Zooplus bestilling

Hej, jeg skal til at købe noget mad, legetøj og noget kattegrus fra zooplus.co.uk og så tænkte jeg på om det er postdanmark der leverer og om dem der kommer med det virkelig bærer det hele op til 4. sal?:øhmm:

DHL har leveret det her, men vi skal ikke have båret op så det kan jeg ikke svare på om de gør.

Men står der etage på fragtbrevet, går jeg ud fra at de gør/skal.

Kan man selv bestemme hvornår de skal komme med det?
Er der andre billige steder man kan købe applaws dåser og royal canin vådmad på poser?

De bærer det i hvert fald til anden sal her, så det kan du godt regne med.

[quote=Kylesa;369298]Kan man selv bestemme hvornår de skal komme med det?
Er der andre billige steder man kan købe applaws dåser og royal canin vådmad på poser?[/quote]

Jeg har købt Applaws billigere her end i udlandet:
www.petfoods.dk

det er enten post dk eller et fragt firma
det var det i hverfald da jeg fik et kradsetræ … eller dvi 4 af samme kasse :frowning:
men da jeg bestilte 15 kg foder der kom post danmark med det … og deres regler er vist nok kun til døren…

Min erfaring er at de gerne kommer tidligt, omkring kl. 9… Men det er jo ikke sikkert det er kl. 9 på din rute :smiley:

Ellers sæt en seddel på døren om at de skal stille den, du kan jo følge din pakke og så kan man nogenlunde se hvornår den kommer. Men du kan ikke bestemme hvornår på dagen de kommer med den.

Nu bor jeg i hus - men her bære post danmark ikke ind til døren hvis pakkerne vejer over 20 kg. Mine zooplus vare kommer med DHL og de bringer altid ind i gangen, uanset vægt.

[quote=PiaR;369304]Jeg har købt Applaws billigere her end i udlandet:
www.petfoods.dk[/quote]

Hos Petfoods koster f.eks. 6 x 156 gram kyllingevådfoder 79 kroner.

Hos Zooplus.de koster det samme produkt 8,99 euro = 66,91 kroner.

Så det forstår jeg ikke helt :?

Jeg kan slet ikke finde rundt i det mere - Som regl kommer det med DHL, som leverer helt inde for døren. Andre gange er post danmark kommet med det. - Forvirrende og irriterende. - Men som regl kommer DHL med det her, og helt uden problemer. :slight_smile:

Hov undskyld, jeg mente: GLS :ups:

Jeg har så til gengæld aldrig fået leveret med DHL :wink: Mit kom i en periode med PostDanmark, der leverede på stykket fra grænsen og til min bopæl, mens DHL Tyskland havde første stykke af vejen.

De sidste mange mange gange er det blevet leveret af GLS :slight_smile:

[quote=Temple Bar;369321]Hos Petfoods koster f.eks. 6 x 156 gram kyllingevådfoder 79 kroner.

Hos Zooplus.de koster det samme produkt 8,99 euro = 66,91 kroner.

Så det forstår jeg ikke helt :?[/quote]

Jeg fik det fragtfrit hos petfoods.

tak for de mange svar :slight_smile: så petfood er fragtfri?

Ja hvis du køber for over 500 kr

http://petfoods.dk/index.php4

okay tak :slight_smile:

Da jeg boede på 1. sal, bar de det op. Og første gang, jeg fik leveret her i stuen, hvor der blandt andet var 15 kg. hø og 15 kg. marsvinefoder, der kæmpede fragtmanden også med at slæbe det fra bilen og helt ind til min dør.
Men jeg kan forestille mig, at de beder om, at man selv slæber op, hvis det er sådan noget med kattegrus og 4. sal :wink:
Det er GLS, så hvis man ikke er hjemme, så kommer det retur til distributionscentralen, hvor man så kan ringe til og aftale et nyt leveringstidspunkt. Jeg har dog god erfaring med at sætte en seddel på døren med, at de bare kan lade det stå. Det er jo så bare ikke altid man kan det i en opgang, hvor de jo ikke kan komme ind selv.

Jeg plejer at købe RC poser til halv pris på udstilling :slight_smile:
Light’en er yderst populær her :slight_smile:
Mener også, at jeg har købt Hills-poser billigt på udstillinger.
Man skal bare være klar over, at det er “slik/fast-food”. Måske er det en idé at give ham lidt råt kød/fjerkræ :? Jeg tilstår, at jeg ikke ved meget om at fodre killinger (udover med killingetørfoder), men det gør opdrætter-mor :wink:

Jeg har lige fået pakker fra zooplus leveret af GLS og da bar jeg selv op på 5. sal. Han ville dog gerne hjælpe med at bære op, men kunne ikke finde en P-plads.

I dag fik jeg min sidste pakke (16 kg) fra zooplus via GLS og han var så flink at bære den op til 5. sal :tak:
Han fortalte, at de faktisk ikke må bære så tunge pakker op, medmindre der er elevator.

Det har de aldrig sagt til mig og de sidste par gange har ihvertfald en af pakkerne vejet omkring 30kg… :slight_smile: Så det er nogle søde ansatte de har på min fars arbejdsplads :slight_smile: