Ziyeh er nu kommet hjem

Eiiij en lækker misling :wehuu: Tillykke med hende og tillykke med at det går så godt mellem hende og hundene. det er da bare fantastisk :slight_smile: Glæder mig til at se flere billeder af skønheden :inlove:

[quote=Karen J.;526614]Tror hun havde stået tilsalg noget tid, var bare rundt og se på alle maine coon opdrætters hjemmesider for at lede efter voksne katte der var tilsalg.
Og faldt for en anden oppe ved Charlotte, men da vi kom der op, ja så var det Ziyeh der fangede mig :inlove: Og ja kærligheden var der bare med det samme fra os begge:wehuu:
Så nej tror ikke lige jeg bliver træt af hende. Hun er her for at være her resten af livet:D[/quote]
Hvor er det bare skønt når det er kærlighed ved første blik :wehuu:
Det var det samme med mig og Delfino, det SKULLE bare være ham :hjerte:

[quote=Maria Amanda;526742]Øv altså!! :græde::græde::græde: Du er ligeså ond som Barky. :ihhaltsåå:

Jeg aner heller ikke noget om standarten, men jeg ved, at hun er smuuuuuuuk! :hjertekat:

… Hehe, en “splatkat”… :høhø:[/quote]

Haha så kan du lære det:høhø:

Ja jeg syntes også hun er så smuk:love2:
Hun havde også en killing i de farver bare ikke splattet:p

Men en lækker splatkat:wehuu:

[quote=Rikke Lillevang;526765]Hvor er det bare skønt når det er kærlighed ved første blik :wehuu:
Det var det samme med mig og Delfino, det SKULLE bare være ham :hjerte:[/quote]

Hvor skønt:D
Det er utroligt som sådan en kat kan tage ens hjerte.:inlove:

[quote=Karen J.;526880]
Hvor skønt:D
Det er utroligt som sådan en kat kan tage ens hjerte.:inlove:[/quote]
Ja det er helt fantastisk :wehuu: De er vidunderlige væsner

Ja det må man sige de er:D

Lige nu ligger Ziyeh helt op af min Chinese Crested, så sødt.

[quote=Karen J.;526903]Ja det må man sige de er:D

Lige nu ligger Ziyeh helt op af min Chinese Crested, så sødt.[/quote]
Årh det lyder så sødt :hjerte::inlove:

Det er det også. Det ser så skønt ud:D
Pascal (Chinese Crested) fik jeg som ½år og der var hans bedste ven en hårløs kat, og den lå på ryggen af ham og sov, så sødt. Så var sikker på han kom til at elske hende selv om hun har pels:)

[quote=Karen J.;526915]Det er det også. Det ser så skønt ud:D
Pascal (Chinese Crested) fik jeg som ½år og der var hans bedste ven en hårløs kat, og den lå på ryggen af ham og sov, så sødt. Så var sikker på han kom til at elske hende selv om hun har pels:)[/quote]
Pels er da bare et plus det varmer i denne kulde :stuck_out_tongue:

Stort Tillykke med en smuk tortie pige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hun skal nok give dig mange dejlige timer og masser af kærlighed :wehuu::wehuu:

Hehe ja, men bar hud mod bar hud varmer rigtig godt, og så nød de at ligge sammen om sommeren, men nu må vi se hvor meget Ziyeh gider ligge med ham, for han er en krævene klæbene dreng:tihi:

[quote=Coogans;526927]Stort Tillykke med en smuk tortie pige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hun skal nok give dig mange dejlige timer og masser af kærlighed :wehuu::wehuu:[/quote]

Mange tak:)
Åh hun giver allerede så meget kærlighed:hjerte::hjerte::hjerte:
Hun er bare så rigtig.

Ih, hvor er det bare godt at høre at det allerede går så godt :smiley:

Det kryder jeg fortsat fingre for - og så må du da bare få en hårløs kat til Pascal hvis Ziyeh ikke gider så meget til sommer :høhø:

[quote=Eife;527156]Ih, hvor er det bare godt at høre at det allerede går så godt :smiley:

Det kryder jeg fortsat fingre for - og så må du da bare få en hårløs kat til Pascal hvis Ziyeh ikke gider så meget til sommer :høhø:[/quote]

Hehehe tror lige vi nøjes med en kat lige nu, er ikke lige sikker på at jeg skal have flere.
For skal måske have en hund mere om ca.1år og når jeg også skal have hundehvalpe 1-2gange om året.
Så er jeg ikke sikker på overskudet er til mere end 1 kat.

Men ja det går godt, er rigtig glad:)
Og hun har fået spist lidt og været i bakken.
Dog var jeg nødttil at give hende lidt vådfoder for at få hende til at pise, så må hun se hvornår hun gider spise tørfoder, ville bare gerne have et eller andet i hende:) Man er jo lidt pylret:ups:

Karen - Det var også bare en joke :smiley: Men fornuftigt at have fremtiden og dine andre planer med i tankerne, altid det bedste for dyr og en selv… (Ellers så havde jeg også en klassisk perser gående herhjemme!)

Ja, katte må ikke gå ret længe uden mad, så rigtig godt at hun ville have noget vådfoder :slight_smile:

[quote=Eife;527166]Karen - Det var også bare en joke :smiley: Men fornuftigt at have fremtiden og dine andre planer med i tankerne, altid det bedste for dyr og en selv… (Ellers så havde jeg også en klassisk perser gående herhjemme!)

Ja, katte må ikke gå ret længe uden mad, så rigtig godt at hun ville have noget vådfoder :)[/quote]

hehe.
Jeps det er vigtigt at huske sine planer, ellers havde jeg godt nok mange dyr gående her hjemme også hunde som jeg ikke kan “bruge” til noget. Det er nok med en, om ham ja ham fik jeg fordi jeg ikke kunne stå for ham:hjerte:.

Jeg talte med dyrlægen i går da jeg var ude og få vaccineret hundene og hun sagde 2-3 dage uden mad og vand måtte de gå.
Men er glad for jeg har fået lidt i hende. Hun spiste også en god klat mere i går.
Regner med hun nok spiser når vi tager hundene med afsted her senere, så har hun fred.

Men hun er blevet modig, og kommer selv op til os og skal nusses, men jeg er lidt skuffet for hun er ved at blive vild med min mand.
Alle dyr elsker den mand, det er da skønt, men jeg vil altså også.
Men jeg må vel nøjes med min hårløse hund som faktisk er min mands.
Ej Ziyeh ligger meget ved mig.:love2: