Ziwipeak?

Jeg er blevet tilbudt noget kattemad der hedder Ziwipeak.
Både vådt og tørt.

Er det noget jeg skal tage i mod, eller er det no-go?

Det skal være supergodt - men det er også ganske dyrt…

Mine striber nægter at spise det, godt jeg kun købte et par test dåser :slight_smile:

Det er et rigtig godt foder - og deres tørfoder er i hvert fald noget af det som kommer tættest på råfodring. :ok:

Charlie er hel vild med deres tørfoder i hvert fald! Vådfoderet har vi ikke prøvet.

Nu er tilbud = gratis :slight_smile:

Jeg siger ja, nu når I siger at det er et godt foder.

Kvaliteten af produktet fejler intet :slight_smile:

Til gengæld er det så dyrt, at jeg personligt ikke ville købe for meget, før jeg var sikker på, at min kat ville spise det. Mine spiser ikke vådfoderet, men Galliano er til gengæld vild med det som guf :thumbup:

[quote=PiaR;423801]Nu er tilbud = gratis :slight_smile:

Jeg siger ja, nu når I siger at det er et godt foder.[/quote]
Det skal du endelig også gøre - hvis dine misser vil spise det, så er det super - for det er et rigtig godt foder! :ok:
Som ellers normalt er dyrt - en 400 gr. pose koster 80 kr. Men jeg køber sådan en som kattene får som godbidder og indimellem får de også blandet lidt i foderet! :slight_smile:

Hvor søren er du kommer til sådan noget??

Jeg har kun hørt godt om det!

[quote=Bamse;423831]Hvor søren er du kommer til sådan noget??

Jeg har kun hørt godt om det![/quote]

Noget bytte af tjenester :slight_smile:

Super lækkert foder. Vær opmærksom på, at der er meget fedt i tørfoderet.
Jeg har ind imellem hentet lidt hjem fra Tyskland til en anelse billigere penge.

[quote=pivnu;423935]Super lækkert foder. Vær opmærksom på, at der er meget fedt i tørfoderet.
Jeg har ind imellem hentet lidt hjem fra Tyskland til en anelse billigere penge.[/quote]

Meget fedt - det lyder godt (sådan pt), Missebarnet er jo suget aldeles flad.