Ziyeh er nu kommet hjem

Ja nu er Ziyeh endelig kommet hjem.
Hun skulle lige komme sig over at blive steriliseret først, men i går d.3/1 (ja det er jo over midnat nu) kom hun endlig hjem.

Der var noget sprutten og knoren fra hende og knoren fra hundene og meget gøen.
Ziyeh er 2,5år og har aldrig mødt en hund før og nu er hun kommet her hjem hvor vi har tre hunde, de har dog alle kendt katte inden de kom her.

Men det går allerede rigtig godt.
Og Ziyeh ligger bare her og flader ud, hun har sovet her siden ved 20 tiden, så vi hygger rigtig godt:D

Men nu skal i se et par billeder:) (hvis jeg kan finde ud af det)

Her er hun, hvor hun lige fandt i sikkerhed til at starte på.

Her for et par timer siden hyggede mig, Ziyeh og Hanna så sammen, syntes det går godt:)

Og her er hun så ved opdrætter som kålpølse. 22/12 2010

Her er hun også ved oprætter 27/12 2009

Og et til også fra 27/12 2009

Og så et billed hvor hun er lidt yngre endnu 21/12 2009

Og så det sidste i får i dag:D fra 9/11 2008

Men må sige det er bare kærlighed mellem mig og Ziyeh, det var også hende der valgte mig:hjerte: Og det er ikke fortrudt :wehuu:
Tror bare på at det kommer til at gå så godt:D

Åh smukke Ziyeh:wehuu::wehuu::wehuu:
Det ser jo ud til at går rigtigt godt hos jer efter så kort en tid.
Hun skal nok falde godt til hos jer.´:)
Det ser ud til i rigtig hygger jer alle 3 på sofaen.:hjerte::hjerte:

[quote=Noël;526367]Åh smukke Ziyeh:wehuu::wehuu::wehuu:
Det ser jo ud til at går rigtigt godt hos jer efter så kort en tid.
Hun skal nok falde godt til hos jer.´:)
Det ser ud til i rigtig hygger jer alle 3 på sofaen.:hjerte::hjerte:[/quote]

Ja hun er bare så dejlig:wehuu:
Åh jeg er vild med hende, så dejligt at have hende hjemme.

ja jeg er også sikker på hun nok skal falde til.
Alle hundene har også haft næsen helt nede i hendes pels og snude uden hun siger noget til det.
Det er kun lige når de gør at hun bliver utryk.

Ja vi hyggede os bare rigtig godt, Hanna var blevet lidt misundelig over at jeg sad med Ziyeh så hun lagde sig også og sov ved os:D

Åh jeg er bare så glad, det er helt vild:inlove::inlove:

Tillykke med hende!
Hun er virkelig smuk :hjerte::slight_smile:

[quote=Karen J.;526369]Ja hun er bare så dejlig:wehuu:
Åh jeg er vild med hende, så dejligt at have hende hjemme.

ja jeg er også sikker på hun nok skal falde til.
Alle hundene har også haft næsen helt nede i hendes pels og snude uden hun siger noget til det.
Det er kun lige når de gør at hun bliver utryk.

Ja vi hyggede os bare rigtig godt, Hanna var blevet lidt misundelig over at jeg sad med Ziyeh så hun lagde sig også og sov ved os:D

Åh jeg er bare så glad, det er helt vild:inlove::inlove:[/quote]
Hvor er det skønt at høre , det varmer jo en farmor hjerte:hjerte:
Skønt at denne smukke pige har fundet et hjem hvor hun er hørt elsket, og hvor vi kan følge hende lidt over nettet :slight_smile:

[quote=Noël;526371]Hvor er det skønt at høre , det varmer jo en farmor hjerte:hjerte:
Skønt at denne smukke pige har fundet et hjem hvor hun er hørt elsket, og hvor vi kan følge hende lidt over nettet :)[/quote]

Hun har også fået en side på min hjemmeside:)
Så der vil der komme en masse billeder af hende, men nu skal hun lige være lidt mere tryk før vi kan tage nogle flere gode billeder af hende.

Men ja i skal nok komme til at høre en masse om hende.
Har ikke kunnet vente på at få hende hjem, hun stjal virkeligt mig hjerte da vi var henne for at se på dem, og det var slet ikke hende jeg havde flaner om at ville have, men hun tog mig med storm og valgte mig og sådan skulle det bare være :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med hende :flag:
Hun er så fiiin :hjerte:

Jeg er virkelig imponeret over det billede af jer alle tre i sofaen, det er da bare hurtigt at hund og kat kan ligge så tæt :smiley:

Det gjorte hendes far også hos os, og da kaz hans opdrætter spurgte os, om han ikke skulle flytte hjem til min mor . Da var vi bare så lykkelig , for han er bare så skøn , og nu går han bare som hygge kastrat onkel og nyder livet .:hjerte:
Ja og hendes mor trampede bare ind i min fars liv , som på det tidspunkt ikke var så vild med katte , men hun blev hans kat , og han havde da godt nok en klump i halsen ,da hun var nød til at flytte da hun ikke trives i flokken mere.:ked:

[quote=Eife;526376]Tillykke med hende :flag:
Hun er så fiiin :hjerte:

Jeg er virkelig imponeret over det billede af jer alle tre i sofaen, det er da bare hurtigt at hund og kat kan ligge så tæt :D[/quote]

Ja jeg er også vildt imponeret over dem begge.
Og de lå sådan og sove ved mig længe, men så kaldte min mand Hanna ud og tisse.

[quote=Noël;526378]Det gjorte hendes far også hos os, og da kaz hans opdrætter spurgte os, om han ikke skulle flytte hjem til min mor . Da var vi bare så lykkelig , for han er bare så skøn , og nu går han bare som hygge kastrat onkel og nyder livet .:hjerte:
Ja og hendes mor trampede bare ind i min fars liv , som på det tidspunkt ikke var så vild med katte , men hun blev hans kat , og han havde da godt nok en klump i halsen ,da hun var nød til at flytte da hun ikke trives i flokken mere.:ked:[/quote]

Åh hendes forældre lyder skønne, men det kan de også kun være med den datter :smiley:

Nu skal i lige høre om vores nat.
Planen var at hun skulle sove i stuen og køkkenet i nat så hun kunne undersøge det hele uden hundene.
Lidt efter vi var gået i seng skulle hundene så lige ud og tisse.
Da de var ude så kaldte hun ellers på mig, så kaldte på hende og hun kom løbene ind til mig og op i sengen og så har hun sovet i sengen hele natten :wehuu::wehuu:
Da Hanna kom ind fra haven, opdagede hun jo Ziyeh i sengen, hun holdte så hovedet 5-10 cm fra Ziyeh.
Så stak Ziyeh hovedet frem og duttet næsen imod Hannas:hjerte:
Det var bare så sødt.

Ja mit :hjerte: er bare helt varmt af glæde lige nu:D

Stort tillykke med hende.
Hvor ser hun dejlig ud!!!

Og ja, det ser ud til at gå godt med hundene allerede…super!!! :hjerte:

[quote=Sannela;526481]Stort tillykke med hende.
Hvor ser hun dejlig ud!!!

Og ja, det ser ud til at gå godt med hundene allerede…super!!! :hjerte:[/quote]

Tak.

Ja det gør det, jeg er meget overrasket, hun har jo aldrig mødt en hund før i sit liv og er alligevel 2,5år

:slight_smile:

Hun er så smuk:hjerte:dejligt at det går med hundene, tillykke med hende:)

Hvor er hun bare smuk! Tillykke med hun endelig er “kommet hjem”. Og det bare går så godt!
Sidst men ikke mindst: SVIT en SMUK pels. Det ser bare hammer blød og lækker ud. -wehuu

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuuuuk!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis du en dag bliver træt af hende (haha, som om), så overtager jeg hende gerne! :kryds: :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med skønheden! :inlove:

[quote=Kimilla;526587]Hvor er hun bare smuk! Tillykke med hun endelig er “kommet hjem”. Og det bare går så godt!
Sidst men ikke mindst: SVIT en SMUK pels. Det ser bare hammer blød og lækker ud. -wehuu[/quote]

Ja hendes pels er rigtig lækker, hun er bare så lækker. lidt over 2uger kan føles som meget langtid.

[quote=Maria Amanda;526599]SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuuuuk!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis du en dag bliver træt af hende (haha, som om), så overtager jeg hende gerne! :kryds: :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med skønheden! :inlove:[/quote]

Tak.
Du får hende ikke, nu er hun MIN:hjerte:
Tror hun havde stået tilsalg noget tid, var bare rundt og se på alle maine coon opdrætters hjemmesider for at lede efter voksne katte der var tilsalg.
Og faldt for en anden oppe ved Charlotte, men da vi kom der op, ja så var det Ziyeh der fangede mig :inlove: Og ja kærligheden var der bare med det samme fra os begge:wehuu:
Så nej tror ikke lige jeg bliver træt af hende. Hun er her for at være her resten af livet:D

Tillykke med hende - hun er smuk :inlove: - det lyder til at hun allerede er faldet godt til :slight_smile:

Ej hvor dejligt for dig at få hende hjem :slight_smile:
Sikke skønne billeder af hende :wehuu:
Et stort tillykke med hende herfra

[quote=Maria Amanda;526599]SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuuuuk!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Stort tillykke med skønheden! :inlove:[/quote]

Hør nu her Maria… :muhaha: Dig og de sort-tortier… :høhø:
Hva med at du får en selv? :stuck_out_tongue:
Michiko tæller ikke “helt” da hun er med hvid… :tihi:

Karen J. - NÆÆÆÆÆÆHHHH hvor er hun bare flot!! :savle: :inlove:
Hun har et pragtfuldt ansigtsudtryk… Og ja, generalt er hun bare såååå fin… Jeg har (ligesom Maria) en svaghed for tortierne, og især på MCO’er synes jeg at det er vanvittigt smukt! :hjerte:

[quote=Barky;526682]
Hun har et pragtfuldt ansigtsudtryk… Og ja, generalt er hun bare såååå fin… Jeg har (ligesom Maria) en svaghed for tortierne, og især på MCO’er synes jeg at det er vanvittigt smukt! :hjerte:[/quote]

Ja hun er rigtig flot:)
I mine øjne, opdrætter siger hun ikke er helt som hun gerne ville, men det ved jeg slet ikke nok om racen til, ja ved faktisk ikke ret meget om racen:ups:
Ja farverne ved jeg heller ikke hvad heder, men er sikker på i har ret. Jeg husker bare at opdrætter sagde at den var splattet:p

Men hun er bare så kærlig, og nuttet:hjerte:

[quote=Karen J.;526614]
Tak.
Du får hende ikke, nu er hun MIN:hjerte:
Tror hun havde stået tilsalg noget tid, var bare rundt og se på alle maine coon opdrætters hjemmesider for at lede efter voksne katte der var tilsalg.
Og faldt for en anden oppe ved Charlotte, men da vi kom der op, ja så var det Ziyeh der fangede mig :inlove: Og ja kærligheden var der bare med det samme fra os begge:wehuu:
Så nej tror ikke lige jeg bliver træt af hende. Hun er her for at være her resten af livet:D[/quote]

Øv altså!! :græde::græde::græde: Du er ligeså ond som Barky. :ihhaltsåå:

[quote=Barky;526682]Hør nu her Maria… :muhaha: Dig og de sort-tortier… :høhø:
Hva med at du får en selv? :stuck_out_tongue:
Michiko tæller ikke “helt” da hun er med hvid… :tihi:

Hun har et pragtfuldt ansigtsudtryk… Og ja, generalt er hun bare såååå fin… Jeg har (ligesom Maria) en svaghed for tortierne, og især på MCO’er synes jeg at det er vanvittigt smukt! :hjerte:[/quote]

Jamen du har ret - Jeg har virkelig en svaghed dér! :argh:
Jeg vil have min egen sort-tortie… :likeit:

[quote=Karen J.;526705]Ja hun er rigtig flot:)
I mine øjne, opdrætter siger hun ikke er helt som hun gerne ville, men det ved jeg slet ikke nok om racen til, ja ved faktisk ikke ret meget om racen:ups:
Ja farverne ved jeg heller ikke hvad heder, men er sikker på i har ret. Jeg husker bare at opdrætter sagde at den var splattet:p[/quote]

Jeg aner heller ikke noget om standarten, men jeg ved, at hun er smuuuuuuuk! :hjertekat:

… Hehe, en “splatkat”… :høhø: