak med dobbelthage, så når han/hun er gammelnok, skal jeg nok hente ham/hende og være rigtig god ved ham/hende:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin[/quote]

Det er jo milde, dejlige, spindende Zilas Twist, han er sååååå sød og såååå rolig, nøjagtig som sin far oppe hos Marina :slight_smile:

KH
Linda

Ih hvor er de Kære :slight_smile:

Hvor er de da godt nok nuser Linda:thumbup:

Århhh altså, hvor er de skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: