Zoo billeder

Lidt billeder fra Københavns Zoo i søndags. Bemærk de små løveunger :wehuu: :wehuu:

Fantastiske billeder Denise - jeg må altså også snart en tur i Zoo.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

NU må jeg snart en tur derind igen - vi har årskort, så det er jo bare om at komme ud af starthullerne :slight_smile:

Gode billeder :thumbup:

Wauw det er sørme gode billeder! Der vil jeg gerne hen :slight_smile:

Hold da op det er nogle gode billeder fra Zoo Denise -wow

Det med de små løveunger er rigtig fint :wehuu:

Fantastiske billeder…:wehuu:
Hvor er dyr dog smukke…uanset hvilket…:wehuu:

Mange gode hilsner
Mona

Det er godt nok længe siden, jeg har været i zoo, det må snart være på tide igen, men rigtig gode billeder Denise. :slight_smile:

Super dejlige og gode billeder. Det er vist også på tide jeg kommer i Zoo igen.

Tak for nogle super gode billeder… minder mig om at vi snart må derind en tur… har en fribillet liggende og har ikke set alt det nye de lavet derinde til elefanterne :):slight_smile:

Tak for at du vil dele dine smukke billeder med os:wehuu::wehuu:.

Sikke da nogle dejlige billeder :slight_smile:

Det er ikke så længe siden, jeg var en tur i Zoo… men der var løverne slet ikke ude :frowning:

:ok:

Fantastiske billeder - du er da en god fotograf.

Skønne-skønne dyr - man får helt lyst til at tage derover, det er meget længe siden jeg har været der.

:slight_smile:

Gode billeder :ok:
Jeg skal altså også snart i zoo igen

Supergode billeder. -wehuu -wehuu

Tak for kigget ad dejlige dyr.

De er godt nok gode de fotos!
Ham hanløven har jeg kigget direkte ind i øjnene kun med en glasrude imellem os - det var et uheld:-)

Jeg sad ned og læste på et skilt under ruden, hvor der stod, at deres nye løve bla bla bla. Så rettede jeg mig op og sad LIGE foran ham, på total klods hold.

Jeg faldt baglæns, og alle folk grinede - jeps jeg er som sagt ikke udklædt i dag jeg ER bare en klovn til daglig, så hvorfor ændre det til fastelavn?:tihi:

Det sjove var, at løven bare kiggede direkte igennem mig. Det glemmer jeg aldrig!:blegne:

Sikke nogen fantastiske billeder Denise

Tusind tak for de dejlige billeder!

  • Jeg anede ikke der var nye løve-unger igen! :wehuu:

Sikke flotte billeder du har fået taget på din tur i Zoo. :slight_smile:

Rigtig dejlige billeder. - Og hvor er de små løve unger dog vokset siden jeg så et kort glimt af dem sidst. Åhhh. -wehuu

Tak for kigget! :smiley: